Gister mijn eerste bad trip met thc gehad, maar eerlijk gezegd kan dit komen door uitdroging/watertekort? ik was naar buiten gegaan rond 6 uur tot 9-10 en daarna kwam ik nog een keer vrienden tegen en bleef ik met hun buiten tot nog is 1 uur. Had totaal geen water gedronken en had al een half pakje pall mall gekieft en boven de 2 gram aan het einde van de avond opgerookt. Ik zat in een warme ruimte binnen in de trappenhal van een flat, en ineens kreeg ik rare gevoelens bij mijn hart waar ik in een kleine shock kwam van wat is dit? Mijn vrienden waren nog een joint aan het flippen en dat duurde uiteindelijk 10-15minuten. Mijn mond was erg droog en ik voelde me echt dorstig. Uiteindelijk stapte we met ze drieen op de scooter om mij snel thuis te brengen. Toen ik thuis kwam begon ik enorm te hallucineren ik zag lichtelijke patronen in mijn zicht en zweette enorm. Misselijk was ik niet maar er was duidelijk iets mis met mijn bloeddruk en lichaamstemperatuur. Gelukkig kon ik mijn ventilator gelijk aanzetten toen ik thuis kwam en had ik 2 liter water naarachter gegooid.
Hoe komen die hallucinaties? ik bedoel smoken komt echt niet in de buurt met edibles en ik denk niet dat ik zo zo stoned was dat ik patronen zou gaan zien door de weed ?
edit: ik smoke al sinds augustus vorig jaar nooit problemen gehad
Hoe komen die hallucinaties? ik bedoel smoken komt echt niet in de buurt met edibles en ik denk niet dat ik zo zo stoned was dat ik patronen zou gaan zien door de weed ?
edit: ik smoke al sinds augustus vorig jaar nooit problemen gehad