GHB testen anno Mei 2017

Discussie in 'GHB' gestart door Sally Tessio, 13 mei 2017.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Sally Tessio

Sally Tessio Bewuste gebruiker Tripreporter

Ciao,

Dit wordt denk ik geregeld gevraagd, maar over de jaren heen zijn de mogelijkheden om GHB te testen ook nogal divers geweest. Hoe zit dat anno Mei 2017? Zijn er instanties in Nederland die GHB testen? Zoja, kwalificeren zij de drug alleen, of meten ze ook de zuurgraad en de potentie van het middel?

Bedankt en chille dag nog,
    Salvatore

2. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

Ik weet niet wat de huidige stand van zaken is. Je kunt ook altijd even een mailtje naar het DIMS sturen hiervoor.

3. Liefhebbertje

Liefhebbertje Bewuste gebruiker

Volgens mij enkel ( ivm hoge kosten ) :

Kwalificeren
    Checken op ph waarde :

Zuur is 'oke'
    Basisch is not done en veroorzaakt blaren

4. Sally Tessio

Thanks man, zal er eens naar kijken.

Bij welke instantie is dit dan? Zou wel chill zijn als ze ook gewoon de potentie ergens meten, ik betaal wel. Heb eenmaal eerder GHB gebruikt en was niet helemaal de ervaring die ik ervan had verwacht. Effecten traden wel op, maar veel minder dan ik had verwacht. Wel zeer geil geweest en twee uur lang stevige seks gehad. Misschien verwachtte ik er gewoon meer van. Weet echter wel dat de vriend waarvan ik het kocht ook achteraf zei dat het niet zo potent was. Die doseerde ook een hoeveelheid waar je nagenoeg zeker out van hoort te gaan, maar dat gebeurde niet.

5. Yaizer

Yaizer Bewuste gebruiker

Snap je probleem volkomen.

Wil nog wel is een keer binnenkort een avond in plannen om ghb te doen icm seks (anders zou ik nooit ghb gebruiken eigenlijk...die combinatie is het voor mij waard). Maarja hoe sterk is je ghb? Wil wel goed onder invloed zijn maar ik kan niet gaan gokken zo meteen is het erg potent...of weer niet potent...

Ook ik zou zelf willen betalen om er gewoon achter te willen komen hahaha.

Overigens doe ik ghb misschien een keer per half jaar.

6. Sally Tessio

Beter, het is geen kinderspul. Zitten een flink aantal leden op het forum die er zwaar op tegen zijn en dat is vast niet zonder reden. Het is inderdaad annoying dat je de potentie niet kan meten. Een pil kan je nog wel in je mik duwen en later lachend zeggen dat ie wat zwaarder viel dan je had gedacht. Met GHB zit dat anders, het verschil tussen een leuke ervaring en een ongeluk ligt niet zo ver uit elkaar. En idd, seks, otherwise what's the point? Ik denk dat je het het beste kunt laten kwalificeren en dan een paar keer uitproberen met veilige tussenpozen om uit te zoeken hoe je het beste kan doseren. Uiteraard van laag naar ietsje hoger opbouwen.

7. ZERO-

ZERO- Badass junkie

Het checken op ph-waarde kun je ook zelf doen met die strips toch? Hoe het zit bij testcentra weet ik niet.

8. Psychedelibee

Dat kun je heel makkelijk zelf doen inderdaad.

9. Nystagmus

Nystagmus Newbie

Ik heb een paar weken geleden het gewoon kunnen laten testen bij het test-centrum in Rdam. De resultaten werden mij na een week in mg per ml gegeven en de pH werd even ter plaatse gecheckt.

10. Sally Tessio

Interessant. Bij welke organisatie heb je dat gedaan?

11. Yaizer

Yaizer Bewuste gebruiker

Ben daar ook benieuwd naar.

Vorige week 100 ml ghb gekocht, bijna op dus heb er eigenlijk vrij weinig aan. Wil ghb ook weer even een tijdje niet doen.

Wel echt te lekker spul, in combinatie met pep...wat een nachten...

12. Nystagmus

Nystagmus Newbie

bij Youz onderdeel van DIMS en drug-test.nl.

Sally Tessio vindt dit leuk.
  13. missWappie

missWappie Experimenterende gebruiker

pH waarde testen kan je natuurlijk heel simpel zelf doen met zo'n stripje of elektrische meter. Gewoon online te bestellen.

Qua sterkte is natuurlijk lastiger zonder lab-test. Ik heb wel eens van iemand gehoord dat hij z'n GHB kookt tot het vocht eruit is en er alleen nog pure stroperige GHB over is. Dan is de sterkte altijd hetzelfde, alleen hou je soms dus minder ml over. Dan moet je natuurlijk een veel lagere dosis nemen, maar die weet hij precies van zichzelf. Maar goed, dit is ook maar een verhaal dat ik ergens gehoord heb, zou best kunnen dat t in de praktijk niet zo simpel is? Weet iemand hier misschien meer over?

14. Psychedelibee

Damn gast, 100ml vorige week gekocht en nu al bijna op... Zal wellicht ook gedeeld zijn met anderen, maar toch. Is denk ik beter dat je het voorlopig niet meer aanraakt.

Het zou in feite moeten kunnen ja. Ik weet dat er ook wel eens ghb poeder wordt verkocht, wat je zelf nog kunt oplossen in water.

15. Yaizer

Yaizer Bewuste gebruiker

Naja denk nog 35 ml over. 65 in totaal gebruikt. 3 nachten en altijd met 1 persoon gedeeld. Dus ongeveer 11 Ml per avond gedaan (3 dosissen)

En ja ik laat ghb even staan. Nog genoeg ander lekkernij staan :smile:

Laden...
Vergelijkbare Topics - GHB testen anno
  1. snellah
    Reacties:
    16
    Weergaven:
    1.337
  2. Raver
    Reacties:
    56
    Weergaven: