Groningse shops met vaporiser(s)

pawelonius

Belezen gebruiker
Goededag allemaal

Ik vroeg me af welke sjoppa's in Groningen een (electrische) vaporiser hebben staan binnen. Ik weet dat ze bij de metamorphose hebben, maar wil ook 's een andere shop proberen. Dan kun je natuurlijk zeggen, ga zelf ff kijken, maar om nou elke shop af te fietsen is 't nou ook niet helemaal :tongueout:
En als er een shop is met vaporiser waar ze ook haze verkopen, dan is dat wel noemenswaardig voor mij ^^

alvast bedankt :)

blu

Bewuste gebruiker
Volgens mij alleen maar in de Metamorphose inderdaad, heb er nog nooit eentje ergens anders gezien. En haze zul je nog minder vinden in het Hoge Noorden, dat spul verkopen ze zo goed als nergens daar.

mercury.31

Experimenterende gebruiker
blu zei:
Volgens mij alleen maar in de Metamorphose inderdaad, heb er nog nooit eentje ergens anders gezien. En haze zul je nog minder vinden in het Hoge Noorden, dat spul verkopen ze zo goed als nergens daar.

niet waar, zowel de Driemaster en Dees verkopen Haze.

blu

Bewuste gebruiker
mercury.31 zei:
blu zei:

niet waar, zowel de Driemaster en Dees verkopen Haze.

In mijn post stond ook "zo goed als nergens." De Dees heeft niet altijd haze in de aanbieding, en bij de Driemaster ben ik nog nooit geweest. Punt blijft dat haze nauwelijks te verkrijgen is in Groningen, omdat er nog steeds maar heel weinig shops zijn die haze verkopen in vergelijking met andere steden.

Bovenaan