Oneens... van 3mmc ga ik wel van hallucineren. Gisteravond zat ik op bank, op mn telefoon bezig, en ondertussen zag ik vanuit mn ooghoeken een stuk of 10 katten de trap op en af rennen, later zag ik ze nog over het plafond lopen ook. Wat eigenlijk best grappig was, ik besefte me nog hoe bijzonder dat was omdat de staart ook tegen het plafond zat, en niet naar beneden hing. Tsssk brein, als je dan dingen gaat verzinnen, doe het dan goed 🙄😂
Maar echt vanuit de ooghoeken zegmaar.
En nee, ik was geen 3 dagen wakker.
Denk dat het gewoon een soort stimulatie van de brein is oid,