Green Stars (150mg)

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door supahgrass, 10 nov 2017.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. supahgrass

supahgrass Belezen gebruiker

Ik heb dit liggen. Ik weet niet wat ik nu moet verwachten van 4-FA.... redelijke hallucinaties, of gwn fellere kleurtjes, of.... en krijg je er dan tegelijk een energiestoot bij (het "speed" gedeelte van dit product)?

Mdma, ketamine, xtc, ghb, .... ik heb alles wel al geprobeerd maar heb geen zin in een onverwachtse trip zoals toen ik voor de eerste keer ketamine gebruikte maar niemand me vertelde dat een lijntje maar na een kwartier haar werk doen :tongueout:

PS: 4-FA en 4-FMA enz. is dit allemaal hetzelfde?

mvg

supahgrass

2. supahgrass

supahgrass Belezen gebruiker

Gisterenavond 1 geprobeerd. Stelde zeer weinig voor. Slechte kwaliteit zeker....

Grtn!

3. Acidfreakx

Acidfreakx Belezen gebruiker

Keta werkt vrijwel onmiddellijk tenzij het niet goed is doorgekomen, het feit dat je tripte is gewoonweg doordat je een te hoge dosis hebt gekregen/genomen

4. Fool

Fool Badass junkie

4-fa(4-fluoramphetamine) is amfetamine, met op een bepaalde plek een fluoratoom. 4-FMA(4-fluormethamphetamine) is methamfetamine met op dezelfde plek een fluoratoom, dat is een hele andere stof!

4-FA voelt gewoon als amfetamine(pep), maar het heeft een veel sterkere werking op je serotonine-hersencellen. Je zult er geen hallucinaties van krijgen, tenzij je besluit om de paar nachten daarvoor niet te slapen of om belachelijk veel te nemen. Het maakt je gewoon een heel stuk vrolijker/euforischer dan dat amfetamine doet. Sommigen noemen dit spul ook wel 'xtc-light'.

Houd wel in de gaten dat je dit spul niet gaat combineren met andere drugs, en dat je je doseringen/alcoholgebruik gematigd houdt. De drug heeft al een spoor van ernstige EHBO-bezoeken achter zich gelaten en lijkt wat minder vergevingsgezind dan de meeste stimulanten. Voordat er écht wat met je aan de hand is komen er meestal geen andere signalen tevoorschijn.

Zie ook dit topic.
    https://drugsforum.nl/threads/zorgwekkende-situatie-4fmp.61316/#post-1234429

5. JustSomeGuy.

JustSomeGuy. Experimenterende gebruiker

Het gaat over 4F, niet keta.

@Fool
    Is 4FMA dan ook veel chiller dan 4FA? Net als dat meth chiller is dan gewone speed.

6. Fool

Fool Badass junkie

Nee om de één of andere reden lijkt 4-fluor analoog van amfetamine een flink effect te veroorzaken op serotonine-affiniteit, terwijl de 4-fluor analoog van methamfetamine vooral beschreven wordt als 'in lage doseringen vooral goed om mee te kunnen werken, in hogere doseringen overheersen de bijwerkingen'.

Structure-Activity-relationship is helaas nog steeds een vakgebied waarin het bijna onmogelijk lijkt te zijn om zonder farmacologisch onderzoek naar de nieuwe stof te kunnen 'gokken' wat voor effect deze zal hebben.

Laden...

Deel Deze Pagina