Groene Heineken

Jag

Newbie
Hi all!

Via Telegram kwam ik in contact met een dealer in Amsterdam. Ik kocht er enkele zaken, o.a. wat XTC pillen. Groene Heinekens. Nu zag ik op RedAlert dat deze pillen geseind zijn in oktober 2024 omdat ze naast MDMA ook 3-CMC bevatten. Hierdoor staan ze op de zwarte lijst….

Op het forum vond ik ook enkele goeie reviews terug over deze groene Heinekens.

Ik ben dus wat argwanend. We zijn nu eind mei 2025… wellicht andere pil dan oktober 2024?

Wat te doen?

Jag

Newbie
Heb vandaag 1 pil binnen gebracht in het test centrum van Breda. Ze zeiden dat de kast bestaat dat er niet getest wordt opdat er niet altijd genoeg budget is om alles te testen.

Ze meldde ook dat de pil dunner is dan X-millimeter en daardoor mindere spreiding heeft. Begrijp niet wat ze bedoelt. Hopelijk wordt het tijdig getest… volgende week vrijdag willen we het graag gebruiken :)

Proxima

Badass junkie
Ze meldde ook dat de pil dunner is dan X-millimeter en daardoor mindere spreiding heeft. Begrijp niet wat ze bedoelt.
Ik denk dat ze hiermee bedoelen dat de werkende stof (hopelijk MDMA als het goed is) zich hierdoor minder goed over de pil kan verspreiden.

Vaak nemen mensen een kwartje of een halfje van een pil, en dan kan het dus zijn dat er in dat kwartje al bijna alle werkzame stof zit (of juist helemaal niets).

Het is overigens top dat je dit laat testen!

Bovenaan