Groene klavertjes

Goedendag,

Ik heb hier groene klavertjes 4. ze zijn heel licht groen. En ik heb een keer ooit op het forum gelezen dat wit met groene snoepies not done waren. Mijn vraag was of hier iemand ervaring met deze pillen heeft. En of iemand weet waarom wit-groen not done was.

Ik zag een resencie op pillreport. maar die was 2 jaar oud. Vandaar ? (komen uit regio het gooi)

Mvg,

Johan de witt

Nog even tussendoor.

op pillreport staan ze met breakline en dat heb ik niet. Betekent dat die twee pillen dan gewoon niet dezelfde zijn ?

(misschien domme vraag maar zekerheid doet me goed tijdens gebruik)

Mvg,

urtinriZ

Belezen gebruiker
Kan zijn dat het van een andere lading is, ik heb weleens triforce met 4 breeklijnen gehad, en de keer daarna zat er geen enkele op, maar ze zijn gewoon hetzelfde. Alsnog laten testen :wink:

Gegroet,

Ik heb gisteren de pillen genomen. Bij ontvangst bleken het groene ijzere kruisjes te zijn. Ging er aardig hard op. Wel het gevoel dat er veel mcpp in zat. Ik en vriend van me moesten beide kotsen. Voor de rest aardig goed op getript. Wel sterke want ik moest al kotsen na een halfje. Wat voor mij niet heel gewoon is. (komt natuurlijk door de mcpp)

Mvg,

Johan de witt.

Bovenaan