Half jaar gestopt met GHB, alcohol weinig effect

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

PinkHippo

Experimenterende gebruiker
Hallo hallo,
Heb geprobeerd te zoeken naar andere topics omtrent dit onderwerp maar kon het niet vinden 🕵️‍♂️

Ik ben nu een halfjaar geleden gestopt met GHB, nooit echt fysiek verslaafd geweest toentertijd maar ik vond het iets te lekker en wakker worden in een plas kots was de laatste druppel. Doseren bleef een probleem ondanks alles bijhouden. Mis het totaal niet en gebruik nu alleen benzo's voor comedowns van andere drugs om probleemloos te slapen.

Echter is het mij opgevallen dat alcohol weinig effect meer op mij heeft, waardoor festivals mijn zakken helemaal leegkloppen om op het niveau van vrienden te komen 😅 Gisteren drie flessen wijn gedronken met een vriendin om haar nieuwe job te vieren, ik mocht haar naar bed tillen maar lag twee uur kraakhelder op de bank naar scheuren in het plafond te kijken. Zijn mijn GABA receptoren naar de knoppen? Ter verheldering, ik ben verre van een alcoholist

PinkHippo

Oke, dat is fijn om te horen want ik ben hartstikke dol op mijn GABA makkers. Gebruik je nog benzo's of GHB?

Spyro

DF-koning
Oke, dat is fijn om te horen want ik ben hartstikke dol op mijn GABA makkers. Gebruik je nog benzo's of GHB?
Ja zeker! Maar echt heel af en toe. GHB eens in de zoveel maanden, dan haal ik een fles tot de lol ervan af is, net voordat het uit de hand loopt kwa lichamelijke afkick. Want daar heb ik echt geen zin meer in.

Benzo’s sporadisch. Meestal als ik migraine heb of echt niet kan slapen. Maar daar ben ik ook voorzichtig mee.

PinkHippo

Waarschijnlijk heb je gewoon teveel gezopen en moet je daarom nu drie flessen kiepen :smiley:
Een echte standaarddrinker 🍻
Ja zeker! Maar echt heel af en toe. GHB eens in de zoveel maanden, dan haal ik een fles tot de lol ervan af is, net voordat het uit de hand loopt kwa lichamelijke afkick. Want daar heb ik echt geen zin meer in.

Benzo’s sporadisch. Meestal als ik migraine heb of echt niet kan slapen. Maar daar ben ik ook voorzichtig mee.
Echt heel knap dat je dat kunt 👏 het blijft voor mij een verboden vloeibare vrucht. Heb het doordeweeks wel in de hand maar het wordt al snel hele weekenden doorhalen. Helpt ook niet echt dat mijn fles sneller gebracht kan worden dan een zak drop door Getir

Brakka Mang

Bewuste gebruiker
Zou in theorie kunnen, ik heb er zelf ook last van daarom drink ik niet meer. Ik moet echt een gigantische hoeveelheid wegdrinken om dronken te worden. Ik kon altijd al wel heel veel drinken maar na een jaar geswitched te zijn naar ghb en daarna weer paar keer gedronken maar nu slaatjes echt helemaal nergens meer op😑🤔

Pleuny

Bewuste gebruiker
Lijkt me sterk.

Ik ben nog steeds rete snel dronken en ik heb behoorlijk wat wat GHB achter de kiezen gehad.

Met veel rust, slaap en voeding herstelt dat best snel.
Klopt , zoveel ghb gebruikt in de afgelopen jaren en wordt mega snel aangeschoten . Ook benzo's zijn goed effectief en nooit cross tolerantie gemerkt .

Javelin

Bewuste gebruiker
Ik zit niet dagelijks op ghb maar gebruik m regelmatig en merk dat ik sneller aangeschoten word van hetzelfde hoeveelheid wijn dan een paar jaar geleden 🙄

Brakka Mang

Bewuste gebruiker
Klopt , zoveel ghb gebruikt in de afgelopen jaren en wordt mega snel aangeschoten . Ook benzo's zijn goed effectief en nooit cross tolerantie gemerkt .
Denk dat jij snel aangeschoten wordt doordat er altijd benzo’s in jouw bloed zitten 🤣

De Zandman

Badass junkie
Alcohol sucks. Beter daarvan afblijven, een verslaving heb je zo te pakken en de ontwenningsverschijnselen zijn echt niet fijn naast zeer moeilijk....het is snel een gewoonte om te drinken en dat geestelijke aspect moet je echt niet willen!
Ik ben stevig verslaafd geweest aan zwaar bier en ik heb goddank net voordat ik alles kwijt zou gaan raken, kunnen stoppen. Dit moest klinisch en die detox tijd zal ik niet gauw vergeten!

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan