1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GHB voordelen en nadelen

Discussie in 'GHB' gestart door Tevil19, 11 sep 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Tevil19

Tevil19 Belezen gebruiker

Heey allemaal,

Ik wilde de voordelen en nadelen van het gebruik van GHB voor mij op een rijtje zetten.

Voordelen:

- Ontspannen gevoel
    - Angsten verminderen
    - Meer behoefte en motivatie voor sociaal contact
    - Meer zin in seks
    - Vind veel activiteiten leuker, zoals afwassen, tekenen en muziek vind ik mooier klinken
    - Geen tot nagenoeg geen kater
    - Voor mijn gevoel lekker kunnen slapen

Nadelen:

- Kans op out gaan bij hogere doseringen
    - Ongeremdheid waardoor ik dingen doe of zeg, wat ik helemaal niet wil doen, vooral bij activiteiten die gevaarlijk zijn, autorijden, onveilige seks enzo.
    - Misselijk, naar gevoel in maag
    - Zwak en shakerig gevoel, vooral in de benen waardoor het soms lijkt alsof ik door mijn knieen ga zakken
    - Soms lichte hallucinaties, bijvoorbeeld nadat ik lang op mijn telefoon heb gezeten dat ik soms mijn telefoon zie in mijn beeld, heel kort
    - Waanideeen, het gevoel dingen te hebben gedaan die ik helemaal niet gedaan heb
    - Verwardheid, soms helemaal niks meer van iets snappen of twijfelen aan woorden of ze wel bestaan die ik normaal gesproken vaak gebruik
    - Bij langdurig gebruik verlies van persoonlijkheid en raar gedrag vertonen en lichamelijke afhankelijkheid

Ik kan wel zeggen, gezien ik lichamelijk afhankelijk ben geweest van GHB, ik er ontzettend veel last van heb gehad en nog steeds heb door de schade die in de actieve verslaving zijn aangedaan.

Hebben jullie iets toe te voegen? Of iets te schrappen in jullie lijst?

Laatst bewerkt: 11 sep 2019
  2. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

Ja, schrappen en wel alle voordelen.

Chillax vindt dit leuk.
Azarius vaporizers and accessories
Laden...