graag wat hulp / nooit geroken geur

Hallo ik heb, na lange tijd nog eens speed gekocht.
De bron beweerde dat ik er van ging houden.
Hij vertelde me wel dat die gewassen zou zijn met Methanol, wat me toch echt zorgen baard.

Het spul ruikt helemaal niet zo chmisch en vluchtig, eerder zoetig (wanner die nat is)
Het is een dikke halfnatte pasta, geen overtollig vocht ering.

Bij het uitsmeren blijft het een dik goedje en droogt snel, het is dan heel goed fijn te koppen tot een echt poeder.
Ik moet wel zeggen dat het glasplaatje waar ik hem op uitsmeer en op kap, veel troebel wit risidu op blijft hangen, het slaagt meteen uit op het glas en krijg je er ook niet meer vanaf geschraapt.
wanneer ie droog is hangt er eerder de scherpe geur van amph aan dan als hij nat is (maar helemaal niet overdreven).
hij verkleurt niet in het daglicht, word niet geel is puur wit !

Hij brand zo goed als niet in de neus, en de bittere smaak valt erg goed mee.
Je voelt het ook niet kei hard doorkomen in je keel, alsof het meeste oplost in het slijmvlies van je neus

Mijn vraag is dus at jullie denken hiervan ? heb dit nog nooit erder gehad... met methanol gewassen baard me zorgen.
Ik heb hem laten drogen en geprobeerd, ik moet zeggen dat ik na 2 kleine lijntjes van ong 3 cm lang ( 6cm in totaal ) ong 0.5 dik al meer dan 12 uur niet kan slapen.

Mijn geest is kraak helder... lichamelijk uitwerkingen heb ik niet zo fel ( al speel ik wel de heltijd met mijn tong en crieer ik een sorrt van vacium in mijn mond )
Ik moet wel zeggen dat de damp (wanneer ik aan het zakje ruikt, redlijk op de ogen slaagt)
Ook een lichte bibber op mijn handden. voeten en dergelijke.

Denken jullie dat methanol er uitdampt als hij droog is, en verder geen kwaad kan?
En heeft iemand een idee of dit wel echt amphetamine is, of hoe of wat jullie ervaring is met de gegeven gegevens ?

met vriendelijke groeten

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Ooit wel eens gehoord van een testcentrum? Moeten wij nu van achter een scherm gaan bepalen wat er in jou pep zit of wat?

Om je andere vraag even te beantwoorden. Er zit vaak (of altijd) methanol in natte pep. Als je het hebt laten drogen is dit verdampt en kun je je pep gewoon snuiven

Nee, tuurlijk niet. het probleem is dat ik van Belgie ben. ik heb helaas de optie niet om hem te laten testen.

Wel heb ik op testkitplus: mandalin, marquis, en MECKE vloeistof gekocht.
Om toch zelf wat testjes te doen.

Mijn grootste angst zat vooral in de methanol, omdat men zegt dat dat nogal giftig is, en heb mij laten zeggen dat het ook pas verdampt op 60° wanneer het verbonden is met een watermoleculen.
Ben je zeker dat je over Methanol en niet Ethanol spreekt ?

Met vriendelijke groeten

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Nou, ik heb niks zelf uitgezocht.... Maar ik heb hier op het forum vaak over methanol gelezen, niet ethanol. Dus ik ben redelijk zeker ja :wink:

Fool

Badass junkie
Klinkt als goede pep, maar zekerheid kan ik je natuurlijk niet geven. Methanol moet vrij snel vervliegen als je het uitsmeert en een tijdje laat liggen. :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Methanol zit vaak in natte pep en verdampt inderdaad gewoon, daar hoef je je dus geen zorgen over te maken. Verder blijft het lastig voor ons om precies te zeggen hoe of wat, maar van wat jij beschrijft klinkt wel als goede pep.

Je kunt de zuurtesten nog even doen als je het niet vertrouwd. Hier zul je niet 100% mee te weten komen of je speed hebt en of er geen andere middelen doorheen zitten, maar je kan er een redelijk indicatie mee krijgen.

MeejheM

Badass junkie
men neme 3g pep(ongeacht de kwaliteit, en gooit er net zoveel methanol bij dat het nog te verkopen is... en verrek, je hebt meer om te verkopen.

met methanol wassen is niet echt gangbaar, je kan herkristalizeren, door een oplosmiddel te verwarmen tot de oplosbaarheid zo groot mogelijk is, daar gooi je zo zuiver mogelijke pep bij, dat koel je af zodat de oplosbaarheid afneemt, en er ontstaan kristallen van iets wat oplost was. dan ben je al een hele hoop ongewenst spul kwijt.

geen enkele dealer met een beetje verstand zal dit doen, want het kost tijd, extra handelingen en het verminderd je gewicht aanzienlijk. dat is echt stelen van je eigen portemonee, en zal je als eindgebruiker echt zelf moeten doen. de kans is groter dat je troep gekocht hebt dan dat je een beter product gekocht hebt.

drogen, laten testen, of zelf een marquistest uitvoeren als je daarmee bekend bent.

hoeveel heb je gekocht, en wat woog dat toen, en hoeveel woog het na het drogen?

Ik heb geen precisie weegschaal, mss wel handig dat ik me er eentje aanschaf.
Ik moet wel zeggen dat toch erg goed gegaan ben van die pep hoor.

heb nog een 2de keer bijgehaald, en hij was weer goed. 3 nachten niet geslapen, goed helder van geest, en lichamelijk weinig klachten ( op het trillen na )

De dealer heeft me ook nog een andere tester meegegeven, Deze vertrouw ik helemaal niet !
hij is helemaal niet nat, eerder klompachtig:

Wat me vooral zo bezorgd maakt is dat hij STINKT, en dan bedoel ik niet die chemische/zure geur.

Hij ruikt... rot/zwavel achtig of vis achtig met iets of wat parfum achtige geur op de achtergrond.
Droogt niet helemaal en de structuur zit tussen poeder en crystal in ( Zanderig ? )

Heb een beetje getest, brand niet zozeer, voelt en smaakt zeer vluchtig.
Ik krijg er hoofdpijn van, en een zeer hete rush: na het snuiven word men lijf echt heet.
dit gaat redelijk snel weg, het voelt ook nogal woes aan (draaierig).
( dit deed mij denken aan 4fa/4fma ? )

Ik heb onlangs pas een test kit gekocht:

- marquis
- mandelin
* Mecke

http://testkitplus.com/product/complete ... e-mandelin

Ik ben echt niet bekend met deze testen, maar de site geeft wel bij elke test goede uitleg.
ook is er telkens een filmpje bij
en de kleuren kaart met gedetailleerde informatie ( reactie tijd, incubatie enz )

MVG

MeejheM

Badass junkie
zelf reactie tests interpreteren werkt vooral als je er ervaring mee hebt. vaak kun je vervuiling niet zien. het is zeker beter dan niks.

wel kun je er met 90% zekerheid vanuitgaan dat je dealer liegt. drugs wassen kost geld, en is in dat ozicht gewoon het domste wat je als dealer kan doen. wat vluchtige stoffen toevoegen levert meer gewicht op, dus...

drugs beoordelen via een forum gaat niet, dus ik hoop dat je zelf tevreden bent met je spul.

ik Heb de testen gedaan, deze laatste amphetamine was duidelijk vervuild met PMA/pmma.
heb deze dan ook meteen weggegooid.

Wat ik nog even wou vragen, kan je aan een PH test ook iets afleiden of wat zou de zuurtegraat van ampf moeten zijn ?
ik heb er hier getest en deze zit op 5.8

mvg

ooscaar

Wijs gebruiker
xxtraminimal zei:
ik Heb de testen gedaan, deze laatste amphetamine was duidelijk vervuild met PMA/pmma.

Wat ik nog even wou vragen, kan je aan een PH test ook iets afleiden of wat zou de zuurtegraat van ampf moeten zijn ?

mvg
Nee, alleen met een zuurgraad weet je natuurlijk ook (EDIT, hier stond wel) niet genoeg. Je hebt jezelf nu gelukkig niet in het ziekenhuis of de dood in gewerkt, maar ik neem aan dat het nu wel duidelijk is dat je de volgende keer weer moet laten testen?

dubbel0seven

Bewuste gebruiker
xxtraminimal zei:

mvg
Goede zuivere 73% amfetamine zit naar mijn idee rond pH 7. Dat is dus neutraal. Waarom ik dit denk? Omdat zuiver spul niet brandt in de neus en keel. Daar waar zure/basische amfetamine erg brand.
5.8 is dus een prima pH waarde.

En hoe test jij op pmma? Bestaat daar een testkit voor? Of denk jij dit. Want pmma in amfetamine komt vrijwel niet voor. De effecten verschillen daarvoor te sterk. Pmma lijkt meer op xtc.

dubbel0seven

Bewuste gebruiker
Een rotte zwavel achtige geur komt door niet goed uitgewassen zwavelzuur.
Het parfumachtige zoete luchtje komt door het wassen met Aceton. Dit altijd goed laten drogen.

Speed met de ouderwetse pep geur komt minder voor. Daarintegen de aceton/alcohol ruikende pep steeds vaker. Jammer is dat deze anders of minder goed werkt dan ouderwets ruikende amfetamine.

MeejheM

Badass junkie
het zoete luchtje is ook vaak een of ander alcohol, meestal geen ethanol.

laat je spul goed drogen. meeste stinkende elementen vervliegen, wassen met aceton werkt in alle andere gevallen, daar is genoeg over geschreven.

Jeye

Experimenterende gebruiker
Hallo ik heb, na lange tijd nog eens speed gekocht.
De bron beweerde dat ik er van ging houden.
Hij vertelde me wel dat die gewassen zou zijn met Methanol, wat me toch echt zorgen baard.

Het spul ruikt helemaal niet zo chmisch en vluchtig, eerder zoetig (wanner die nat is)
Het is een dikke halfnatte pasta, geen overtollig vocht ering.

Bij het uitsmeren blijft het een dik goedje en droogt snel, het is dan heel goed fijn te koppen tot een echt poeder.
Ik moet wel zeggen dat het glasplaatje waar ik hem op uitsmeer en op kap, veel troebel wit risidu op blijft hangen, het slaagt meteen uit op het glas en krijg je er ook niet meer vanaf geschraapt.
wanneer ie droog is hangt er eerder de scherpe geur van amph aan dan als hij nat is (maar helemaal niet overdreven).
hij verkleurt niet in het daglicht, word niet geel is puur wit !

Hij brand zo goed als niet in de neus, en de bittere smaak valt erg goed mee.
Je voelt het ook niet kei hard doorkomen in je keel, alsof het meeste oplost in het slijmvlies van je neus

Mijn vraag is dus at jullie denken hiervan ? heb dit nog nooit erder gehad... met methanol gewassen baard me zorgen.
Ik heb hem laten drogen en geprobeerd, ik moet zeggen dat ik na 2 kleine lijntjes van ong 3 cm lang ( 6cm in totaal ) ong 0.5 dik al meer dan 12 uur niet kan slapen.

Mijn geest is kraak helder... lichamelijk uitwerkingen heb ik niet zo fel ( al speel ik wel de heltijd met mijn tong en crieer ik een sorrt van vacium in mijn mond )
Ik moet wel zeggen dat de damp (wanneer ik aan het zakje ruikt, redlijk op de ogen slaagt)
Ook een lichte bibber op mijn handden. voeten en dergelijke.

Denken jullie dat methanol er uitdampt als hij droog is, en verder geen kwaad kan?
En heeft iemand een idee of dit wel echt amphetamine is, of hoe of wat jullie ervaring is met de gegeven gegevens ?

met vriendelijke groeten
Weet alleen dat chloormethaan zoet ruikt maar dan moet zoutzuur gevormd zijn met methanol

Bovenaan