Half jaar clean van speed..

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Demonic

Newbie
Hey,

Ik ben nieuw op dit forum en ik heb een vraag waar iemand me misschien antwoord op kan geven.

Ik ben nu ongeveer een half jaar clean van alle drugs en met name van 2 jaar dagelijks speed gebruik. Ik sport ongeveer 4 dagen van de week maar ik heb nog steeds afkick verschijnselen. Ik tril voortdurend met me benen en zit totaal niet lekker in me vel en moet elke dag denken aan drugs. Mijn vraag dus ...
Hoe lang duurt het voordat ik weer helemaal de oude ben?

Groeten Demonic

Neo-Shulginist

Badass junkie
Heb je bij het stoppen ook psychologische hulp gekregen? Meestal is er een onderliggende reden waarom je steeds speed gebruikt. Je kunt bijvoorbeeld last hebben van een onrustig gevoel wat veroorzaakt wordt door bepaalde gedachtes of overtuigingen. Daarvan kan je dan zo onrustig worden dat je steeds met je benen zit te trillen en dat je in gedachten steeds op zoek gaat naar een extern middel wat je kan helpen kalmeren.

De vraag is dus meer wat je kunt doen om te ontspannen. Vaak zijn dat een beetje de saaie volwassen mensendingen zoals een planning maken en je in je vrije tijd verzanden in burgerlijke hobby's zoals tuinieren of schilderen ofzo. Zolang jij het maar leuk vindt en ervan ontspant.

Flualhamdulillam

Badass junkie
Ik sport ongeveer 4 dagen van de week maar ik heb nog steeds afkick verschijnselen. Ik tril voortdurend met me benen en zit totaal niet lekker in me vel en moet elke dag denken aan drugs.
Wat @Neo-Shulginist ook zei, misschien komt je drugsgebruik door een onderliggend iets. Misschien zijn de trillende benen en een onprettig geen gevolg van de afkick, maar veroorzaken deze klachten juist de drang naar drugs!

JapieVerslaagd

Experimenterende gebruiker
Lekker bezig, als je het niet vertrouwd ga naar de huisarts. Die hebben een geheimhoudings plicht.

Respect dat je het al zolang volhoud. Proficiat

Syl

Badass junkie
Het is vrij normaal dat je nu nog klachten ervaart.
Je hebt je lichaam uitgeput en dit heeft tijd nodig.
Je reserves zijn meestal op en je moet weer leren wennen aan "normale" energie.
Dat trillen zou misch ook kunnen komen door het sporten.
Je hebt roofbouw gepleegd op je lichaam en dit heeft tijd nodig om te herstellen
Ik zeg niet dat het zo is maar misch train je te veel /zwaar terwijl je lichaam er nog niet klaar voor is.
Je kunt altijd eens contact opnemen met
https://www.jellinek.nl/.
Hier kun je anoniem bellen of chatte wellicht kunnen zij je verder helpen en voorzien van goed advies.

De Zandman

Badass junkie
Ik zou het advies willen geven, om 2 x per dag een aantal ontspanningsoefeningen te gaan doen.
Dit heeft bij mij een enorm verschil gemaakt toen ik met benzo's en drank in één keer stopte.
Mss helpt dit...

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan