groei

IlovetheWEED

Experimenterende gebruiker
hey ik heb nu hps/tl.lampen aangeschaft 400w ik vroeg me af hoe ik mijn plant ookal weer veel zijtakken kan laten ontwikkelen... zoals mijn plant deze zomer of anders gezegd hoe maak ik trg een struikje? :tongueout: grtzzz Ilovetheweed

Theupsetter

Bewuste gebruiker
IlovetheWEED zei:
hey ik heb nu hps/tl.lampen aangeschaft 400w ik vroeg me af hoe ik mijn plant ookal weer veel zijtakken kan laten ontwikkelen... zoals mijn plant deze zomer of anders gezegd hoe maak ik trg een struikje? :tongueout: grtzzz Ilovetheweed

Hier stopte ik met lezen.

IlovetheWEED

Experimenterende gebruiker
Theupsetter zei:
IlovetheWEED zei:

Hier stopte ik met lezen.
wa?

Theupsetter

Bewuste gebruiker
Of je hebt HPS, of TL, je kunt niet 2 in 1 hebben. (dit kan natuurlijk wel, maar het lijkt me niet erg effectief)

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Ook kun je van die sprieten geen struikjes meer maken.
Die lange gestrekte planten krijg je door een te zwakke lichtbron.

Mooie brede planten krijg je wanneer je een goede lichtbron op voldoende afstand van de planten zet. Natuurlijk moet je de lampen afstellen op de groei van de planten.

En ik denk dat je HPS hebt, 400w TL lijkt me onwaarschijnlijk.

Dus: Nieuw zaad opkweken, met je lampen op 18/6.
Na een weekje of zo op 12/12 zetten. Dan hou je wel stuikjes mits je het voor de rest goed doet.

Bovenaan