• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

GHB tijdens het uitgaan

mmn

Belezen gebruiker
oke even wat info over mij ik heb in totaal zonder dit report 7 x een dosis GHB (GBL) op. ik heb tijdens het uitgaan de vorige keer 2 buisjes a 1,5 ml GBL op. Deze keer ging ik het dus anders doen wat ik deed zal ik hieronder zetten :

het begint zo ik zit thuis bij mijn ouders mijn vrienden had ik niet gesproken dus hadden we ook niks afgesproken om voor te drinken. Het is 22:00 uur en ik neem 1 bok biertje. daarna ging ik douche en toen nam ik om 11:40 2 ml GBL wat om 12:00 goed te voelen was. Ik voelde me erg goed en gelukkig en wou dan ook snel uitgaan. dus om 12:10 ga ik weg van huis. Wat mij opviel was dat ik erg snel fietste, iets wat mij nogal opviel, want dat lukt je echt niet als je veel gedronken hebt.

Dus ik eenmaal binnen gekomen in de disco en had het gelijk al naar mijn zin al die meiden die daar stonden. :hearteyes: dus ik lekker dansen daar :hearteyes: om 1 uur nam ik dan mijn 2de dosis van 1,5 ml nu ging ik nog beter dansen en werd er nog geiler van gewoon te.

om ongeveer 1:30 gingen mijn vrienden naar buiten dus ik ook dus we liepen even naar het centrum. en opeens wordt daar zo'n wijf helemaal boos en gek en wou ze vechten alles ik dacht wat is dit opeens dus de politie haalden iedereen uitelkaar en we liepen weer terug. ik dacht he ik heb nog een jointje dus ik pak hem en steek hem op. Dehm wat smaakte die goed zeg een pure joint. Dus we liepen nog steeds terug naar de disco en we gaan weer naar binnen.

ik voel me nu nog een stuk beter en dus ik ga weer dansen en wat een drukte zeg. dus ik loop weer even terug naar de deur van de disco en wat zie ik nu staan die jongens die bij het meisje waren die ruzie zochten hier nu binnen. Dus ik ga ertussen staan, want ze wilden een vriend van me slaan. En toen ging iemand van onze groep die gast dus slaan en gelijk werden ze eruit gegooid. dus ik ga naar de bar en bestel nog een cola :openmouth: ja een pure COLA met natuurlijk 1 buisje met 1,5 ml GBL. na 20 min merkte ik dat ik op een tafeltje aan het leunen was en ik dacht dit is niet goed straks ga ik zitten of liggen en dan is het over. dus ik ga gelijk maar weer de dansvloer op.

mijn benen voelen nu erg losjes aan erg ontspannen en voel dat als ik mijn ogen dicht doe dat ik dan ze dicht wil houden dus ik hou het even rustig aan en ik weet dat ik vooral niet moet gaan zitten. Om 3:30 neem ik nog voor de laatste keer 1,5 GBL ik had nu bier besteld en het daarin gedaan. :flushed: :( en ja ik had het kunnen weten wat een vieze smaak het lijkt net alsof ik net schoonmaak middel heb gedronken :rolleyes: maar toch drink ik het achter elkaar op en toen ging ik maar snel mijn mond spoelen in de wc en heb gelijk wat water gedronken omdat ik daar toch de hele tijd heb staan dansen. om 4:00 werd het een heel stuk rustiger en nu merk ik dat als ik wat meer loop dat mijn benen een beetje raar doen en aanvoelen, maar niet dat ik val ofzo.

om ongeveer 4:10 wil ik even gaan zitten ik merk dat dat niet goed valt, dus ik sta gelijk weer op en ga verder met dansen. en normaal als ik alleen alcohol neem heb ik het vaak wel gehad om 4:30 maar dat is nu niet zo ik ben maar weggegaan, omdat iedereen weg ging maar ik had zeker nog 2 uur door kunnen gaan

:grin: wat mij overgens wel opviel is dat mijn vrienden soms raar naar mijn ogen keken het lijkt dan volgens mij net alsof je pep op hebt je ogen zijn helemaal wagewijd open.
dus ik ga terug naar huis fietsen en dan ging vrij goed niet zo snel als op de heen weg maar dat is logisch als je 2 bier + 6,5 ml GBL + joint ophebt .

zo dus ik thuis aangekomen en gelijk nog even wat vitaminen pillen en knoflook pillen weg gewerkt en nog even wat gegeten, maar toen ik op de bank ging zitten werd ik duizelig dus maar snel op gegeten en naar bed gegaan. en ik kan je vertellen ik heb heel raar gedroomd en geslapen. maar btw wat wordt je gigantisch geil van GHB zeg ik heb daar ongeveer 3 uur lang met een stijve gestaan echt sick :openmouth: :openmouth: :openmouth:

het onderstreepte is waarschijnlijk geen effect van GHB (GBL) maar meer in welke stemming ik was.

Bovenaan