Ghost Ship @ Stubnitz Amsterdam 20/02/09

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter

Drie zalen, drie stijlen de hele boot gaat zeker weten los! :rock:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Anon zei:
Jij anders ook, Takketek was wreed. :grin:

Nee, iets te groot van opzet voor mij en het was ook niet op een industriele boot. Ik heb nou eenmaal een zwak voor rauwe bootfeestjes... :P

Finesse*

Belezen gebruiker
Ik vind Stubnitz niet zo leuk meer, vooral het onderdeel van midden in de nacht een regenachtig koud dek op moeten om te roken heeft 't een beetje voor me gedaan.
Eerste paar feesten waren heel leuk daar, toen de regels nog wat minder strikt waren.

Finesse*

Belezen gebruiker
Marla Singer zei:
Er werd op een gegeven moment gewoon binnen gerookt hoor...
Dat wordt er ook, maar dan ben je wel overgeleverd aan de selectiviteit van de bewakers.
Wij werden vorige keer gesommeerde onze joint uit te maken en lekker boven te roken.

Pikachu

Wijs gebruiker
Re: This very good

Ik heb nog overwogen hier naartoe te gaan maar ik dacht dat het pas aan het einde van deze maand was ^^

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Jammerrrr!! Het was echt te vet, vooral op die locatie ook, want het voortbestaan van de Stubnitz is onzeker. In april gaat ie sowieso weer terug naar het thuisfront in Duitsland, maar het onderhoud van de boot, plus het reisje van/naar Amsterdam kosten heel wat euro's. Het is nog de vraag of dit allemaal te financieren is met wat ze nu aan geld hebben.....

Laten we het hopen en laten we hopen dat Ghostship dan ook nog eens herhaald wordt daar, dan krijg je misschien nog een kans om het goed te maken. :wink:

Bovenaan