Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Beste
Ik ben nu reeds 7 maanden terug aan de G. Uit het verleden weet ik dat kicken geen lachertje is, ik wil deze keer thuis kicken met vervanger valium.
Kan er mij iemand een schema aanbevelen of bezorgen.
Hartelijk dank grtz San city
Beste
In mijn vorige toch naar afkicken was dat in een kliniek daar hebben ze het klaar gekregen met alleen valium, nu dat is zo lang geleden kan ook dat ik iets over het hoofd zie natuurlijk.
Vriendelijke groeten
Beste
In mijn vorige toch naar afkicken was dat in een kliniek daar hebben ze het klaar gekregen met alleen valium, nu dat is zo lang geleden kan ook dat ik iets over het hoofd zie natuurlijk.
Vriendelijke groeten
Dat lees ik meer en meer dat klopt, ik zit nu op 4ml om de 2 a 3 u toen zat ik op 5 ml om het ander half uur en werd het met valium gedaan, nu ik ben namelijk in bezit van valium. Leek mij dus het ideale maar jullie meninge of ervaringen zullen me uiteraard verder helpen
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.