Doerak zei:DXM FAQ zei:Dextromethorphan is een zeer riskante drug, die fataal kan zijn indien gebruikt in combinatie met andere drugs. Het kan ook fataal of gevaarlijk zijn als je tot een bepaalde "risicogroep" behoort. Je doet er dus goed aan je van tevoren af te vragen of je niet tot één van de risicogroepen behoort. Mocht je DXM recreatief gaan gebruiken dan veronderstel ik dat je deze gevaren reeds begrijpt en daar ook zelf verantwoordelijkheid voor neemt.Bron: Fok.nl - DXM Beginners GuideDXM FAQ zei:Het nemen van DXM in combinatie met MDMA (xtc) (gebaseerd op de beste tot nu toe verkrijgbare gegevens) is erg riskant. Ik adviseer momenteel sterk tegen dergelijk gebruik. Indien deze combi gebruikt wordt in 'gevaarlijke' plaatsen, zoals een rave of nightclub, wanneer je veel aan het dansen bent, heeft het vaak tot hyperthermia en ziekenhuisopnames geleid. Zelfs als DXM en MDMA gecombineerd in temperatuur gecontroleerde plaatsen zonder oefening worden genomen, heeft dit dergelijke verontrustende gevolgen gehad. Uit sommige rapporten blijkt dat het mixen van deze twee drugs zeer gevaarlijk zou kunnen zijn. Zodoende is het mijn aanbeveling om DXM en MDMA niet tegelijkertijd te gebruiken, of binnen 96 uren na het gebruiken van de andere drug.
Ik snap niet echt wat je van deze combinatie verwachtte, maar erg slim is het niet. Jammer dat je je zolang kut gevoeld hebt. Laat het een wijze les zijn voor de lezers![]()
Jadi zei:Telefoon is back!![]()
buzzy zei:DXM is en blijft gewoon waardeloos om als drug te gebruiken, óf je word er alleen ziek van óf je gaat er veel te hard op en je zit 4 uur in een 4e plateau fase terwijl je bad gaat. Omdat het natuurlijk ook gewoon een medicijn is en NIET in de handel als drug.... Ik snap niet dat je dat heerlijke MDMA gevoel in de war wil gooie of verpesten door er DXM bij te gebruiken![]()
Dan zou ik gewoon zeggen, gebruik eerst DXM zonder andere shit en paar dagen later die MDMA gewoon
![]()
Goanaut zei:Ik zou 30 caps pakken en bij je moeder op de (paddo)thee gaan.
Telefoon zei:volgende keer 20 capsules iets hader spacen en iets tegen die jeuk verzinnen
dee dop geven moment gewoon Pijn die jeuk![]()