ghb ?

troebadoer

Bewuste gebruiker
lang verhaal kort te maken:

we gingen zuipe in een discotheek, zonder xtc of wat dan ook te pakken. Om 5 uur snachts tot 7 was een vriend van mij totaal de weg kwijt. hij had:

- witte ogen ( trokken weg naar boven )
- veel speeksel liep zijn mond uit
- totaal de kluts kwijt, wist niet meer wat echt/nep was
- verwarrend, angstig
- heel zwaar ademenen, niemand meer vertrouwen.
- hele tijd 'help' me roepen

na 2 uur kwam hij 'er weer uit' en vroeg wat er gebeurd was. hij had die avond ook ruzie. kan het zijn dat die andere jongens ghb in zijn drikken gedaan hebben? Ik lees de effecten op dit forum en het leek best wel op wat mijn maat overkwam. Hij had veel door elkaar gezopen ( wodka sambuca flugel corona's )

mmn

Belezen gebruiker
zou best eens kunnen dat schuimbekken heb ik nog niet gehoord, maar weet wel dat als je te veel neemt best wel kunt gaan trippen. na 2 uur klopt ook wel ja bij mij was het toen ook ongeveer uitgewerkt toen kon ik pas normaal mijn op mijn fiets stappen :flushed: :P

mmn

Belezen gebruiker
het verslapt je spieren dus waarschijnlijk ook je kaakspieren denk ik dan.

Serenity

Badass junkie
Was dit niet ookal bij iemand anders overkomen die hierover had gepost? Komt wel steeds vaker voor.. Hoor steeds meer van dat soort rare verhalen. Ik snap alleen niet waarom mensen ghb in iemands drankje stoppen. Zonde van je drugs en nja. Zonde van het geld lijkt me?

Flugeltje

Wijs gebruiker
Schuimbekken dat kan, maar enkel als je belachlijk veel hebt gedronken
Trippen doe je niet van ghb, misschien hele lichte hallucinaties als je echt veel op hebt.
Diep triest, iets in iemands drinken doen

MissMarie

Newbie
hallucinaties zijn niet zo heel raar met G
ik ben nogal gevoelig ervoor en kan met goede G al bij 7ml aan het trippen zijn
het is natuurlijk niet ter vergelijken met paddo's maar het is wel degelijk trippen

snap mensen niet die het bij andere mensen in hun drinken doen

troebadoer

Bewuste gebruiker
Hij had idd veel gezopen en ik denk zelf dat die persoon waar hij ruzie mee had, dat die iets bij hem erin gedaan heeft om hem terug te pakken ( die maat van mij had die andere gast best wel door gelaten )

soort ghb + mdma combinatie of zo..

Vriend van mij heeft ook 10 minuten opgenomen, ik zal proberen in het bezit te komen van deze opname, zodat jullie kunnen horen hoe ver heen die jongens was..

"ZE KOMEN ERAAN, HELP"

:confused:

Bovenaan