Goede natuurlijke partydrugs

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

8️⃣6️⃣

Badass junkie
De Leukste Thuis!
Wist je dat:

LSD zoals die op je zegeltje zit op een niet natuurlijke wijze geproduceerd wordt, en dat het natuurlijke LSA wordt omgezet naar dezelfde LSD als die op je zegel zit wanneer het in je lichaam komt?

Als je daar over gaat nadenken, kan het dan zijn dat LSD dan toch natuurlijk is, ondanks dat je het ook op een niet natuurlijke manier kan produceren?

Als je nog een stapje verder gaat dan zou je kunnen constateren dat chemische reacties alsmede nucleaire verschijnselen gewoon zonder mensen tot stand kunnen komen en daarmee per definitie een natuurlijk verschijnsel zijn.

En in dat verlengde zou je dan kunnen zeggen dat alle stoffen en drugs natuurlijk zijn, ook de chemisch gemaakte.

Laatst bewerkt:

Kinggg

Newbie
Ja maar ik heb tog liever iets natuurlijk uit een plant dan uit een batterij of wc onstopper enzo haha

8️⃣6️⃣

Badass junkie
De Leukste Thuis!
@Kinggg
Waarom?
Natuurlijk of niet natuurlijk zegt niks over de schadelijkheid.

Je kan door middel van chemie lichaamseigen stoffen produceren met nul schadelijkheid, en je hebt aan de andere kant planten die uiterst giftig en zelfs dodelijk zijn.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
En in dat verlengde zou je dan kunnen zeggen dat alle stoffen en drugs natuurlijk zijn, ook de chemisch gemaakte.
Ik ben het helemaal met je eens hoor @acht.zes maar ik zou het wel precies andersom gezegd hebben.
Elke stof in de natuur is door een chemische reactie ontstaan waardoor eigenlijk alles chemisch is.

Legio Patria Nostra

Wijs gebruiker
Alcohol is hèlemaal geen fijne partydrug.....!!!!!
Dat is een groot misverstand!
Hoe te losser, vrijer jij wordt, hoe te vervelender je voor de anderen om he heen wordt.....!

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Misschien nog wat meer uitroeptekens, dan ben je nog overtuigender.

Die honderden duizenden mensen die elk weekend feesten met alcohol moeten eens horen dat ze het helemaal fout hebben.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
De Leukste Thuis!
@Yceman224 & @Mindless
Mensen zijn geneigd om hun eigen ervaringen met bepaalde drugs te veralgemeniseren.

Maar dat is grote bullshit. wat voor de een niet goed gaat werkt of verkeerd loopt werkt voor de ander wel. Dat @Yceman224 vervelende ervaringen heeft gehad met alcohol en er zelfs verslaafd aan geraakt is dat is gewoon een persoonlijk ding van hem. Er zijn heel veel mensen die al dan niet regelmatig van een goed glas genieten zonder daar vervelend van te worden, er in de problemen mee komen of er verslaafd aan raken.

Dus @Yceman224, spreek voor jezelf a.u.b.

Legio Patria Nostra

Wijs gebruiker
Wel aan.
Ik spreek uiteraard der zaak voor mezelf.
En, wat ik in mijn persoon heb mogen meemaken.
Voorts, daarbij, wat anderen tegen mij hebben verteld, zijnde h u n ervaringen.
Niks meer, niks minder.

Ik zie, dat mijn reactie, tot verdere reactie geleid heeft.
En wat mij betreft, ieder het zijne.
Er hadden wellicht wat minder !!! Mogen staan, dat zou kunnen. Ja.0
Als men dat zo ervaart, dan sorry.
Ik kan er verder van zeggen:
Wie de schoen past, die trekke hem aan.
Ik wilde niet onnodig tegen schenen schoppen, hoor....
Maar ja. Idd. Ik heb qua alcohol wél wat mogen meemaken....en ook vele, vele mensen om mij heen.
Feestjes, knokpartijen, ongevallen, vanalles.
Geen uitroeptekens wellicht, dat was veter geweest, maar, ik neem niets van mijn stellingname terug, ik sta in dit geval voor wat ik gezegd heb.
Natuurlijk moet iedereen het allemaal voor zichzelf uitmaken. Dat doe ikzelf ook.
Voila.

Laatst bewerkt:
Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan