Ging helemaal slecht, en heb nu zorgen....

GreenAnonMan

Experimenterende gebruiker
Hoi iedereen, nieuw in deze forum maar niet nieuw in forums in het algemeen. Anyways, ik neem afentoe best wat speed op feesten, vooral hardcore feesten, hierbij beweeg ik ook echt veel en kan ik ook veel aan, waardoor ik me niet slecht voel. Maar ja, gisteravond was het een ander verhaal. Ik ging met een groep lekker feesten, en had blijkbaar teveel speed op, wat ik niet verwachtte want die andere keren heb ik zelfs meer gebruikt, alleen wat ik deze avond/nacht/ochtend heb meegemaakt is ook wel echt op een ander level en vraag me af of andere ook dit soort shit heeft meegemaakt.
Ik had dus 8 pillen genomen van 15mg, dan had ik 4 genomen om 12 uur, 2 om 1 uur, 1 om 3 uur en 4 uur ook nog 1 pil. Het voelde veelal normaal en was lekker thuis gekomen, totdat ik in mijn bed ging liggen en ik zo hard ging trippen dat het voelde alsof ik doodging, lol. Mijn hele lichaam stond extreem strak (en ook nogsteeds, uren daarna) en ik kreeg bijna geen adem. Ik begon helemaal echt heel erg te hyperventileren en heb 3 uur lang van 6 uur tot 9 uur rondjes gelopen in mijn kamer terwijl ik zo fucking hard aan het trippen was dat het voelde alsof ik op dat punt doodging. Mijn hele lichaam stond zo strak dat mijn hart ook pijn ging doen en mijn longen :tilttearlaugh: Uiteindelijk rond 9 uur ging ik weer zitten en was ik op dat punt aan het hallucineren. Ik wist niet dat speed dit kon doen, ik was oprecht helemaal gek aan het worden en er waren allemaal mensen die ik moest wegduwen uit mijn hoofd want ze waren te druk (?). Fast forward naar 11 uur sochtends zit ik nog steeds helemaal strak in mijn bed erg misselijk en heel erg licht in me hoofd, ik was toendertijds ook met mijn vriendin aan het praten (die was op de telefoon) en ik was oppeens fucking geil, maar mn lul die werdt totaal niet hard en nu nogsteeds wordt het niet hard, dus hoop dat ik nu geen Erectyle Disfunction heb. Naja, uiteindelijk was het 2 uur smiddags (vandaag) en heb ik tot 3 uur geslapen en ben nu ook klaarwakker met extreem veel energie, nog wel last van mijn longen en hart en voelt mijn lichaam nogsteeds heel strak aan. WIE HEEFT DIT SOORT SHIT OOK MEEGEMAAKT? Want dit was echt kneitergek en wil t niet graag nog een keer doen want dacht serieus dat dit mijn laatste dag was. 🤣 Ben benieuwd naar jullie verhalen. Hoop alleen dat dit niet meer impact op mijn verdere leven gaat hebben, vooral niet met mijn lul, zou dat echt niet willen. Maar ja het voelt alsof ik nogsteeds half strak sta, erg gek. Groetjes

Harrie In De Warrie

Badass junkie
Komt vast wel goed met je piele muis, nu vooral gezond eten, rusten je kent het wel.

Hallucineren van uppers betekend meestal dat je te hoog hebt gedoseerd of te lang door gaat.

Voortaan miss 1x de juiste dosering nemen nu stapel je al in de come up en dan komen er alle pieken zo gestappeld binnen.

Ken wel het gevoel van doodgaan en die angst maar dat was met psilohuasca.

Rustig.

GreenAnonMan

Komt vast wel goed met je piele muis, nu vooral gezond eten, rusten je kent het wel.

Hallucineren van uppers betekend meestal dat je te hoog hebt gedoseerd of te lang door gaat.

Voortaan miss 1x de juiste dosering nemen nu stapel je al in de come up en dan komen er alle pieken zo gestappeld binnen.

Ken wel het gevoel van doodgaan en die angst maar dat was met psilohuasca.

Rustig.
Ja, ik denk dat ik veeeeeel te hoog had gedoseerd, en ook te weinig had bewogen. Nogmaals, ik gebruik dit alleen op hardcore feesten, dan ben ik gedurende het hele feest los aan het gaan. Dit was gewoon in de stad. Dankjewel voor het bericht, voel me wel beter, maar nogmaals voelt nogsteeds alsof ik strak sta lol

GreenAnonMan

Update: ben nog steeds niet moe en voel me nogsteeds heel gek. Tintelend gevoel aan de vingers en (het gevoel van) een opgezette bovenbuik. Ook heb ik nogsteeds last van een soort druk aan de linkerkant van mijn rechterborst. Hoogstwaarschijnlijk van de schrik en of angst. Als deze druk zal blijven zal ik ff een visite nemen aan de huisarts, lol.

LionX

Badass junkie
Okay even serieus GreenAnonMan; als de druk op je borst niet weg gaat in rust en langer duurt dan 15 min is het meteen de ambulance bellen. Dit weet ik want het was mijn werk 10 jaar lang, dus neem geen onnodige risico's maar bel.

GreenAnonMan

Okay even serieus GreenAnonMan; als de druk op je borst niet weg gaat in rust en langer duurt dan 15 min is het meteen de ambulance bellen. Dit weet ik want het was mijn werk 10 jaar lang, dus neem geen onnodige risico's maar bel.
Om eerlijk te zijn, heb ik deze druk al vaker gevoeld ook zonder drugs. Ik kan wel veilig zeggen dat de pijn die ik voel niet op 112 niveau is. Ik heb al eerder zo een klacht gehad, en het is iets met mijn borstspier (ivm de sportschool). Hoe dan ook, als het echt ondraaglijk wordt zal ik zeker bellen, maar ik voel zelf op dit punt dat dat gelukkig niet hoeft. Erg bedankt voor de belangstelling :wink:

LionX

Badass junkie
Om eerlijk te zijn, heb ik deze druk al vaker gevoeld ook zonder drugs. Ik kan wel veilig zeggen dat de pijn die ik voel niet op 112 niveau is. Ik heb al eerder zo een klacht gehad, en het is iets met mijn borstspier (ivm de sportschool). Hoe dan ook, als het echt ondraaglijk wordt zal ik zeker bellen, maar ik voel zelf op dit punt dat dat gelukkig niet hoeft. Erg bedankt voor de belangstelling :wink:
Better safe than sorry toch? Een bezoek aan de huisarts kan nooit kwaad he wie weet waar je last van hebt maar het niet doorhebt.

MudakLT

Newbie
Ik pak soms in 1 keer de hoeveelheid die jij over heel de dag hebt genomen (ook in capsules). En ik heb dit gevoel nog niet gehad.

Ik denk om die reden niet dat het aan de hoeveelheid ligt, maar dat je het zo over de dag verspreid had. (mogelijk idd allemaal opstapelende pieken zoals Harry al zei)

Weet je trouwens wel zeker dat er 15 mg in je pillen zitten en niet een stuk meer? Of vul je zelf capsules met een mg weegschaal?

GreenAnonMan

Ik pak soms in 1 keer de hoeveelheid die jij over heel de dag hebt genomen (ook in capsules). En ik heb dit gevoel nog niet gehad.

Ik denk om die reden niet dat het aan de hoeveelheid ligt, maar dat je het zo over de dag verspreid had. (mogelijk idd allemaal opstapelende pieken zoals Harry al zei)

Weet je trouwens wel zeker dat er 15 mg in je pillen zitten en niet een stuk meer? Of vul je zelf capsules met een mg weegschaal?
Nou, mijn vriend zegt dat er blijkbaar 30mg in zit (?) ik weet t zelf ook niet ik ga maar zo een drugtest lab ding om het ff uit te vogelen.

Speed getest?
Nee gewoon op de vertrouwen van mijn vriend, maar zal het nu wel testen ja.

Drink je genoeg, eet je wat gezond?
Ja hoor gaat nu weer lekker met me wel koppijn maar ja lekker eten drinken alles prima, gelukkig kunnen slapen wel vana 8 uur sochtends maar lekker in bed gelegen tot 6 uur savonds!

Cyndaquil

Bewuste gebruiker
Kunt beter tijdens het feesten en speed gebruik gewoon blijven eten.
Vaak ga je slecht van niks of weinig eten en geen slaap en dan slaat de paniek ineens in en is het 10x erger.

Bovenaan