Ghb stoppen door middel van phenibut met 3 dagen!

Spoed!! beste ik heb in de detox gezeten en moet met 3 dagen naar de dagbehandeling + Urine test doen en ze mogen echt niet zien dat ik Ghb heb gebruikt anders wordt me behandeling stop gezet.
Ik zit op 7ml per 2 uur en soms slaap ik wat langer door doormiddel van diazepam 4 uur lang en geen afkick. Ik zit nu 3 weken aan de ghb.
Met 3 dagen moet ik van de ghb af zijn en heb fainybut in huis 500mg 90 stuks. Wat zouden jullie adviseren hooguit 3 dagen hoeveel mg elke avond om 20:00 uur en laaste dossering ghb op de zelfde tijd?

graag hoor ik meer van jullie dankjewel🙏

• Haha
Waarderingen: N3K0

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Spoed!! beste ik heb in de detox gezeten en moet met 3 dagen naar de dagbehandeling + Urine test doen en ze mogen echt niet zien dat ik Ghb heb gebruikt anders wordt me behandeling stop gezet.
Ik zit op 7ml per 2 uur en soms slaap ik wat langer door doormiddel van diazepam 4 uur lang en geen afkick. Ik zit nu 3 weken aan de ghb.
Met 3 dagen moet ik van de ghb af zijn en heb fainybut in huis 500mg 90 stuks. Wat zouden jullie adviseren hooguit 3 dagen hoeveel mg elke avond om 20:00 uur en laaste dossering ghb op de zelfde tijd?

graag hoor ik meer van jullie dankjewel🙏
Maar je moet alsnog weer naar de detox lees ik tussen de regels door? Misschien een andere deze werkte niet door helaas.
Heb zelf 0 ervaring met GHB behalve dat ik het te vies vind.

Als je eerlijk bent schoppen ze je weg? Zit je daar met speciale regels?
Veel succes!

Brakka Mang

Badass junkie
Stoppen met GHB en eerlijk beginnen over je terugval. Hoe ga je anders due dagbehandeling in, een plek verspillen voor iemand die wel graag wil. Er zijn enorme wachtlijsten plus dat je maatschappelijk geld aan het verspillen bent. Daarnaast zit je onder invloed daar waar mensen clean willen worden/zijn. 7ml is ook niet een klein beetje. Over stoppen met GHB is genoeg te vinden op het forum maar ik zou beginnen met eerlijk zijn. Shit happes, leven gaat doorm Bezint eer gij begint of zoiets. 🙏

Update: Ooh ik lees dat je wilt stoppen. Ja in drie dagen, wordt spannend. Moet je flink aan de bak, maar de intentie is in ieder geval goed. Realiseer je wel dat je je behandeling in gaat met een leugen. Dat blijft knagen weet ik uit ervaring. Zou er op een gegeven moment wel eerlijk over wordsn maar Phenibut is ook aantoonbaar in je urine dus ja.....veel sterkte en maak de juiste keuzes. Lets do this👊🏾

Maar je moet alsnog weer naar de detox lees ik tussen de regels door? Misschien een andere deze werkte niet door helaas.
Heb zelf 0 ervaring met GHB behalve dat ik het te vies vind.

Als je eerlijk bent schoppen ze je weg? Zit je daar met speciale regels?
Veel succes!
Ik ben al op de detox geweest, ja klopt na me vorige behandeling ben ik daardoor weggestuurd. Nu volgt er een 8 weken dagbehandeling 3 maal in de week waarbij ik ook Urine test moet inleveren. Dankjewel 🙏 ook niet bekend met phenibut

Stoppen met GHB en eerlijk beginnen over je terugval. Hoe ga je anders due dagbehandeling in, een plek verspillen voor iemand die wel graag wil. Er zijn enorme wachtlijsten plus dat je maatschappelijk geld aan het verspillen bent. Daarnaast zit je onder invloed daar waar mensen clean willen worden. Over stoppen met GHB is genoeg te vinden op het forum maar ik zou beginnen met eerlijk zijn. Shit happes, leven gaat doorm Bezint eer gij begint of zoiets. 🙏
Als ik eerlijk ben over me terugval word me behandeling stop gezet. Ivm werk exc kan dat echt niet. Vandaar dat ik wil stoppen met de ghb doormiddel van phenibut en daar dan nuchter op de dagbehandeling zit.

Waarom ben je weggestuurd? Voor wie ga je in behandeling? Klinkt alsof je het niet voor jezelf doet.
Omdat ik geen ghb mag gebruiken. Is in me vorige behandeling ook gebeurd. Ik doe het nu zeker wel voormezelf helemaal omdat het de 3de keer is ook ben nu open en eerlijk over mijn verleden dus sta er positief in

Brakka Mang

Badass junkie
Als ik eerlijk ben over me terugval word me behandeling stop gezet. Ivm werk exc kan dat echt niet. Vandaar dat ik wil stoppen met de ghb doormiddel van phenibut en daar dan nuchter op de dagbehandeling zit.
Je kan niet op phenibut met 7ml / 2 uur. Dan moet je op 2 zitten ongeveer. Verder is drie wekwn redelijk kort maar je zit ook aan de pammetjes. Klinkt als een hopeloos verhaal in de zin van nuchter op je dagbehandeling aankomen. Dat ga je niet redden. Begin met eerlijk zijn en het echt willen. Voor jezelf, niet om je hachje te redden. Want wanneer die 'gered' is ga je weer door met gebruiken. You fucked up. Je mist de juiste motivatie. Vind die eerst en begin dan opnieuw. Voor jou 1000 anderen waar een hele hoop echt willen stoppen. De plek die jij bezet houdt kan iemand anders zijn dood worden omdat ie door blijft gebruiken en op de wachtlijst staat. Klinkt heel hard maar zit wel een kern van waarheid in helaas.

Brakka Mang

Badass junkie
Omdat ik geen ghb mag gebruiken. Is in me vorige behandeling ook gebeurd. Ik doe het nu zeker wel voormezelf helemaal omdat het de 3de keer is ook ben nu open en eerlijk over mijn verleden dus sta er positief in
Ik volg je niet helemaal...je gebruikt nu toch weer GHB terwijl je om die reden al ben weggestuurd.

Brakka Mang

Badass junkie
Ik ken de valkuilen van G believe me, is ook heel makkelijk om te verbergen. Maar nog een keer je behandeling beginnen met een leugen nadat je al meerdere keren de mist in bent gegaan en nu jn drie dagen willen stoppen na extreem gebruik....ik val je niet aan hoor ik leef oprecht met je mee maar dit zijn wel de feiten. Waaruit blijkt dan dat je dit voor je zelf doet. Je zegt jk ben nu eerlijk etc. maar je begint met een leugen je behandeling? Ik snap hem volkomen maar is toch niet heel eerlijk dan? Stel je komt er nu mee weg, elke keer ga je moeten liegen over je cleantijd. Die shit gaat knagen en blijft je achtervolgen. En denk je dat je na drie dagen van de pheni af kan? Denk het niet. Je dosis is te hoog.

Ik ken de valkuilen van G believe me, is ook heel makkelijk om te verbergen. Maar nog een keer je behandeling beginnen met een leugen nadat je al meerdere keren de mist in bent gegaan en nu jn drie dagen willen stoppen na extreem gebruik....ik val je niet aan hoor ik leef oprecht met je mee maar dit zijn wel de feiten. Waaruit blijkt dan dat je dit voor je zelf doet. Je zegt jk ben nu eerlijk etc. maar je begint met een leugen je behandeling? Ik snap hem volkomen maar is toch niet heel eerlijk dan? Stel je komt er nu mee weg, elke keer ga je moeten liegen over je cleantijd. Die shit gaat knagen en blijft je achtervolgen. En denk je dat je na drie dagen van de pheni af kan? Denk het niet. Je dosis is te hoog.
Ik snap je volkomen hoor alleen ben ik nu 1 maal de fout in gegaan en ik besef me heel goed dat dit het niet meer waard is die ghb ga ik nooit meer aanraken!

Bedankt lief berichtje, ik wil geen zooi meer aanraken ook in de toekomst niet het brengt alleen maar meer ellende met zich mee en daarnaast vind ik het niet meer leuk om te doen. Ik ben ook bang dat me dosis te hoog is vandaar de vraag

Je kan niet op phenibut met 7ml / 2 uur. Dan moet je op 2 zitten ongeveer. Verder is drie wekwn redelijk kort maar je zit ook aan de pammetjes. Klinkt als een hopeloos verhaal in de zin van nuchter op je dagbehandeling aankomen. Dat ga je niet redden. Begin met eerlijk zijn en het echt willen. Voor jezelf, niet om je hachje te redden. Want wanneer die 'gered' is ga je weer door met gebruiken. You fucked up. Je mist de juiste motivatie. Vind die eerst en begin dan opnieuw. Voor jou 1000 anderen waar een hele hoop echt willen stoppen. De plek die jij bezet houdt kan iemand anders zijn dood worden omdat ie door blijft gebruiken en op de wachtlijst staat. Klinkt heel hard maar zit wel een kern van waarheid in helaas.
Helemaal mee eens alleen sta ik er nu 100% achter en wil ik me hele leven clean blijven. 2 gram phenibut en dan 3 dagen lang doen?

Brakka Mang

Badass junkie
Ik zou beginnende met onmiddellijk je dosis verlagen naar 5.5/6 kijken wat dat doet. En op basis van je gevoel kijken hoever je komt in twee dagen. Hoelang was je clean voor deze drie weken?

Brakka Mang

Badass junkie
Helemaal mee eens alleen sta ik er nu 100% achter en wil ik me hele leven clean blijven. 2 gram phenibut en dan 3 dagen lang doen?
Nee op 2ml, daarboven heb ik het zelf nooit afgebouwd met phenibut. Nog steeds zie ik heel veel risico's. En ik begrijp dat je er nu volledig achterstaat. Maar wat als je dit achter de rug hebt? Nu hangt het zwaard van damocles boven ke hoofd. Dan lijkt het zo, maar eigenlijk kan je daar pas wat zinnigs over zeggen als er geen nood aan de man is.

Ik zou beginnende met onmiddellijk je dosis verlagen naar 5.5/6 kijken wat dat doet. En op basis van je gevoel kijken hoever je komt in twee dagen. Hoelang was je clean voor deze drie weken?
Van 7 naar 5,5 of 6ml per 2 uur?, en dan kijken en hoeveel verlagen in die 2 dagen? En dan de phenibut gebruiken? 3 weken clean in de detox. Daarvoor 4 maanden gebruikt ook andere middelen. Coke, ghb, speed, diazepam, mirtizipine, alcohol

Nee op 2ml, daarboven heb ik het zelf nooit afgebouwd met phenibut. Nog steeds zie ik heel veel risico's. En ik begrijp dat je er nu volledig achterstaat. Maar wat als je dit achter de rug hebt? Nu hangt het zwaard van damocles boven ke hoofd. Dan lijkt het zo, maar eigenlijk kan je daar pas wat zinnigs over zeggen als er geen nood aan de man is.
Dus bij 2 ml met phenibut beginnen en dan? Maar dat ga ik nooit redden binnen 3 dagen?. Begrijpelijk maar ik wil me leven lang clean blijven ben er klaar mee

Brakka Mang

Badass junkie
Ja en dan kijken hoever je komt jn twee dagen.Misschien valt het allemaal wel mee maar nog steeds zeg ik , het is russisch roulette. Phenibut is ook gewoon G soort van dus je kan beste dossisen ermee opvangen. Maar wat de gevolgen er van zijn op korte en lange termijn kan ik je niet vertellen jn ben geen arts. Ikzelf pakte 4,5-5,5 gram per dag als ik nog op de 2-2,5ml zat. Hoger doseren js ook risico. Ik begrijp je belangen volledig maar om je gezondheid daarvoor op het spel te zetten? Overleg eens met je huisarts, die heeft geheimhoudingsplicht. Ik weet het antwoord eigenlijk al maarja je kan het altijd proberen.

Dus in het kort heb ik gezegd, wees eerlijk naar je behandelaars. Mocht je dit niet willen zijn bel dan je huisarts. Wil je zelf doktertje spelen, wat ik in jouw situatie ten zeerste afraad vanwege de hoge dosering (ook al heb je niet extreem lang gebruikt) , hier op het forum staat genoeg over de afbouw van ghb met phenibut.

Brakka Mang

Badass junkie
Dus bij 2 ml met phenibut beginnen en dan? Maar dat ga ik nooit redden binnen 3 dagen?. Begrijpelijk maar ik wil me leven lang clean blijven ben er klaar mee
Dat is wat ik zeg. Maar wie weet, met gods hulp 😉 Om heel eerlijk te zijn, ik heb leipere afbouw gedaan. Maar dat was twee maanden en daarvoor nooit eerder afhankelijk.

Bovenaan