Ghb

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Truitje

Newbie
Hallo
Heb een vraag voor een vriend
Nu de ghb bijna niet meer te verkrijgen is
Wil die graag baclofen
*Modknip*

Al vast Dankje wel

Laatst bewerkt door een moderator:

GABA-B Bonanza

Belezen gebruiker
Hallo
Heb een vraag voor een vriend
Nu de ghb bijna niet meer te verkrijgen is
Wil die graag baclofen
*Modknip*

Al vast Dankje wel
Leer wat werken met de applicaties van tegenwoordig, kan je zo alles op vinden!

Maar meest foolproof is natuurlijk de huisarts!

N1987

Experimenterende gebruiker
Ik heb heb een vraag…
Ik heb 2 soorten ghb nog staan.
Ghb die van duitse gbl is gemaakt en ghb die van chinese of weet ik veel gbl is gemaakt.
Mijn vraag is, kan ik die 2 soorten bij elkaar gieten zodat ik 1 fles ghb heb?, of kunnen die 2 niet samen?

GABA-B Bonanza

Belezen gebruiker
Ik heb heb een vraag…
Ik heb 2 soorten ghb nog staan.
Ghb die van duitse gbl is gemaakt en ghb die van chinese of weet ik veel gbl is gemaakt.
Mijn vraag is, kan ik die 2 soorten bij elkaar gieten zodat ik 1 fles ghb heb?, of kunnen die 2 niet samen?
nooit mixen, chinese is inferieure kwaliteit. beetje zoals heineken bij een dure belgische trippel gieten

N1987

Experimenterende gebruiker
Kan dat dan kwaad voor de gezondheid?, of werkt het dan minder?, of wat is de rede?

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Kan dat dan kwaad voor de gezondheid?, of werkt het dan minder?, of wat is de rede?
Kan geen kwaad. Ik snap waar de redenatie van @GABA-B Bonanza vandaan komt omdat je niet verschillende kwaliteit wilt mixen, maar het kan niet extra kwaad voor je gezondheid ofzo.

@N1987 Merk je zelf verschil tussen die Duitse en Chinese? Zo niet, dan zou ik het persoonlijk lekker bij elkaar gooien.

Pleuny

Bewuste gebruiker
nooit mixen, chinese is inferieure kwaliteit. beetje zoals heineken bij een dure belgische trippel gieten
Nu kun je alleen nog tech grade blauwe pauper gel halen omdat die rode met 99% gbl en 1 % cellulose hier ook is geband . Techgrade is gaar en schadelijke stoffen heel jammer vooral omdat dit Nederland is ..

GABA-B Bonanza

Belezen gebruiker
Industriële GHB productie vergt zeer hoge temperaturen en metaalkatalysatoren, en die moeten na de reactie gezuiverd worden van de rest, of zorgen dat ze niet vrijkomen in de reactieproducten.

Vaak krijg ik te horen dat chinese GBL een vreemd geel kleurtje heeft en andere geur heeft. (slechter), en dat de meeste dit niet willen inkopen want krijgen het na reageren niet verkocht. Soms zal er al wel eens een goeie batch tussen zitten.

De beste GBL in europa is nog steeds van Duitse makelij, die via oost Europese landen verscheept wordt via allerhande methodes naar het westen van Europa.

Pleuny

Bewuste gebruiker
Industriële GHB productie vergt zeer hoge temperaturen en metaalkatalysatoren, en die moeten na de reactie gezuiverd worden van de rest, of zorgen dat ze niet vrijkomen in de reactieproducten.

Vaak krijg ik te horen dat chinese GBL een vreemd geel kleurtje heeft en andere geur heeft. (slechter), en dat de meeste dit niet willen inkopen want krijgen het na reageren niet verkocht. Soms zal er al wel eens een goeie batch tussen zitten.

De beste GBL in europa is nog steeds van Duitse makelij, die via oost Europese landen verscheept wordt via allerhande methodes naar het westen van Europa.
Waar aan ligt het precies waarom er nu zo een schaarste heerst ?

GABA-B Bonanza

Belezen gebruiker
Waar aan ligt het precies waarom er nu zo een schaarste heerst ?
Zouden een paar grote doorschuif "bedrijfjes" zijn opgerold. Lijkt dat de autoriteiten wat harder aan het zoeken zijn.

Tegenwoordig via de darkweb krijg je ook blauwere G binnen, dus zoals je een keer zei gemaakt met de gel vorm, omdat dat nog iets of wat consumenten legaal is.

Pleuny

Bewuste gebruiker
Zouden een paar grote doorschuif "bedrijfjes" zijn opgerold. Lijkt dat de autoriteiten wat harder aan het zoeken zijn.

Tegenwoordig via de darkweb krijg je ook blauwere G binnen, dus zoals je een keer zei gemaakt met de gel vorm, omdat dat nog iets of wat consumenten legaal is.
Ja hier heb je de tech grade die alleen geleverd mag worden . Je heb ook rode die wel goed is ook gel vorm Maar helaas ..

GABA-B Bonanza

Belezen gebruiker
Ja hier heb je de tech grade die alleen geleverd mag worden . Je heb ook rode die wel goed is ook gel vorm Maar helaas ..
Ik hoor tegenwoordig ook meer en meer dat er soort van tekort wordt gecreëerd om marges naar boven te krijgen, als je ziet dat de prijs per liter op jaar tijd meer als verdubbeld is!

Beetje monopolie creëren met grootste supliers en lokale inkopers, en de kleintjes eruit krijgen: voordeel meer marges op één L, minder volume dat verdeeld moet worden en dus minder pakkans.

Danny053

Newbie
Er is nog altijd een tekort aan gbl dit omdat het in Duitsland veel moeilijker is geworden om als particulier gbl aan te schaffen plus dit tekort zal dus ook zo blijven

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan