Ghb vervangen valium

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

San-city

Newbie
Beste
Ik ben nu reeds 7 maanden terug aan de G. Uit het verleden weet ik dat kicken geen lachertje is, ik wil deze keer thuis kicken met vervanger valium.
Kan er mij iemand een schema aanbevelen of bezorgen.
Hartelijk dank grtz San city

San-city

Newbie
Ik denk niet dat je aan valium genoeg gaat hebben maar ik heb geen ervaring met afkicken van ghb
Beste
In mijn vorige toch naar afkicken was dat in een kliniek daar hebben ze het klaar gekregen met alleen valium, nu dat is zo lang geleden kan ook dat ik iets over het hoofd zie natuurlijk.
Vriendelijke groeten

Dopemonster

Badass junkie
Beste
In mijn vorige toch naar afkicken was dat in een kliniek daar hebben ze het klaar gekregen met alleen valium, nu dat is zo lang geleden kan ook dat ik iets over het hoofd zie natuurlijk.
Vriendelijke groeten
Zo doen ze dat in klinieken wel ja, maar je zult je ghb dosering dan echt laag moeten krijgen voordat je op de valium gaat

San-city

Newbie
Ik denk niet dat je aan valium genoeg gaat hebben maar ik heb geen ervaring met afkicken van ghb

Zo doen ze dat in klinieken wel ja, maar je zult je ghb dosering dan echt laag moeten krijgen voordat je op de valium gaat
Dat lees ik meer en meer dat klopt, ik zit nu op 4ml om de 2 a 3 u toen zat ik op 5 ml om het ander half uur en werd het met valium gedaan, nu ik ben namelijk in bezit van valium. Leek mij dus het ideale maar jullie meninge of ervaringen zullen me uiteraard verder helpen

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan