1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hallucinaties / ERG high worden van wiet.

Discussie in 'De coffeeshop' gestart door lpx21, 25 mrt 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
  1. lpx21

lpx21 Newbie

Beste Lezers,

Toen ik 16 was blowde ik best veel en ben eigenlijk sinds die tijd behoorlijk gestopt.
    Op mijn 19e heb ik nog een tijd gehad dat ik veel blowde (periode van 3 maanden). Maar elke keer stop ik ermee.
    Nu ben ik 25 en heb vorig weekend weer eens een joint gerookt. Deze rook ik puur omdat ik gestopt ben met het roken van tabak.

Ik werd zooooo high... Geluiden kwamen heel anders binnen, beeld van mijn televisie en de geluiden die erbij hoorden klopten niet meer en ik kon me amper bewegen.. Kleuren waren anders en ik leek wel in een andere wereld aanwezig te zijn.
    Dit is mij nog nooit overkomen in de tijden dat ik blowde. (Misschien een keer met combinaties speed + MDMA).

Hebben anderen dit misschien ook? Want als ik het aan mijn maten vertel herkennen ze hier niets van:sweatsmile:

Benieuwd naar jullie bevindingen of uitleg.

2. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Ik heb dat een keer gehad, en wel toen ik nog niet zo heel lang blowde. Geen idee hoe dat kwam en heb het ook nooit meer meegemaakt.

3. Mezelf

Mezelf Bewuste gebruiker Donateur

Ik heb afgelopen zaterdag Mexican Haze gerookt en werd daar ook ongelofelijk stoned en high van. Als ik met mijn ogen dicht ging liggen leek ik wel te trippen met hier en daar gelijkenissen van keta. Was heerlijk....:)...
    Dit bereik je vooral door niet vaak te blowen en vooral als je dan toch gaat blowen lekker veel roken in 1x. Ik rook sinds paar maanden alleen op zaterdag en wordt echt weer stoned zoals ik vroeger in het begin werd. Ik rook dan wel net zoveel als toen ik dagelijks blowde. Dus helemaal niet raar of bijzonder dat jij dit zo ervaart hoor.

4. Krullen

Krullen Experimenterende gebruiker

Ik heb dit ook een keer gehad, een van de eerste keren dat ik aan een bong hing toen ik 16 was.

Was donker buiten en ging allemaal onzin uitkramen

5. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie Tripreporter

Dat heb je dus als je na lange tijden een stevige joint rookt of de 1ste x blowt. Toen ik voor de 1ste x een joint rookte begon het grasplein in cirkels te draaien, geluid ging echt niet mee met beeld,...

lpx21 vindt dit leuk.
  6. GoldenGrow

GoldenGrow Belezen gebruiker

heb dit alleen als ik spacecake eet, dan weet ik niet meer wat links en rechts is

7. LoveSexDreams

LoveSexDreams Experimenterende gebruiker

Ik heb dit soort ervaringen ook best vaak, ik blow bijna nooit en als ik dan een keer blow gelijk puur, omdat ik geen tabak wil, en dan gaat het best snel.
    Ik had een keer dat het leek alsof de wereld scheef stond dus ging ik ook scheef lopen omdat ik anders omver zou vallen. Of dat er allemaal tintelingen door mn lichaam heen gaan of dat de kamer heel anders lijkt dan van tevoren of dat ik nauwelijks meer goed kan nadenken en praten. Wiet kan soms best wel als hard drugs werken.

Volgens mij gebeurt dit vooral als ik een sativa rook. Ik had laatst erop gelet wat voor soort het was en nam een indica en toen had ik hier minder last van.

8. lpx21

lpx21 Newbie

Dat klinkt allemaal best logisch. Zal het dit weekend nog eens proberen, kijken of het net zo heftig is.
    Het was heerlijk maar totaal onverwacht, misschien heeft dat er natuurlijk ook wel mee te maken.

Bedankt!

9. Stonologie

Stonologie Belezen gebruiker

Ik blow erg veel, en ga ook altijd hallucineren. Kleuren worden intenser, gezichten vallen in elkaar, (geen emoties meer kunnen lezen) je kent het wel: 2C-B, LSD, Truffels of iets dergelijks. Komt meestal door je psychedelica gebruik, maar sommige mensen hebben het al de eerste keer zonder ooit een trip middel te nemen.

Of het echt psychedelisch was in je geval durf ik niet te zeggen... ik kan mij ook keren herinneren dat ik zo ver was dat het bijna op trippen leek: maar dat was voor de tijd dat ik tripte van wiet.

Laden...
Vergelijkbare Topics - Hallucinaties ERG high
  1. gerbeenn
    Reacties:
    19
    Weergaven:
    1.815
  2. Pompen
    Reacties:
    6
    Weergaven:
    1.553