Ghb problematiek

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Pleuny

Bewuste gebruiker
Hoi mensen ,

Ik heb best problemen weer met ghb , ik wil eens en voor altijd eigenlijk stoppen.
Psychisch lukt dit gewoon heel moeilijk, en omdat ik heel makkelijk aan baclofen en lyrica kan komen zet dit voor mij hevig poortjes open om gewoon 24/7 te gebruiken wat natuurlijk echt niet goed is .
Ik heb vaak gelezen dat baclofen als anti crave middel gebruikt wordt ,maar dit heeft geen enkel effect op mij . Hoe doen mensen dit met baclofen en beweren dat het craving weg haalt ? Het is wonderspul tegen de afkick maar voor de psychische problematiek helpt het niks . Zijn er nog andere dingen die ik kan proberen ?

Vriendelijke groet ,

Anker vuist !

Hardcore_frk

Badass junkie
Hoi mensen ,

Ik heb best problemen weer met ghb , ik wil eens en voor altijd eigenlijk stoppen.
Psychisch lukt dit gewoon heel moeilijk, en omdat ik heel makkelijk aan baclofen en lyrica kan komen zet dit voor mij hevig poortjes open om gewoon 24/7 te gebruiken wat natuurlijk echt niet goed is .
Ik heb vaak gelezen dat baclofen als anti crave middel gebruikt wordt ,maar dit heeft geen enkel effect op mij . Hoe doen mensen dit met baclofen en beweren dat het craving weg haalt ? Het is wonderspul tegen de afkick maar voor de psychische problematiek helpt het niks . Zijn er nog andere dingen die ik kan proberen ?

Vriendelijke groet ,

Anker vuist !
Phenibut.

Brakka Mang

Bewuste gebruiker
Hoi mensen ,

Vriendelijke groet ,

Anker vuist !

Dan is je dosis te laag, punt! Baclofen werkt prima maar het is niet alleen een pilletje slikken maar ook andere acties. Afleiding, weg van huis of de settings waar je gebruikt. Toen ik begon met baclofen had ik de eerste keer al 1,5 dag afkick erop zitten, toen ikmijn 1e 10mg slikt ewas dat echt een verademing. Baclofen gaat je niet het gevoel geven wat GHB geeft, het zal je ook niet in 1 keer happy maken maar na een paar dagen ga je comfortabel voelen. Maar de dosis hierin is heel belangrijk en vooral ook wat is je gebruiksperiode, hoeveel gebruik je nu dagelijks. Direct switches van 50ml per dag of meer naar 3 x mg baclofen wordt hem niet bij wijze van. Ik zou vooral professionele hulp inschakelen en gezien het terugkerende problematiek is wellicht een paar weken intern.

Brakka Mang

Bewuste gebruiker
Ik zag je andere topic ook nog van 2-juni, 15-20 mg baclofen is waarschijnlijk te laag. De lyrica kan je weglaten want dat overcompenseert. Heb ik nooit gedaan ook niet na 3-4 maanden 0,5l per week. Een afkick na zwaar misbruik hoeft niet pijnloos te zijn vind ik. Insomnia kan heel goed opgelost worden met of 25mg seroquell alleen die focked met je dopamine waar ik de eerste paar dagen zwaar depri van werd maarja netflix, junkfood en elke dag een stukje lopen buiten lost dat ook op binnen een paar dagen. Mirtazepine werkt ook heel goed in lagere doseringen, 7.5mg, daar slaap je zoiezo goed helemaal in combi met baclofen. Ik vind de stelling afkicken van ghb maar dan maar de receptoren bezet houden met andere medicatie echt een no-go want zo stabiliseert je centrale zenuwstelsel nooit. Daarmee geloof ik zeker dat cravings langer aanhouden omdat je lichaam niet anders gewend is dan dat 'deze dat zelf niet kan; reguleren. Hersens zijn het liefst wat lichaamsonderhoud betreft zo lui mogelijk en cravings zijn niets anders dan mindfucks van het lichaam om dit zo snel mogelijk te fixen.

30andflirty

Newbie
Hier een vriend die dmv baclofen + diazepam inmiddels op minder dan de helft van zijn oorspronkelijk gebruik zit in minder dan 2 wk.. had hem net alleen bijna panisch aan de telefoon omdat zijn G + meds niet geleverd gaan worden voor woensdag ..

Tips ?

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Hier een vriend die dmv baclofen + diazepam inmiddels op minder dan de helft van zijn oorspronkelijk gebruik zit in minder dan 2 wk.. had hem net alleen bijna panisch aan de telefoon omdat zijn G + meds niet geleverd gaan worden voor woensdag ..

Tips ?

Neemt hij al 2 weken lang die 3 dingen door elkaar?

Ghb + Baclofen + Diazepam?

Dat is niet goed het is ghb of de andere 2.
Misschien maar professionele hulp zoeken want zo aanklooien is niet goed.
Lees hier wat je kan doen met die medicijnen. En hoe je moet afkicken daarmee.

https://drugsforum.nl/threads/ghb-afkicken-de-meest-humane-manier.63834/

Pleuny

Bewuste gebruiker
Ik zag je andere topic ook nog van 2-juni, 15-20 mg baclofen is waarschijnlijk te laag. De lyrica kan je weglaten want dat overcompenseert. Heb ik nooit gedaan ook niet na 3-4 maanden 0,5l per week. Een afkick na zwaar misbruik hoeft niet pijnloos te zijn vind ik. Insomnia kan heel goed opgelost worden met of 25mg seroquell alleen die focked met je dopamine waar ik de eerste paar dagen zwaar depri van werd maarja netflix, junkfood en elke dag een stukje lopen buiten lost dat ook op binnen een paar dagen. Mirtazepine werkt ook heel goed in lagere doseringen, 7.5mg, daar slaap je zoiezo goed helemaal in combi met baclofen. Ik vind de stelling afkicken van ghb maar dan maar de receptoren bezet houden met andere medicatie echt een no-go want zo stabiliseert je centrale zenuwstelsel nooit. Daarmee geloof ik zeker dat cravings langer aanhouden omdat je lichaam niet anders gewend is dan dat 'deze dat zelf niet kan; reguleren. Hersens zijn het liefst wat lichaamsonderhoud betreft zo lui mogelijk en cravings zijn niets anders dan mindfucks van het lichaam om dit zo snel mogelijk te fixen.

Hey ik zag je reactie , ik vind de toevoeging van lyrica juist wel goed omdat je dan ook kunt slapen na een aantal uur . Inderdaad moet je zeker 40 of 50mg baclofen nemen voor de eerste 12 uur . Helaas zit ik al op 30mg mirtazapine dus dit werkt niet voor mij (moet afbouwen zit hier al jaren op maar geen zin in ) denk dat je beter lyrica kan gebruiken dan hoge dosisen benzos erbij .
Lyrica is velen malen minder snel afhankelijk dan benzos dus why not ?
Dat het niet pijnloos moet zijn snap ik enigs zins wel , dit is de reden voor mij dat ik redelijk veel ghb misbruik want ik weet heb baclofen lyrica , zet poortjes open . Snap totaal niet wat mensen voor onzin lullen dat baclofen craving weghaalt voor ghb gebruik maar goed dat terzijde , ik ga naar een kliniek voor langere tijd . Ik blijf terug vallen wegens enorme depressie zonder ghb , dit is velen malen erger dan die kneuze afkick van een paar uur met baclofen en lyrica . Ik heb persoonlijkheid stoornis waardoor het voor mij een stuk moeilijker is om ghb los te laten , want me leven is alleen maar ellende. Ghb is voor mij echt geen party drug of iets verder , het zorgd er net voor dat ik mezelf niet van kant wil maken .
Bedankt voor je advies voor alsnog !

Pleuny

Bewuste gebruiker
Neemt hij al 2 weken lang die 3 dingen door elkaar?

Ghb + Baclofen + Diazepam?

Dat is niet goed het is ghb of de andere 2.
Misschien maar professionele hulp zoeken want zo aanklooien is niet goed.
Lees hier wat je kan doen met die medicijnen. En hoe je moet afkicken daarmee.

https://drugsforum.nl/threads/ghb-afkicken-de-meest-humane-manier.63834/
Nee ik neem het niet door elkaar , dit was een grapje man, meestal als ik over ga op baclofen en lyrica zit er geen ghb meer bij of maximaal 2 ml na 8 uur om vervolgens lang te slapen, weet niet hoe gevaarlijk dit is ?

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Nee ik neem het niet door elkaar , dit was een grapje man, meestal als ik over ga op baclofen en lyrica zit er geen ghb meer bij of maximaal 2 ml na 8 uur om vervolgens lang te slapen, weet niet hoe gevaarlijk dit is ?
Mijn bericht was aan iemand anders...
Wat jij nu zegt is prima in een ander post zei je dat je wel baclo en ghb mixed.

Pleuny

Bewuste gebruiker
Mijn bericht was aan iemand anders...
Wat jij nu zegt is prima in een ander post zei je dat je wel baclo en ghb mixed.

Ja wel een paar keer gebeurd met 25mg of 12.5 mg , maar normaliter niet . Ik zie nu idd dat je reactie voor iemand anders bedoeld was , excuus :tongueout: ps : is het echt gevaarlijk bijvoorbeeld 3ml met 25mg baclo? Ik neem aan dat dit natuurlijk totaal anders is als je mega tolerantie heb van gaba b receptoren. Toen ik vorige zomer zwaar afhankelijk was kon ik prima 20mg diazepam bij me 5 ml nemen ook.

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Ja wel een paar keer gebeurd met 25mg of 12.5 mg , maar normaliter niet . Ik zie nu idd dat je reactie voor iemand anders bedoeld was , excuus :tongueout: ps : is het echt gevaarlijk bijvoorbeeld 3ml met 25mg baclo? Ik neem aan dat dit natuurlijk totaal anders is als je mega tolerantie heb van gaba b receptoren. Toen ik vorige zomer zwaar afhankelijk was kon ik prima 20mg diazepam bij me 5 ml nemen ook.
Je maakt de problematiek die je hebt alleen maar erger en erger.
25mg Baclofen is hoog ook al voel je het niet.
Je belast je receptoren dubbel.
Je maakt jezelf helemaal kapot.

Ik kan ook 20mg dia nemen en 25mg baclofen en 5ml ghb tegelijk, omdat mijn tolerantie zo hoog is.
Maar je maakt jezelf helemaal kapot.
En nee je gaat niet meteen dood maar probeer daarna er maar mee te stoppen en dan ondervind je de consequenties van je onverantwoordelijke gedrag.

Nu las ik al dat je er diep in zit en dit soort dingen laten je dus steeds verder afglijden.
Dus doe het gewoon niet.
Want dit zijn dus de consequenties van misbruik waarom jij je afvraagt waarom je 5ml weg tikt en niks voelt en daar nog eens 4ml bij gooit binnen een half uur en nog niks denkt te voelen...

Pleuny

Bewuste gebruiker
Je maakt de problematiek die je hebt alleen maar erger en erger.
25mg Baclofen is hoog ook al voel je het niet.
Je belast je receptoren dubbel.
Je maakt jezelf helemaal kapot.

Ik kan ook 20mg dia nemen en 25mg baclofen en 5ml ghb tegelijk, omdat mijn tolerantie zo hoog is.
Maar je maakt jezelf helemaal kapot.
En nee je gaat niet meteen dood maar probeer daarna er maar mee te stoppen en dan ondervind je de consequenties van je onverantwoordelijke gedrag.

Nu las ik al dat je er diep in zit en dit soort dingen laten je dus steeds verder afglijden.
Dus doe het gewoon niet.
Want dit zijn dus de consequenties van misbruik waarom jij je afvraagt waarom je 5ml weg tikt en niks voelt en daar nog eens 4ml bij gooit binnen een half uur en nog niks denkt te voelen...

Ja kut man Ik weet dat ik erg diep erin zit , nu dit gelezen te hebben voel ik me nog kutter :( alleen ik kan wel altijd prima met baclofen stoppen, heb daar nog nooit ontwenning van ervaren ? Hoe uit dit zich dan precies als je zegt die dan nog maar is te stoppen? Wat ik al zei normaliter combineert ik die 2 nooit , maar het is wel is gebeurd dat ik dacht ok ik ga nu even stoppen , gooi ik baclo erin en dan 3 uur later ah toch een 2mltje . Neem aan dat steeds ghb gebruiken en dan weer overstappen op baclo heen en weer extreem slecht is ? Hier zit ik dus in de laatste tijd.

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Weet het niet ik ken mensen die het maanden hebben gebruikt en konden zo stoppen maar online lees ik dat je na een paar weken wel een afkick krijgt.
Lijkt me wel logisch met een gaba B stimulant.Maar de apotheek geeft ook geen waarschuwing.

Ja want wat ik heb gelezen dus, als je verslaafd bent aan GHB en je gaat over naar Baclofen blijf je die Gaba B voeden dus hou je de hoogte van je GHB verslaving tot stand.

Dus eerst een week GHB
dan een week Baclofen
en dan weer een week GHB
dan pak je de verslaving van de eerste week gewoon over.
Dus je bent nooit gestopt.
En dan zit je er dieper in.

Je bent nu al 3 weken je gaba b verslaafd aan het maken. Dit is de rede dat ik ben gestopt met Baclofen, het werkt niet zo gebruiken.
Nu doe ik Phenibut 2 dagen gewoon heftig 3 a 4 gram per dag. Na GHB en dan is alles klaar en kan ik gewoon nuchter verder.

Pleuny

Bewuste gebruiker
Weet het niet ik ken mensen die het maanden hebben gebruikt en konden zo stoppen maar online lees ik dat je na een paar weken wel een afkick krijgt.
Lijkt me wel logisch met een gaba B stimulant.Maar de apotheek geeft ook geen waarschuwing.

Ja want wat ik heb gelezen dus, als je verslaafd bent aan GHB en je gaat over naar Baclofen blijf je die Gaba B voeden dus hou je de hoogte van je GHB verslaving tot stand.

Dus eerst een week GHB
dan een week Baclofen
en dan weer een week GHB
dan pak je de verslaving van de eerste week gewoon over.
Dus je bent nooit gestopt.
En dan zit je er dieper in.

Je bent nu al 3 weken je gaba b verslaafd aan het maken. Dit is de rede dat ik ben gestopt met Baclofen, het werkt niet zo gebruiken.
Nu doe ik Phenibut 2 dagen gewoon heftig 3 a 4 gram per dag. Na GHB en dan is alles klaar en kan ik gewoon nuchter verder.

Ja precies dit is dus het probleem bij mij . Me verslavingsarts bij de brijder zei wel dat je prima 2 maanden op baclofen kan voordat je moet afbouwen echt , dat baclo is wel een stuk minder slecht voor je dan non stop ghb . Ik maak me echt zorgen om mezelf man , kom ik hier nog wel levend uit ?

Hardcore_frk

Badass junkie
Ja precies dit is dus het probleem bij mij . Me verslavingsarts bij de brijder zei wel dat je prima 2 maanden op baclofen kan voordat je moet afbouwen echt , dat baclo is wel een stuk minder slecht voor je dan non stop ghb . Ik maak me echt zorgen om mezelf man , kom ik hier nog wel levend uit ?
Sowieso kom je er niet levend uit. Dat komt niemand Pleuny.

Zeehond

Badass junkie
kom ik hier nog wel levend uit ?
Met professionele hulp kom je er uit en luister goed naar de adviezen en wees niet eigenwijs.
Blijf wel positief en geloof in wat je kunt. Natuurlijk ben je sterk genoeg.
Stel je er op in en ga er voor 💪💪

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Jij moet er uit komen!
Of dat nou professioneel is of dat je het zelf afbouwd.
Je kan wel een maand in een afkick kliniek zitten.
Maar als je dan buiten komt en je gaat dan toch meteen weer aan de G dan heeft dat geen nut.

Ik kan zwaar aan de G zitten en dan beslissen om te stoppen en zelf af te bouwen en daarna klaar.
Vaak zit ik daarna wel vaak aan de wijn of bier als een soort tegenwerking om de zucht tegen te gaan en dat werkt prima.

Mensen in een kliniek of waar dan ook kunnen je alles vertellen..
Maar als jij die beslissing niet in je hoofd hebt gemaakt gaat niemand je kunnen helpen.
Zo simpel werkt het meestal.

En hou er rekening mee dat je bij bv in de detox gaat bij Jellinek, dat ze mensen soms gewoon op de diazepam zetten.
En tegen baclofen zijn je gewoon cold turkey op een afkick van je gaba B zetten.
Ik en vele andere die zouden hun detox niet zomaar uit handen geven aan zulke instellingen omdat ze er met GHB gewoon nog steeds niet uit zijn en rare beslissingen nemen.

Iemand plat gooien met benzo's die met een zware gaba B afkick zit?
Ja het voorkomt wel dat iemand niet dood gaat maar het is totaal niet de manier.
En wie vangt de klappen dat ben jij.

Laatst bewerkt:

Pleuny

Bewuste gebruiker
Jij moet er uit komen!
Of dat nou professioneel is of dat je het zelf afbouwd.
Je kan wel een maand in een afkick kliniek zitten.
Maar als je dan buiten komt en je gaat dan toch meteen weer aan de G dan heeft dat geen nut.

Ik kan zwaar aan de G zitten en dan beslissen om te stoppen en zelf af te bouwen en daarna klaar.
Vaak zit ik daarna wel vaak aan de wijn of bier als een soort tegenwerking om de zucht tegen te gaan en dat werkt prima.

Mensen in een kliniek of waar dan ook kunnen je alles vertellen..
Maar als jij die beslissing niet in je hoofd hebt gemaakt gaat niemand je kunnen helpen.
Zo simpel werkt het meestal.

En hou er rekening mee dat je bij bv in de detox gaat bij Jellinek, dat ze mensen soms gewoon op de diazepam zetten.
En tegen baclofen zijn je gewoon cold turkey op een afkick van je gaba B zetten.
Ik en vele andere die zouden hun detox niet zomaar uit handen geven aan zulke instellingen omdat ze er met GHB gewoon nog steeds niet uit zijn en rare beslissingen nemen.

Iemand plat gooien met benzo's die met een zware gaba B afkick zit?
Ja het voorkomt wel dat iemand niet dood gaat maar het is totaal niet de manier.
En wie vangt de klappen dat ben jij.

De algemene regel is afbouwen met ghb in een kliniek , je heb antezorg die wel benzos gebruiken met baclofen, dit zit in Rotterdam . Lijkt me sterk dat ze bij jelinek alleen benzos geven , dan zou ik letterlijk zeggen later ik ga thuis over op baclofen maar goed ..

Brakka Mang

Bewuste gebruiker
Ja kut man Ik weet dat ik erg diep erin zit , nu dit gelezen te hebben voel ik me nog kutter :( alleen ik kan wel altijd prima met baclofen stoppen, heb daar nog nooit ontwenning van ervaren ? Hoe uit dit zich dan precies als je zegt die dan nog maar is te stoppen? Wat ik al zei normaliter combineert ik die 2 nooit , maar het is wel is gebeurd dat ik dacht ok ik ga nu even stoppen , gooi ik baclo erin en dan 3 uur later ah toch een 2mltje . Neem aan dat steeds ghb gebruiken en dan weer overstappen op baclo heen en weer extreem slecht is ? Hier zit ik dus in de laatste tijd.
Met je kut voelen kom je nergen. Stappen nemen wel, vraag je HA voor verwijzing naar verslavingszorg

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan