halicuneren van weed??

Kan dit??

• Ja

Stemmen: 2 100,0%
  • nee

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    2

Purple haze

Bewuste gebruiker
Een tijdje terug had ik een paar pilsjes gepakt met leuk gezelschap erbij. En daarna gingen we blowen.
Toen we terug in mijn woonplaats waren ging ik en mn maatje dingen zien die er niet waren. Oa:
een persoon die naast iemand liep, daar die ene persoon bleek niet te bestaan want hij verdween voor onze ogen.
Is dit normaal dat zoiets kan gebeuren??

Northawke

Wijs gebruiker
Wil wel eens gebeuren, ja. Ik heb het zelf als ik behoorlijk vermoeid ben en dan nog blow. Ga ik overal patronen op zien en dergelijke. Een vriend van me heeft soms hele tekenfilms die zich voor z'n neus afspelen.

erwin krol

Bewuste gebruiker
oraal geconsumeerd leidt toch wel redelijk standaard tot beelden met ogen dicht. Ik heb twee keer realistische hallucinaties gekregen na het eten van hash; een fietspad veranderde in een roze zwevende organische weg zo'n 20 meter hoger dan de berm, een andere keer zag ik allerlei mensen die er echt niet waren.

let come

Belezen gebruiker
ik heb ook wel eens de dingen anders gezien oiv wiet, ik had toen wel veel te weinig slaap gehad en dit zal bij mij een grote rol gespeeld hebben

Vrije Geest

Belezen gebruiker
Als ik 's avonds voor 't slapen gaan m'n laatste jointje rook heb ik vaker dat ik als ik in bed lig hele lichte patronen zie, maar dat is pas gekomen na een jaar blowen...maar 't is wel leuk :grin:

Suntablet

Bewuste gebruiker
ik heb altijd gehoort dat je het totaal niet kan vergelijken met lsd of paddo's en dat tripwiet zever is maar:

ik heb toch ook al vreemde dingen gezien oiv wiet, alleen komt dat besef dat ze raar waren de dag nadien :rolleyes:

ibra_is_imba

Belezen gebruiker
Purple haze zei:
Een tijdje terug had ik een paar pilsjes gepakt met leuk gezelschap erbij. En daarna gingen we blowen.
Toen we terug in mijn woonplaats waren ging ik en mn maatje dingen zien die er niet waren. Oa:
een persoon die naast iemand liep, daar die ene persoon bleek niet te bestaan want hij verdween voor onze ogen.
Is dit normaal dat zoiets kan gebeuren??
soms wanneer ik alleen ben in m'n kamer s'nachts, en heb geen licht aan zie ik af en toe iemand naast de raam, maar als ik dan goed kijk, is het maar m'n verbeelding.. maar zal wel ook door de drugs komen geloof ik

Overcome

Belezen gebruiker
Ik denk niet dat je van alleen wiet/hasj kan gaan halicuneren,

In combinatie met andere drugs wel.

iig heb ik behoorlijk wat grammen weg gerookt in m'n leven, maar nog nooit van gehalicuneerd.

Riel

Bewuste gebruiker
tijdje terug was ik in de avond stoned naar huis aan het fietsen. zag ik in de verte een man zijn hond uitlaten. toen ik wat dichterbij kwam was het tot mijn verbazing gewoon een prullenbak. niet echt hallucineren maar gewoon meer verbeelding.

Dreaming_fantasy

Experimenterende gebruiker
Nog nooit meegemaakt, en ook nog nooit iemand in mijn omgeving gehad die dat heeft meegemaakt.

Lijkt me overgens wel uber wazig!

-spaceman-

Badass junkie
erwin krol zei:
oraal geconsumeerd leidt toch wel redelijk standaard tot beelden met ogen dicht. Ik heb twee keer realistische hallucinaties gekregen na het eten van hash; een fietspad veranderde in een roze zwevende organische weg zo'n 20 meter hoger dan de berm, een andere keer zag ik allerlei mensen die er echt niet waren.

hmmm... hoe zou dat met pluggen zijn?

volunteers?

Delirium

Badass junkie
Officiëel wordt marihuana ingedeeld bij de groep hallucinogenen.

Dus ja, je kan er van gaan hallucineren.

Lord Herbal

Belezen gebruiker
ik had laatst wel dat ik op mn rug lag, en toen de joint allang op was zag ik allemaal rook voor me ogen kolken... die rook maakte allemaal vage figuren en dat in combinatie met een goede portie snoeiharde psychedelictrance maakte dat ik werd meegenomen naar een andere wereld, waar alles uit rook bestond... dat was donders chill... :)

Nooit echt dingen gezien alhoewel wel beetje para in mn ooghoeken zwarte schimmen dat is ook wel vaker voorgekomen.
Maar als je eenmaal je hoofd draaide was er toch niets.
Dus ik word eerder beetje para dan hallicunerend.

azgaza

Badass junkie
Als ik heel stoned 's nachts overstraat fiets denk ik wel eens dat ik wat zie, maar ik zíe nooit iets vreemds, meer een korte flits van gedachten, wat ik als kind nuchter ook wel eens had. Dat als je nog niet echt hebt gekeken je denkt dat iets iets is maar dat absoluut niet het geval is, zoals in een ooghoek denken dat een vuilniszak een hond is maar als je kijkt het een vuilniszak is.
Wel CEV's van wiet gehad trouwens, maar pas na dat ik andere tripmiddelen had gedaan.

Bovenaan