Hallo. DXM vraagjes

Telefoon

Wijs gebruiker
Ik En een Maat hebben 10 capsules Gegrind en willen combineren met iets

hebben alchol/ Wiet / MDMA bij de hand
MDMA was de voorige keer geen succes dus dat willen we niet
kunnen nog aan deren dingen komen maar wat is leuk ?

gegroet! :hearteyes:

Serenity

Badass junkie
icm dxm zijn sommige dingen best gevaarlijk. alcohol bijvoorbeeld.
Google het eens zou ik zeggen of gebruik de zoekfunctie :)

Telefoon

Wijs gebruiker
Hoezo fout? Daro pille + water = jeuk?

btw .. joint is goed met DXM te combineren toch? Dan steken we die dadelijk 1 op :)

zommes

Badass junkie
Telefoon = ONverantwoord
DXM kan nogal vervelend tot dodelijk aflopen als je het verkeerd gebruikt. Combineren met MDMA is absoluut uit den boze! Je hebt blijkbaar ergens te horen gekregen dat je er van de kaart van raakt en je gaat met slechts die informatie al aan de slag. Dat is vrij dom en ik raad iedereen aan zich eerst te (laten) informeren voordat ze iets onbekends in hun mond stoppen.

Telefoon

Wijs gebruiker
Ik loop ik mijn tripmaats huis*

*trip maat neemt over*

Telefoon loopt hier als een aapje door het huis.
Ik voel niet meer dat ik typ haha.

20:45: We hebben net ieder 10 capsules genomen.
21:35: Eerste effecten treden in. Waaronder jeuk
22:00: Opsteken van de eerste joint. Dit gaat erg lekker voelg erg goed!. Je zat wel overal in weg.

NU: ik weet nie meer waar mij gedachte zweeft. IK ga even op de bank liggen. Whooo dit gevoel is ech goed. Alsof je in unreal tournament als een SPECTATUR door iemands ogen mee kijkt. Want je ziet wat hij doet maar je doet zelf nikd.

Nja ik ga maar even weg.. Later meer

FlipMeister

Bewuste gebruiker
Leuk dissociatieve middelen... Jij wou aan de bruin?
God jonge waar ben jij eme bezig telefoon?
Geloof me nou maar als ik zeg dat het straks een keer verkeerd afloopt en je dan elke dag smeekt en bid dat je het overnieuw zou mogen doen, maar dat kan dan niet. Je zal waarschijnlijk gewoon zo achterlijk doorgaan met wat je doet maar jonge DENK NOU FF NA ALSJEBLIEFT. Je kan wel leip worden en scheef gaan, maar niet zo...

mattskovic

Wijs gebruiker
ALS JE IET S WIL COMBINEREN ZOEK DAN EERST OP DAT HET NIET GEVAARLIJK OF ZELFS DODELIJK IS !!! gebruik je gezond verstand in godsnaam

Serenity

Badass junkie
Mensen wind je niet zo op, volgens mij loopt hji/zij ook maar gewoon wat te fucken. Hij/zj is niets aant combineren dacht ik.. alleen met n joint.

Tsja, nouja, en dan wordt ie eens goed ziek, een wijze les misschien?

buzzy

Badass junkie
DXM is en blijft gewoon waardeloos om als drug te gebruiken, óf je word er alleen ziek van óf je gaat er veel te hard op en je zit 4 uur in een 4e plateau fase terwijl je bad gaat. Omdat het natuurlijk ook gewoon een medicijn is en NIET in de handel als drug.... Ik snap niet dat je dat heerlijke MDMA gevoel in de war wil gooie of verpesten door er DXM bij te gebruiken :rolleyes: :confused: Dan zou ik gewoon zeggen, gebruik eerst DXM zonder andere shit en paar dagen later die MDMA gewoon :wink:

Doerak

Bewuste gebruiker
Ik heb al een keer eerder een opmerking gemaakt over de DXM/MDMA combi:

Doerak zei:
DXM FAQ zei:
Dextromethorphan is een zeer riskante drug, die fataal kan zijn indien gebruikt in combinatie met andere drugs. Het kan ook fataal of gevaarlijk zijn als je tot een bepaalde "risicogroep" behoort. Je doet er dus goed aan je van tevoren af te vragen of je niet tot één van de risicogroepen behoort. Mocht je DXM recreatief gaan gebruiken dan veronderstel ik dat je deze gevaren reeds begrijpt en daar ook zelf verantwoordelijkheid voor neemt.
DXM FAQ zei:
Het nemen van DXM in combinatie met MDMA (xtc) (gebaseerd op de beste tot nu toe verkrijgbare gegevens) is erg riskant. Ik adviseer momenteel sterk tegen dergelijk gebruik. Indien deze combi gebruikt wordt in 'gevaarlijke' plaatsen, zoals een rave of nightclub, wanneer je veel aan het dansen bent, heeft het vaak tot hyperthermia en ziekenhuisopnames geleid. Zelfs als DXM en MDMA gecombineerd in temperatuur gecontroleerde plaatsen zonder oefening worden genomen, heeft dit dergelijke verontrustende gevolgen gehad. Uit sommige rapporten blijkt dat het mixen van deze twee drugs zeer gevaarlijk zou kunnen zijn. Zodoende is het mijn aanbeveling om DXM en MDMA niet tegelijkertijd te gebruiken, of binnen 96 uren na het gebruiken van de andere drug.
Bron: Fok.nl - DXM Beginners Guide

Ik snap niet echt wat je van deze combinatie verwachtte, maar erg slim is het niet. Jammer dat je je zolang kut gevoeld hebt. Laat het een wijze les zijn voor de lezers :rolleyes:

Eyezblack

Belezen gebruiker
buzzy zei:
DXM is en blijft gewoon waardeloos om als drug te gebruiken, óf je word er alleen ziek van óf je gaat er veel te hard op en je zit 4 uur in een 4e plateau fase terwijl je bad gaat. Omdat het natuurlijk ook gewoon een medicijn is en NIET in de handel als drug.... Ik snap niet dat je dat heerlijke MDMA gevoel in de war wil gooie of verpesten door er DXM bij te gebruiken :rolleyes: :confused: Dan zou ik gewoon zeggen, gebruik eerst DXM zonder andere shit en paar dagen later die MDMA gewoon :wink:

Je kan ook positieve effecten krijgen van dxm hoor, heb ik zelf vaak genoeg ervaren. Ik geef toe dat het niet de ideale drugs is maar waarom iedereen er altijd op loopt te kankeren snap ik niet.

@telefoon: Ja jeuk kun je krijgen van dxm, heeft een maat van mij ook gehad, maar dat moet je gewoon uit je hoofd zetten dan gaat het vanzelf weg. Alcohol en dxm is niet zo leuk, het effect blijft gewoon hetzelfde je loopt alleen meer risico. Blowen is echter wel een mooi middel om te combineren met dxm, zeker een aanrader :wink:

Telefoon

Wijs gebruiker
haha MDMA had ik er alleen bij gezet om jullie te kutten :P haha had ik al ervaring mee he :beer: dus dat heb ik ook niet gepakt :wink:

maar nee na de joint was het een lekker gevoel de jeuk ook weg ..
had me helemaal Rood gekrabt

Telefoon

Wijs gebruiker
volgende keer 20 capsules iets hader spacen en iets tegen die jeuk verzinnen
dee dop geven moment gewoon Pijn die jeuk :hearteyes:

FlipMeister

Bewuste gebruiker
Ik heb 20 caps gehad... Dat wil je niet, je kan niet prate en lope nouja tis een soort mislukte vorm van kruipen en lopen... sinsdien heb ik het ook nooit weer gedaan...

Eyezblack

Belezen gebruiker
Telefoon zei:
volgende keer 20 capsules iets hader spacen en iets tegen die jeuk verzinnen
dee dop geven moment gewoon Pijn die jeuk :hearteyes:

Ik zou er 15 nemen als ik jou was, is al een stuk extremer dan 10.

Fishhead07

Wijs gebruiker
Ik ga zelf ook keertje doen en dan gewoon rustig beginne met 5 :grin: en dan zeker erbij smoke :grin: is echt de perfecte combo drugs.

Het lijkt me wel leuk om is te proberen maar ik ben neit van plan flink hard te gaan om DXM.

Haha die telefoon geweldig helemaal gek :P

:wink:

Bovenaan