GHB slaapkicks

verrekijker

Belezen gebruiker
Beste leden,

Ik neem ondertussen al zoveel jaren GHB maar de laatste tijd val ik er alleen maar van in slaap…
Van het moment dat ik stil zit of niks om handen heb is het om zeep en slaap ik, dit zijn meestal korte dutjes maar wel nefast voor je nachtrust.
Vroeger had ik dit quasi nooit maar de laatste tijd ga ik zo vaak out… weet iemand aan wat dit licht?
Ghb te sterk?
Ik neem zeker niet meer als vroeger.
Dit is natuurlijk super vervelend en ik ben de laatste tijd ook vaak out gegaan en afgevoerd door de ambulance met alle gevolgen vandien..
Ook dat had ik de eerste 10 jaar nooit aan de hand

JohnGalt

Belezen gebruiker
Je neemt zeker niet meer dan vroeger, maar misschien heb je nu een sterkere batch?
Elke batch kan een andere sterkte hebben, dus met elke batch moet je voorzichtig de sweet spot opzoeken.

MyLittlePonyPack

Badass junkie
Elke batch GHB kan weer anders zijn. Ik heb het vandaag voor het eerst sinds 4 jaar weer gebruikt nadat ik ook al xtc op had en ik dagelijks benzo's gebruik. Rustig begonnen om 8 uur met 2ml, om half 10 3ml omdat ik nog niet veel voelde. Om 11.15 uur de grote fout gemaakt om meteen maar 5ml te nemen, net zoals mn vriend. Vanaf dan weet ik niks meer.

Ik heb vanmiddag 4 uur out op de spoedpost in het ziekenhuis gelegen. En het had niet veel gescheeld of ik was er niet meer geweest. Voor mijn vriend die me stikkend op de wc gevonden heeft en die zelf dus ook gebruikt had is het echt een hel geweest. Zelf weet ik er niks van en is het besef er nog niet echt. Ik laat mijn drugs nooit testen maar ik raadt dat mensen nou toch maar aan om wel te doen. Het kan echt zo je dood worden....

CuriousExplorer

DF-koning
Elke batch GHB kan weer anders zijn. Ik heb het vandaag voor het eerst sinds 4 jaar weer gebruikt nadat ik ook al xtc op had en ik dagelijks benzo's gebruik. Rustig begonnen om 8 uur met 2ml, om half 10 3ml omdat ik nog niet veel voelde. Om 11.15 uur de grote fout gemaakt om meteen maar 5ml te nemen, net zoals mn vriend. Vanaf dan weet ik niks meer.

Ik heb vanmiddag 4 uur out op de spoedpost in het ziekenhuis gelegen. En het had niet veel gescheeld of ik was er niet meer geweest. Voor mijn vriend die me stikkend op de wc gevonden heeft en die zelf dus ook gebruikt had is het echt een hel geweest. Zelf weet ik er niks van en is het besef er nog niet echt. Ik laat mijn drugs nooit testen maar ik raadt dat mensen nou toch maar aan om wel te doen. Het kan echt zo je dood worden....
Heeft dit ook niet gewoon met de dosis te maken?
Wel benieuwd naar de uitslag.

Toen ik GHB deed nam ik 1,5ml/2u....

MyLittlePonyPack

Badass junkie
Heeft dit ook niet gewoon met de dosis te maken?
Wel benieuwd naar de uitslag.

Toen ik GHB deed nam ik 1,5ml/2u....

Ja dat kan. Ik had aan verschillende mensen advies gevraagd van te voren en die zeiden begin met 2-2.5ml.
Had me van te voren wel goed ingelezen.
MDMA en GHB stonden niet allebei in het rood op Psychonautwiki. Had bewust geen alcohol en dus geen benzo's genomen (terwijl ik die normaal als smarties eet). En met de andere zooi die we in huis hadden leek me dit juist de "veiligste" keuze. En dus ook laag beginnen dacht ik. Maar de xtc werkte blijkbaar ook nog. Dus op een beetje wankel lopen na merkte ik er niet echt van en dacht ik 1.5 uur later dan maar iets erbij. Maar ook dat deed weinig nog. Dus toen hele discussie gehad met mn vriend of we nog 1 dosis zouden proberen of zouden stoppen. Het werd dus nog 1 voor mij veel te hoge dosis die me bijna fataal is geworden.

FredKroket

Badass junkie
Ja dat kan. Ik had aan verschillende mensen advies gevraagd van te voren en die zeiden begin met 2-2.5ml.
Had me van te voren wel goed ingelezen.
MDMA en GHB stonden niet allebei in het rood op Psychonautwiki. Had bewust geen alcohol en dus geen benzo's genomen (terwijl ik die normaal als smarties eet). En met de andere zooi die we in huis hadden leek me dit juist de "veiligste" keuze. En dus ook laag beginnen dacht ik. Maar de xtc werkte blijkbaar ook nog. Dus op een beetje wankel lopen na merkte ik er niet echt van en dacht ik 1.5 uur later dan maar iets erbij. Maar ook dat deed weinig nog. Dus toen hele discussie gehad met mn vriend of we nog 1 dosis zouden proberen of zouden stoppen. Het werd dus nog 1 voor mij veel te hoge dosis die me bijna fataal is geworden.
Alsof er geen benzo meer in je systeem zat. Stop eens met de schuld buiten jezelf te leggen. Je hebt jezelf gister moedwillig vergiftigd en je vriend bijna medeplichtig gemaakt aan dood door schuld.

JohnGalt

Belezen gebruiker

Heftig, maar je hebt wel een klassieke fout met GHB gemaakt...
Om 8 uur 2ml, dat is 2 uur later ongeveer uitgewerkt.
Om 9.30 neem je 3ml, dat is al te vroeg, dus je hebt een stapeleffect.
om11.15 neem je gelijk 5ml. Dat is meestal al een flinke dosis, maar vergeet niet dat je eerdere dosering nog niet volledig is uitgewerkt!

De combi met mdma vind ik zelf erg fijn, zeker in de coming down van mdma.
Van mijn batch moet ik ca 3,5-4 ml nemen. Niet een heel sterke dus, maar soms komt de 3,5ml zwaarder binnen dan anders. Een volgende dosering kan maximaal 3,5 ml zijn, soms moet ik zelfs nog lichter. Maar ik neem nooit binnen twee uur een volgende dosis!

Ik bij deze batch voor mij de sweet spot opgezocht door met 2ml te beginnen. Daarna steeds een 0,5ml erbij tot ik het voldoende vond (en ik blijf hiermee graag aan de voorzichtige kant, ik heb al een keer aan de te hoge kant gezeten, dan kun je er niets mee).

verrekijker

Belezen gebruiker
Alsof er geen benzo meer in je systeem zat. Stop eens met de schuld buiten jezelf te leggen. Je hebt jezelf gister moedwillig vergiftigd en je vriend bijna medeplichtig gemaakt aan dood door schuld.
Klopt helemaal, de halfwaardetijd van benzo's is extreem lang... zeker als je het quasi dagelijks doet!
Levensgevaarlijk in combi met G

Bovenaan