• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ghost, paddo trip Thai, wauw

Plimu

Bewuste gebruiker
oke mensen na een paar uurtjes bijkomen komt nu het report

datum: dinsdag
wat: Thai paddo 18 gram
waar: huisje, tuintje, buiten op straat :P
hoelaat: 12,00 inname 17,00 uit getript
zitters: leg ik later uit (in begin 3, daarna 0)
mood: mijn eerste TRIP!!!!, zin in, super exited, bang.
maag inhoud: vergete te ontbijten dus het eerste wat erin kwam waren paddos :P

het begon om 10 uur, ik had me verslapen en was bang dat ik de afgesproken trein zou missen, ik belde Bla, en hij kon ook niet de afgesproken tijd na komen (kwam voor mij mooi uit), ik ben C nog even en hij vertelde dat hij zijn portomonee kwijt was en die eerst moest halen bij M.

nou mooi mazzel en we spreken (zo snel mogelijk werd de nieuwe tijd) af bij het station, ongeveer om 11 uur waren we in amsterdam en gingen de paddos halen, we hadden besloten dat dit Thai paddos zouden worden met name door het advies van de shop vertegenwoordiger.

om ongeveer kwart voor 12 aangekomen bij mijn huis deden we eerst even een peukie en gingen de paddos verdelen. om 12 uur begon ik met eten (rauw) en de smaak bevalt mij zeer paddos smaken echt super eerlijk gezegt, vond dit wel grappig want de rest zat te mekkeren over de smaak alleen Bla vond het wel meevallen.

12,30 ik begin de eerste effecten te merken, alles is danserig zoals ik het beschreef, maar de rest merkt nog niets (zij hadden al een paddo trip genomen op zondag), ik vond het allemaal wel erg mooi en wou even gaan wandelen, ik voel me super maar loop alsof ik heel erg dronken ben maja zo zijn de buren me wel gewent dus die kijken nerges voor op.

rond 1 uur vertelden de rest dat ze helemaal neits merken ( her waren nu meer trip zitters naar mijn gevoel ) en ik vond dat maar vaag want ik tripte em de pan uit, overal zag ik patronen en raare beelden kwamen uit mijn korrel verf muur, het leek alsof alles vloeibaar was en wanneer ik erges mijn vinger op deed (een muur bijv) vervormde dit, wat mij erg opviel was dat ik helemaal niet moest lachen, maar juist erg gefacineerd raakte van al het moois, ik besluit even naar boven te gaan om buddha bar te luisteren en even te mediteren hier viel mij iets ernstigs op dat wanneer ik mijn ogen sluite alleen maar zwart zag en zodra ik mijn ogen open had WOOOOOOOW achtig effect had, maakt niet uit ik loop liever op straat met mijn ogen open.

Bla en m hadden steeds ruzie (zou dit komen door de paddo?) mede omdat ze allebei niets merkte, ook C merkte helemaal niets, ze gaven allebei wel aan dat ze de tijd erg vaag vonden, helaas hadden we geen geld voor wiet dus konden het niet interresanter maken dan het al was voor hun (en ook ik wou ook wel dieper trippen en lustte wel een jointje), maja boeie ik vond het voorlopig allemaal wel mooi genoeg zoals het nu was.
ik voelde mij alsof ik in erg verband was met mijn omgeving en zag in de muren en objecten raare vormen ontstaan en het leek of alles ademde en voor mij aan het dansen was, ik betrapte mezelf er ook op te gaan klappen na een tijdje maar dat maakt verder niet uit :P ), de rest ging naarhuis om te gaan slapen (Ze vonde deze dag jammer en besloten er een eind aan te maken).
ik was dus alleen en kon is even lekker gaan trippen, ik was wel steeds de afstandsbediening kwijt en zat deze te zoeken en overal waar ik keek zag ik prachtige patronen, in onze kamer staat een beeld van een eenoftander beroemd persoon en die leek wel te praten ofzo, ik zei kerel ik versta geen shit van wat je zegt sorry man, erg vaag allemaal.

constant had ik het gevoel dat alles maar niet klopte en het zo niet kon zijn, maar waarom nam ik de dingen wel zo waar dan?, ik denk door de drugs maar dat een stelletje schimmels zo een gigantische impact konden hebben kon ik gewoon niet bevatte,
even een peukie doen, huppa op blote voeten door de straten lopen met een peukie heerlijk :hearteyes: :hearteyes: elke stap die ik deed leek het wel of de grond meevormden na mijn voet en of het net als bij het strand nog even een voetafdruk achter liep, schitterend.

het is nu ongeveer 4 uur en de trip begint af te nemen, nu begin ik heerlijk te mediteren en kom tot grote ideen, met name leer ik veel over mijzelf, dat ik ver van mijn ouders afsta en behoorlijk wat drugs gebruik de laatste tijd, ook voel ik mij super en als herboren elk hapje eten
leek het wel alsof ik de smaak niet meer herkende zoals voor de trip.

al met al een geslaagde trip, mijn maten en ik hebben besloten zoiets weer te gaan doen maar dan met een grotere pauze ertussen, het lijkt wel of het menselijk lichaam een soort immuniteit ontwikkeld en deze pas na 3 of meer dagen weg is weet iemand hier meer over?????

bedankt voor het lezen, ik hoop dat u genoten heeft.
Peace, Love, Freedom and stay high :stoned:
ghost

Drientje

DF-koning
Re: ghost, paddo trip live

Misschien kun je een beetje beschrijven hoe je je voelt, hier hebben we niets aan, zo'n report. Wat heb je op en welke hoeveelheid, in welke setting etc.

Kan me toch niet geheel aan de indruk onttrekken dat je op deze manier ernstig aan dacht aan het vragen bent...

X

Plimu

Bewuste gebruiker

Drientje zei:
Misschien kun je een beetje beschrijven hoe je je voelt, hier hebben we niets aan, zo'n report. Wat heb je op en welke hoeveelheid, in welke setting etc.

Kan me toch niet geheel aan de indruk onttrekken dat je op deze manier ernstig aan dacht aan het vragen bent...

X

nee spijt me :P

ik typte dit midde in mijn trip:P
uhm vanavond maak ik een report:P nogmaals sorry, eerst even ter aarde komen:P

Ewie

Belezen gebruiker

ExceptionalInsight zei:
Many have tried, many have failed.. live reports werken niet :þ

Inderdaad :grin: eigenlijk moest er een aparaat zijn dat je gedachtes 'opneemt' op die momenten, maar helaas.. En in hardop praten heb ik geen zin in dan.

psychopsychedelic

Wijs gebruiker

Ewie zei:
ExceptionalInsight zei:
Many have tried, many have failed.. live reports werken niet :þ

Inderdaad :grin: eigenlijk moest er een aparaat zijn dat je gedachtes 'opneemt' op die momenten, maar helaas.. En in hardop praten heb ik geen zin in dan.

dat zou vet zijn!! dat je alles wat je ziet in je trip opneemt op dvd :grin:
dan heb je wel meesterlijke films!! :hearteyes: :hearteyes:

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
joow,, vet reportje man :wink:
mooi dat het een geslaagt reportje was.. ennuuuh..
owjah,, dat imuumsysteem waar je het over had dat klopt,, je lichaam maakt een anti stofje aan als je hebt getript en dan moetje ff wachten jah,, het liefst een paar maandjes ofzo,, moet je maar opzoeken als je er wat meer over wilt weten,, of boekjes er over lezen:wink: heb ik ook gedaan :wink: je leert er veel van :mrgreen: :stoned:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Kijk, dat is beter! Het klinkt als een mooie ervaring, zoals een eerste keer hoort te zijn. Tolerantie qua paddo's daalt vrij snel weer, ik schat het op een weekje ongeveer.. maar ik wil je natuurlijk niet aanmoedigen om elke week te trippen (;

Bartyo

Bewuste gebruiker
Vet reportje, klinkt als een leuke kennismaking met paddo's :)
Vond je het niet minder dat je vrienden er tussen uit naaide terwijl jij hem nog zat te trippen?
Peace!

Plimu

Bewuste gebruiker
Bartyo zei:
Vet reportje, klinkt als een leuke kennismaking met paddo's :)
Vond je het niet minder dat je vrienden er tussen uit naaide terwijl jij hem nog zat te trippen?
Peace!

nee vond ik neit erg, ze zaten alle 3 niet lekker in hun vel, en de ze hebben de laatste tijd veel kopzorgen.
voordat ze vertrokken vroegen ze ook of het goed was en ik geen belegeiding nodig had
ik zei nee, en toen ze weg waren begon mijn avontuur pas echt :) ik heb echt genoten.
ook belde ze nog ff om te vrage hoe het ging ! ik neem ze niets kwalijk.

bedankt voor het lezen, :)

Drientje

DF-koning
Klinkt als een prachtige ervaring!!! Ik herken dat wel, dat als mensen je alleen laten je er alleen maar dieper van kan gaan trippen. Alleen met je gedachten zonder de afleiding die andere energieën met zich meebrengen!

Fijn dat je een mooie trip hebt gehad! Blijf wel respect houden voor de paddo en denk nou niet dat je in een keer alles aan kan. Ik had mijn allereerste trips ook prachtige trips maar later was de set en setting niet goed en ging het een keer goed mis!

Veel tripplezier nog toegewenst!

X

Shroomfan

Belezen gebruiker
Leuke eerste ervaring voor je , lijkt me.
Goed dat je na een tijdje alleen was , zodat je vrienden de rest van je trip niet konden verpesten. :mrgreen: Door de tolerantie werkte het bij hen waarschijnlijk niet zo kort na die zondag , zoals je zei.
Ik heb mijn lesje ook geleerd en trip nu ook liever alleen. Samen trippen kan leuk zijn , maar kan ook veel verpesten.
Wanneer is je volgende trip? :wink:

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
ik zat er dus ook over na te denken om lsd of paddos voor de eerste x alleen te doen,, omdat ik een redelijk stille tripper ben.. ik zit lekker in mn eige wereldje,, maar omdat ik nog nooit egt goed en mooi heb getript ben ik daar niet 100% zeker van,, maargoed,, een medetripper kan opzich denk ik ook geen kwaad,, tenzij diegene een badtrip krijgt.. dan zou ik denkik ook gelijk bad gaan,. . maargoed.. ik weet niet hoe ik zou zijn onder de paddo's of lsd.. ik ga het zeker nog genoeg doen in mn leven omdat ik er zo gefascineerd door ben!!.. maargoed.. ik ga maar weer eens kappen met dat slappe gelul..

ga je in het vervolg vaker trippen??
denk aan: paddos, lsd, ketamine, dxm, dmt, salvia.. enzzz.. !!
:wink: :wink:
:mrgreen:
:wave:
:hearteyes:

Plimu

Bewuste gebruiker
mensen, ik zie dat veel mensen reaggeren en dat vind ik wel lache :)

bedankt voor al uw leuke reacties, en ja in me eentje voelde ik mij gwn heel anders, alsof ik vrij was maar dat gevoel kon ik niet echt beschrijven, ik dnek dat mijn volgende trip eentje van lsd zou zijn. hiervoor heb ik wel nog meer kennis nodig, daarom ga ik ook veel research doen over deze magische drug.
als mensen nog tips hebben over een lsd trip zijn die ook zeker welkom.

bedankt allemaal!! uw reacties beuren mij goed op :)

daag :) :stoned: stay high

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
wat jij gegeten heb waren geen thaise paddo's want van thaise paddo's heb je maar 4 gram nodig voor een stevige trip en van 18 gram zou je meer dan 4 portie's op moeten hebben.

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Welhallodaar zei:
wat jij gegeten heb waren geen thaise paddo's want van thaise paddo's heb je maar 4 gram nodig voor een stevige trip en van 18 gram zou je meer dan 4 portie's op moeten hebben.

Volgens mij haal je gedroogd en nat door elkaar. 18 gram nat lijkt me ongeveer een halve portie, en 4 gram droog ongeveer een hele.

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
RSW zei:
Welhallodaar zei:

Volgens mij haal je gedroogd en nat door elkaar. 18 gram nat lijkt me ongeveer een halve portie, en 4 gram droog ongeveer een hele.
nee hoor thaise paddo's bevatten veel meer werkzame stof dan andere paddo's

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Op internet is daar niets over te vinden, en ik heb ze ook altijd in dezelfde doses zien liggen in de smartshops. Is dat iets nieuws ?

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ja maar die site geeft zulke lage gewichten aan voor alle paddo's die ze verkopen, niet alleen de thaise. Beetje raar.

Plimu

Bewuste gebruiker
ik had gewoon thaise paddos hoor, deze zijn niet veel sterker dan mexicaanse maar hebben iets meer visuele en brainhigh niveaus.

het was gwn iets meer dan half bakkie.
en smaakte echt TERING lekker :P, snap niet dat jullie dit vies vinden.

phy

Bewuste gebruiker
Dan heb je zeker een of ander gemuteerde gen in je tongpapillen zitten. :)

Ik vind het allemaal ook best te eten hoor. Behalve gedroogde hawaiiaantjes!!! Die hebben zo'n vieze zure bijsmaak. Getver.

Mijn mijn gekoesterde truffeltjes smaken ook niet naar aardbeien.

Gr!

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Hmm, vorige keer had ik gedroogde golden teachers op een speculaasje. Erg lekker :)
Maar ik vind ze ook niet vies verder, hou ook gewoon van rauwe champignons en dergelijke. Blijft verbazingwekkend dat smaken verschillen toch ?

Plimu

Bewuste gebruiker
tjah idd smaken verschillen :P

whaha, mensen blijf commenteren ik wil graag beter worde nin het schrijven van een report

Valentijntje

Bewuste gebruiker
Zo, dat report is beter als wat er eerst stond! :beer:

De visuals van paddo's blijven me altijd boeien, en je hebt het mooi uitgelegd, het is altijd zo magisch dat je zintuigen zo verfijnd kunnen zijn, zeker onder paddo's. Elke geur, kleur en smaak onderscheid je tot in de kleinste detais en het is allemaal zo prachtig en mooi!

Voor het nemen van LSD kan ik je eigenlijk niet veel over waarschuwen of vertellen, het ligt puur aan jezelf of je er klaar voor bent, zoek de kennis die je nodig hebt en trip-ze :wave:

En paddo's zijn puur natuur, smaakt natuurlijk niet lekker maargoed... heeft altijd wel wat om die verse paddestoeltjes naar binnen te werken :P

Peace

Plimu

Bewuste gebruiker
Valentijntje zei:
Zo, dat report is beter als wat er eerst stond! :beer:

De visuals van paddo's blijven me altijd boeien, en je hebt het mooi uitgelegd, het is altijd zo magisch dat je zintuigen zo verfijnd kunnen zijn, zeker onder paddo's. Elke geur, kleur en smaak onderscheid je tot in de kleinste detais en het is allemaal zo prachtig en mooi!

Voor het nemen van LSD kan ik je eigenlijk niet veel over waarschuwen of vertellen, het ligt puur aan jezelf of je er klaar voor bent, zoek de kennis die je nodig hebt en trip-ze :wave:

En paddo's zijn puur natuur, smaakt natuurlijk niet lekker maargoed... heeft altijd wel wat om die verse paddestoeltjes naar binnen te werken :P

Peace

ja erg vaag dat die zintuigen zo aangescherpt worden, ik zou echt niet kunnen beschrijven hoe zo iets komt, maja blijft leuk en interresant om op verkenning uit te gaan(bijvoorbeeld rond-dwalen als een mongool in een tuin ofzo).

ik had met mijzelf afgesproken niet achter de lsd aan te gaan maar het te laten komen naar mij, zegt een maat zondag tegen mij, ik heb acid wil je samen mij dat doen?

dus ik denk dat dit mijn kans is, hierover volgt een uitgebreid tripreport!

MioLandra

Newbie
De tip...

Gebruik paddo's met een minimale interval van 3 maanden.
Dit omdat het lichaam bij gebruik anti stoffen produceerd waardoor gebruik voor de bovengestelde periode niet het gewenste resultaat opleverd.

Neem de paddo's op een nuchtere maag.
Zoniet kan men misselijk of slaperig worden en zal de drugs minder effectief werken.

Blijf binnen in een veilige en bekende omgeving, dit geldt ook voor de mensen om je heen.
Buiten blootgesteld worden aan onverwachte gebeurtenissen is een risico die zeker door de onervaren tripper gemeden moet worden.

Ceko

Belezen gebruiker
Cool report, heb meteen zin om ook te trippen :stoned:

Was dit nou je eerste keer? Goed dat je je niet gestoord hebt aan je medetrippers. Die zijn gewoon te snel opnieuw gegaan. Mooie dingen heb je meegemaakt zo te lezen, ik heb zelf nog nooit die Thaise genomen maar eigenlijk moet ik ze snel eens gaan halen (voor 1 dec in ieder geval... :()

Bovenaan