Griep/verkoudheid hash melk?

gandwarf777

Belezen gebruiker
Ik had net een zware week achter de rug en ik wou graag goed van mijn weekend genieten, hiervoor wou ik hashmelk doen. Maar nu werd ik vrijdag fking ziek: Neus dicht, niesen, groen slijm ophoesten, keelpijn, spierpijn/zwakte, slecht slapen en algehele malaise. Vandaag heb ik last van dezelfde symptonen maar wel iets minder intens. Ik ben al ietswat energieker.

Mijn vraag is, ga ik mij beter voelen van die hashmelk of juist nog 10x zo ziek?wel/niet doen?

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Denk dat het twee kanten op kan gaan, blow zelf altijd als ik ziek ben op 1 keer na. Als ik geluk heb val ik erna in slaap en is alles goed. Maar soms wil het ook anders werken mijn maag keert om wordt misselijker en blijf aan het braken. Je kant het uittesten of het erger wordt door eerst een jointje te draaien een paar trekjes te nemen en kijken hoe dat valt. Gaat dat goed dan verwacht ik dat hasjmelk ook wel kan. Wel lijkt mij dat je met hasjmelk ineens een klap krijgt als die inwerkt dat kan je overvallen. Doen wat voor jezelf goed voelt en zou eerst wat wiet of hasj roken om te kijken hoe het valt.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Precies wat willem zegt.

Het kan echt twee kanten op gaan, je kunt jezelf er ineens fantastisch goed door gaan voelen en geen last meer hebben van het ziek zijn. Maar je kunt er ook beroerder door worden, en dan zit een ''bad trip'' er al snel in.

Probeer inderdaad eerst even wat te roken, wanneer de hasj melk niet lekker valt zit je er aanvast en ga je keihard voor een x aantal uur. Bij het roken heb je dat wat meer zelf in de hand.

Als je toch melk maakt, doseer dan laag en neem evt. 2 uur later nog wat, of rook er een beetje bij.

gandwarf777

Belezen gebruiker
Ik had nog later acute bronchitis gekregen door die virus. Kreeg ook nog koorts en gebruikte veel medicijnen(ibuprofen, neusspray, inhalator voor benauwdheid). Ik heb een iets kleinere dosis hashmelk genomen dan ik normaal doe en eigenlijk hief dit tijdelijk compleet mijn ziek zijn op :P. Ben zelfs nog een heel eind gaan fietsen omdat ik daar wel zin in had.

Maicol

Experimenterende gebruiker
Ik had vorige week een keel en longontsteking en ik wilde lekker rustig mijn series kunnen kijken in een roesje. Ik ben gaan zoeken op youtube naar thee maken van wiet. De roomboter zorgt dat de thc hecht aan het vet, water erbij suiker en theezakje erin, lekker opdrinken en na een half uurtje begon het te werken. Vanaf dat moment zat ik dik 6 uur lang in een heerlijke roes, heb ik niets van het "ziek zijn" vernomen en ben ik tevens de volgende dag op miraculeuze wijze bijna volledig hersteld! Ik ben al een tijd gestopt met roken (shag), nu ik dit weet, zal ik ook geen joint meer roken. Ik zet lekker thee van die wiet. Het is sterker dan je denkt hoor! Pas op met teveel drinken!

Misschien is dit niet direkt een antwoord op je vraag, maar ik hoop dat je snapt dat "roken" altijd je ziekte benadeelt. je wordt er ontstekings-gevoeliger door. Daarom heb ik wiet thee geprobeerd, dat zal natuurlijk net als alle andere edibles hetzelfde werken. THC is geneeskrachtig en dat heeft het op mij persoonlijk bewezen.

Laatst bewerkt:
Bovenaan