Griepvaccinatie

Ketaboy

Bewuste gebruiker
Hello ik heb een vraagje.

Ik heb zojuist een griepvaccinatie gehad en vraag me nu eigenlijk af of dit gevaarlijk is in combinatie met eerder op de dag / later op de dag amfetamine gebruik.

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
lijkt me niet, een vaccin zorgt er gewoon voor dat je lichaam antistoffen aanmaakt, en gaat volgens mij niet met drugs reageren...
maar ik ben geen dokter, dus gebruiken op eigen risico :wave: ...

TeQ

Bewuste gebruiker
Denk dat het niet gevaarlijk is i.c.m. met de vaccin. Ik vraag me alleen af of de vaccinatie wel nut heeft gehad. Omdat je lichaam misschien te weinig antstoffen aan gaat maken.

Mindless1985

Badass junkie
TeQ zei:
Denk dat het niet gevaarlijk is i.c.m. met de vaccin. Ik vraag me alleen af of de vaccinatie wel nut heeft gehad. Omdat je lichaam misschien te weinig antstoffen aan gaat maken.

Of juist heel snel heel veel :wink:

TeQ

Bewuste gebruiker
Dzy zei:
TeQ zei:

Of juist heel snel heel veel :wink:

Haha :grin: Misschien dat dat nog écht kan ook. Gezien je beginnende griepjes en andere normale ziektes vaak ook uit de weg ruimt ermee.

Doodkapje

Wijs gebruiker
Ik zou toch maar uitkijken met zo'n dingen.
Een vriend van me had begin vorige week bronchitis en kreeg antibiotica maar heeft de hele week speed gebruikt en hij voelde zich alsmaar slechter. vandaag is ie terug naar de dokter geweest en heeft hij het begin van een longontsteking. die antibiotica heeft dus niks gewerkt...

Toch maar even nadenken... misschien werkt het vaccin dan ook niet???

Mindless1985

Badass junkie
Een vaccin werkt heel anders dan antibiotica.. een vaccin is een heel klein beetje van het virus inbrengen (waardoor je een heel klein beetje ziek kunt worden) zodat je lichaam antistoffen aanmaakt, hoe antibiotica werkt weet ik niet maar in ieder geval heel anders :P

TeQ

Bewuste gebruiker
Daria zei:
je weerstand gaat toch omlaag, dus zullen er automatisch minder antistoffen aangemaakt worden..

Ja, was mijn eerste redenatie ook. Maar ik vraag me nu dus wel af of die weerstand niet pas lager is wanneer het goedje is uitgewerkt en je dus "op" bent. En in het begin omdat je lichaam in zijn geheel harder werkt ze juist niet sneller aangemaakt worden.

Dus als iemand nog weet wanneer je weerstand daalt met speed gebruik hebben we deze ook opgelost :grin:

Daria

Newbie
Vanaf het moment dat je het genomen hebt levert je lichaam een vrij zware inspanning om het even zo te noemen.. Ik denk daarom dat dat proces dan al wel begint, maar dat is alleen hoe ik het beredeneer.. Het zelfde is dat wanneer ik veel stress heb ik makkelijk door kan gaan en als die stress over is ik pas ziek word of moe ben ed..

Bovenaan