goede speed

Hallo,

Ik zal mij even voorstellen. Ik ben Jeffrey, 25 jaar en ik hou wel vam dit goddelijke spul! Echter ben ik allergisch voor caffeine en dat is hier in rotterdam zowat het hoofdbestanddeel ; (. Mocht ik wat caffeine binnen krijgen zwellen met luchtwegen op met alle gevolgen van dien. Nou heb ik de afgelopen jaren gelukkig 73% (jaja, getest) weten te bemachtigen. Nou had ik vorige week wat met caffeine, ik heb het 5x gewassen met droge aceton en de uitslag was nog steeds positief op caf (19%). Ik heb me netjes aan de werkwijze gehouden. Is er eem andere methode, of heeft iemand andere suggesties; )?

Gr

MeejheM

Badass junkie
hoeveel aceton op welke temperatuur heb je gebruikt? je moet wel genoeg ml aceton per gram caffeine gebruiken om het 1,5 keer op te kunnen lossen op zijn minst. de oplosbaarheid neemt toe met de temperatuur, maar kijk wel uit dat je niet teveel in de dampen staat, en al helemaal geen open vuur gebruiken.

hier heb je een link waarmee je er wel uit zal komen. meeste oplosmiddelen zijn erg makkelijk verkrijgbaar. let wel op dat ze niet ook je pep oplossen, anders raak je wat kwijt.

http://www.scielo.org.ar/scielo.php?pid ... ci_arttext

Bovenaan