Ik heb ook nogal eens dat ik in slaap val... maar meestal "is het niet mijn schuld" :P Bij mij werkt dit spul veeeeeel beter als bij wie dan ook in mijn omgeving, meestal ben ik van 3,5 ml ofzo, na een kwartier helemaal wazig... De mensen om mij heen dus niet en meestal zit ik helemaal in me ding en schudden ze gewoon bij, net als met coke ofzo, dan leg je ook voor iedereen n lijntje en ik heb dat soms dan niet in de gaten en dan drink ik dat weer fijn op. Ze zeggen wel vaker van ja let op we hebben het indat glas gedaan, maarja ik vergeet dat toch weer dan...
Maar al met al kan het geloof ik met alleen ghb niet echt "fout" gaan als je geen probleemgebruiker bent.... je kan je of heel wazig voelen, of in slaap vallen. Beide wel prettig effect vind ik :P En ik ben meestal als het perongeluk gaat ook ongeveer n uur of 4 weg. Alleen heb ik geen nachtmerries en dergelijke, het is net alsof ik mijn hoofd neerleg, en direct weer op til... Is net alsof er geen tijd tussen zit, meer een soort van blackout eigenlijk, want na slapen heb ik ook t gevoel dat ik geslapen heb. Nadat ik out ga van de ghb niet. Dit resulteerd soms in hele vage toestanden; Ik was laatst bij een vriend en toen ik al helemaal wazig was (en hun in dit geval ook) werd me nog eens 5ml bijgeschonken en ik dronk het fijn op... Dus ja hoor, kwartier later leg ik "ff" mn hoofd neer, en toen was er nog allemaal licht (voor zover je dat kan waarnemen met je ogen dicht) en t volgende moment: muziek weg, mensen weg, licht weg... Maargoed
Al met al, outgaan is een veelvoorkomend verschijnsel bij ghb, en kan voor zover ik weet niet echt veel kwaad... Gewoon leren doseren

zelf heb ik een voor 25 cent een 10ml spuit gekocht bij onze medische handelaar... kun je halve milliliters precies mee doseren

evt nog preciezer als je tussen de steepjes in zit