GHB puurheid

Frisko

Badass junkie
J0rrit zei:
Hij heeft het me even opgeschreven, ik had hem inderdaad verkeerd begrepen met de concentratie:

Hij stelt 100 % Ghb op de concentratie waarin de GHB perfect oplost in het water, een redelijk waterige oplossing dus nog!

Hij heeft me dit opgeschreven:

Maximaal--> 750 g/L= 100 %
Maximaal--> 375 g/500 ml= 100 %
Momenteel ( de 1e keer ) ---> 273 g/500 ml=72,8 %
Maximaal---> 187,5 g/250 ml=100 %

(273:375)x 100 % = 72,8 % --> vorige keer dus

Nu ( de nieuwe ) --> 273 g/ 250 ml

(273:187,5)x 100 % = 145,6 %, die heb ik nu dus.

145,6:72,8=2, dus nu 2 keer so sterk!

Wel beetje raar dat hij 100 % stelt als waarin het perfect alles oplost maar goed, verder lijkt het zo te kloppen, en over de 83 % :

NaGHB---> Na=23 g/mol, GHB=104 g/mol

(104 g : 127 g)x 100 % = 83 % , schrijft hij op, ik krijg afgerond 82 % uit zal wel rekenfout zijn dan!

Hij is nu trouwens super dikke stroop en helemaal sperma-wit kleurig met allemaal witte puntjes erin, het ghb poeder dan neem ik aan, laat m binnenkort testen om te kijken wat dan de 'echte' concentratie is, dus de concentratie waarin je normaal rekent.

idd zo had ik mn ghb op het laatste ook gemaakt(wit spermakleur)
maar die witte kleur begin je al te krijgen van rond de 70%.

ik ben gepakt geweest met verkopen en maken van ghb en ik had uitgekookt poeder liggen...
deze was getest door de politie @ 98.9%
wat is die overige 1.1% dan???
:rock:

J0rrit

Badass junkie
Oke, maar 70 % out of 100 zeg maar dan, en niet via de rekenmethode die hij hanteert zeg maar, bij hem is 100 % toch wel redelijk waterig nog, maar daarin lost dan wel ALLE ghb perfect op, weet niet wat dan de normale concentratie is zeg maar van dat.

flatron

Newbie
Beste Jorrit,

100% GHB zoals die door testcentrums wordt gegeven is de maximale oplosbaarheid van NaGHB in water.
Dus bijvoorbeeld maximaal 750g per liter, dit is dan ook dikke stroop maar wel helder (de oplossing).

Dus wat jij nu van die chemicus hoort dat klopt wat hij zegt, 100% is 750g/L.
Jij hebt meer dan 750g in 1 liter en daardoor wordt de concentratie hoger dan 100%, er drijft immers wat rond (dat zei je net) en omdat er iets ronddrijft heb je meer dan een verzadigde oplossing.
En wat er gezegd werd over een kg suiker in een glas water, dan heb je op een gegeven moment een verzadigde oplossing zodra je 200g opgelost hebt bv, en de rest die er dan nog bij komt dan wordt je glas met suiker meer dan 100%.

NaGHB kan in oplossing dus maar 75% zijn, omdat er maar 750g per liter oplost.
Wil je meer dan 75% dan krijg je dat er dus stukken gaan ronddrijven en 100% is vaste stof.
Ligt eraan wat je op 100% stelt OF de vaste stof is 100% OF een verzadigde oplossing is 100%.

J0rrit

Badass junkie
flatron zei:
Beste Jorrit,

100% GHB zoals die door testcentrums wordt gegeven is de maximale oplosbaarheid van NaGHB in water.
Dus bijvoorbeeld maximaal 750g per liter, dit is dan ook dikke stroop maar wel helder (de oplossing).

Jij hebt meer dan 750g in 1 liter en daardoor wordt de concentratie hoger dan 100%, er drijft immers wat rond (dat zei je net) en omdat er iets ronddrijft heb je meer dan een verzadigde oplossing.
En wat er gezegd werd over een kg suiker in een glas water, dan heb je op een gegeven moment een verzadigde oplossing zodra je 200g opgelost hebt bv, en de rest die er dan nog bij komt dan wordt je glas met suiker meer dan 100%.

Wil je meer dan 75% dan krijg je dat er dus stukken gaan ronddrijven en 100% is vaste stof.
Ligt eraan wat je op 100% stelt OF de vaste stof is 100% OF een verzadigde oplossing is 100%.

Oke thanks man, had dit nu ondertussen al begrepen maar toch nog even duidelijkheid! Het enige probleem met de GHB die ik nu heb is dat hij echt heel stroperig is, en doordat het geen goed eoplossing is ( er drijven deeltjes rond ) zakken die deeltjes wel vaker naar beneden, wat ik nu dus altijd doe is dat ik iets meer dan 3/4 van het buisje vul met ghb, de rest aanvul met water, en dan even goed schudden en inschenken.

Kan ook natuurlijk alles zelf nog een beetje aanmengen met water, maar ik heb liever echt zon sterke ghb, heb het gevoel dat die ook wat heftiger aankomt, omdat die geconcentreerder is!

J0rrit

Badass junkie
flatron zei:
Beste Jorrit,

Oke thanks man, had dit nu ondertussen al begrepen maar toch nog even duidelijkheid! Het enige probleem met de GHB die ik nu heb is dat hij echt heel stroperig is, en doordat het geen goed eoplossing is ( er drijven deeltjes rond ) zakken die deeltjes wel vaker naar beneden, wat ik nu dus altijd doe is dat ik iets meer dan 3/4 van het buisje vul met ghb, de rest aanvul met water, en dan even goed schudden en inschenken.

Kan ook natuurlijk alles zelf nog een beetje aanmengen met water, maar ik heb liever echt zon sterke ghb, heb het gevoel dat die ook wat heftiger aankomt, omdat die geconcentreerder is!

flatron

Newbie
Nee dit beeld je je in dat het effect sterker is, het enigste waardoor het effect van GHB sterker zal worden is door meer te nemen.
Waarschijnlijk omdat je nu zo'n goede kwaliteit en sterkte aan ghb hebt gekregen van jouw contactpersoon is het moeilijker doseren, maar het effect wordt er niet sterker op dus TENZIJ je meer neemt.

Dit is overigens farmacologisch bewezen. :sunglasses:

Maar goed als je het moet aanlengen dan zou ik vragen of je het volgende keer kan krijgen op een sterkte waarbij er net niks ronddrijft, is natuurlijk in verhouding ook iets goedkoper.

J0rrit

Badass junkie
flatron zei:
Nee dit beeld je je in dat het effect sterker is, het enigste waardoor het effect van GHB sterker zal worden is door meer te nemen.
Waarschijnlijk omdat je nu zo'n goede kwaliteit en sterkte aan ghb hebt gekregen van jouw contactpersoon is het moeilijker doseren, maar het effect wordt er niet sterker op dus TENZIJ je meer neemt.

Dit is overigens farmacologisch bewezen. :sunglasses:

Maar goed als je het moet aanlengen dan zou ik vragen of je het volgende keer kan krijgen op een sterkte waarbij er net niks ronddrijft, is natuurlijk in verhouding ook iets goedkoper.

Uhm, ik dacht altijd dat puurdere drugs toch altijd wat meer een rush gaf, een beetje het pilsje sterke drank verhaal, evenveel alcohol maar de sterke drank slaat toch iets 'harder in'.

flatron

Newbie
Drugs hebben alleen een sterker effect wanneer je ze intraveneus toedient.
Wat betreft het alcohol verhaal, als je op een lege maag in 1x een glas bier na binnen gooit waarna je evenveel alcohol binnen hebt gekregen als dat je normaal van een shotje binnen zou krijgen wat je in een keer achterover gooit, dan zal het effect hetzelfde zijn en zal het shotje niet sneller in slaan.
Wel als je een shotje in een keer achterover gooit, en je pilsje met evenveel alcohol erin langzaam opdrinkt.
Dus kortom wanneer beide evensnel oraal worden toegediend is er hetzelfde effect.

Stel:
- Een super grote XTC tablet zo groot als een 2 euromunt met 200mg MDMA erin.
- Een piepklein pilletje zo groot als een eurocent met 200mg MDMA erin.

Of je nou de ene pakt of de ander er zit toch 200mg in dus het effect is hetzelfde en ook komt het effect even snel en even hard.

Eristoff

Experimenterende gebruiker
flatron zei:
Stel:

Of je nou de ene pakt of de ander er zit toch 200mg in dus het effect is hetzelfde en ook komt het effect even snel en even hard.

Even snel inslaan doen ze niet, want je maag doet er langer over om een grote pil af te breken en op te neme in je bloed dan een kleine pil.

J0rrit

Badass junkie
Eristoff zei:
flatron zei:
Stel:

Even snel inslaan doen ze niet, want je maag doet er langer over om een grote pil af te breken en op te neme in je bloed dan een kleine pil.

Dat verschilt dan ook nog eens met het aantal bindmiddel dat erin zit!

flatron

Newbie
J0rrit zei:
Eristoff zei:
flatron zei:
Stel:

Dat verschilt dan ook nog eens met het aantal bindmiddel dat erin zit!

--

Om het wat simpeler te houden, je lost de 2 euro xtc tablet op in 200ml water, en je lost 1 eurocent xtc tablet op in 50ml water, zodra ze allebei opgelost zijn pakt persoon A 50ml, en persoon B 200ml. Ze drinken het allebei in een keer op, en zo zullen ze dus allebei het effect even sterk merken.
Omdat de bovengenoemde hoeveelheid water verwaarloosbaar is ten opzichte van het volume vloeistof in de maag.

Bovenaan