Ghb werkt niet meer

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Pleuny

Belezen gebruiker
Ghb werkte dus niet meer , maar nu ineens weer wel . Heb wel ook baclofen op . Iemand een idee waar door dit komt? Heeft niks met de dosis te maken aangezien nu 2 ml weer gewoon werkt en daarvoor 8ml niks deed . Waarom is dit zo vaag bij ghb ?

Laatst bewerkt:

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Omdat je ghb en baclofen niet moet mixen.
En ook geen phenibut mixen.
Alle gaba-b drugs/supplementen/medicijnen niet mengen.

Pleuny

Belezen gebruiker
Je kan baclofen wel mixen , zovelen doen dat om de dosisen te verlengen met afbouwen, nog nooit problemen mee ervaren. 20mg baclofen heeft amper dampende effect op je Lichaam.

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Het is geen goed idee..
Nee baclofen voel je bijna niet je kan er mee afbouwen en je dosis halveren maar waarom je kan het helemaal over nemen dus voor niks..

Chr0nic

Bewuste gebruiker
Onderschat het niet met Phenibut. Heb al meerdere keren die fout gemaakt. Gewoon vergeten dat ik de avond ervoor 1000mg phenibut had genomen. Nam me usual 3ml dosis, nou dat was alles behalve relaxed! Dit zal niet anders zijn met Baclofen..Ookal voel je niks van de Phenibut of Baclofen, het doet zeker zijn werk in de hersenen!

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Onderschat het niet met Phenibut. Heb al meerdere keren die fout gemaakt. Gewoon vergeten dat ik de avond ervoor 1000mg phenibut had genomen. Nam me usual 3ml dosis, nou dat was alles behalve relaxed! Dit zal niet anders zijn met Baclofen..Ookal voel je niks van de Phenibut of Baclofen, het doet zeker zijn werk in de hersenen!
Als je er over leest dan is het duidelijk dat je het niet moet mixen. En TO vroeg zich af waarom hij wel wat voelde en niet..
Maar janals iedereen het doet.. Why not 🤔

Pleuny

Belezen gebruiker
Als je er over leest dan is het duidelijk dat je het niet moet mixen. En TO vroeg zich af waarom hij wel wat voelde en niet..
Maar janals iedereen het doet.. Why not 🤔

Ik vroeg me af of het door de baclofen kwam dat de ghb ineens weer werkte of beter effect , of heeft dit niets met elkaar te maken ? Je zou overigens best gelijk kunnen hebben hoor dat het niet zo verstandig is , maar ik denk dat dat eerder met hoge dosissen zal zijn Dan 25mg . Overigens gebruik ik geen phenibut .

Dopemonster

Wijs gebruiker
Zullen we een spelletje spelen, wie de meeste soorten downers kunt combineren🤫😛😋
Ik begin: 5ml ghb, grammetje phenibut, 50mg baclofen, 30mg diazepam, gram amnesia haze, 2 halve liters Heineken blik, 80mg oxycodon BAM!😇

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan