Hallucineren door 3MMC?

Spyro

DF-koning
Nee zeker niet! Maar als ik toch niet ken pitten beter maar van genieten. Ik heb verder geen mind fucks ik ben gewoon geheel normaal maar ik zie gewoon de gekste dingen.

Gelukkig heb ik hier geen nachten voor nodig vanaf 1u Smiddags op een festival 1u savonds weer thuis en dan begint het al. Langer dan 1 dag wakker blijven staat mijn lichaam zwz niet toe.
Hahaha, ik heb dit ook al na een aantal uur. Sommige mensen doen daar dagen over en ik heb dit al als ik iets te laat ga slapen. Vind het echt niet erg. Maar ik trek ook maar max. 1 nacht door. Zelfs liever helemaal geen nachten.
 

Blauweaap

Badass junkie
Hahaha, ik heb dit ook al na een aantal uur. Sommige mensen doen daar dagen over en ik heb dit al als ik iets te laat ga slapen. Vind het echt niet erg. Maar ik trek ook maar max. 1 nacht door. Zelfs liever helemaal geen nachten.
Ik slaap liever ook naar de stims houden me wakker maar max 1 nacht. maakt niet uit hoelang ik nak na 1 nacht geeft mijn lichaam op en ga ik ko.
 

Dirkdirk

DF-koning
Ik heb dit ook. Vind kleurtjes en patronen vaak maar wat saai. Ik kan echt genieten van die spichtige mindfucks. Maar gezond is het niet helemaal.

Als je van mindfucks houdt kan je natuurlijk ook gewoon de dosering verhogen. Volgens mij als je over de 300 mcg lsd gaat krijg je ook pittige mindfucks
 

StraatPiraat

Badass junkie
Ik ging altijd ziek hard spacen wanneer ik een goeie bak XTC had gebruikt en vlak voor ik in de naspace klap een mg of 30-40 2c-b. Zo heb ik een kwartier staan praten met een kennis van mijn opa om 3 uur s nachts en toen ik gedag zei en op m'n fiets stapte keek ik om en was er niemand. Daarnaast olifanten zien lopen door de IJssel en een vliegende speeltuin boven de straat.

En anders gewoon k-holen. De ringen van Saturnus zijn prachtig van dichtbij hahaha.
 

Blauweaap

Badass junkie
En anders gewoon k-holen. De ringen van Saturnus zijn prachtig van dichtbij hahaha.
Kon ik dit maar. Ik krijg het altijd voor mekaar om een ander de hole in te sleuren maar na een kleine 2gram vind ik het ookwel weer mooi geweest dan lukt het bij 3 ook niet.
 

CuriousExplorer

DF-koning
Leuk om te zien hoe iedereen anders reageert / prefereert op slaaptekort. Zelf mag ik 70u wakker zijn, ik heb dat niet (meer).
 

Taxi

Newbie
Ik zelf gebruik bijna elk weekend ongv 2 3 gram. Elke vrijdag en zaterdag nacht ga ik altijd door, hierdoor heb ik vreselijk slaaptekort, maar de dingen die ik met slaaptekort en een zware overdosis 3 wel allemaal niet heb gezien is niet normaal. Ik zag schimmen alsof het geesten waren, ik zag mensen ook gewoon echt in kleur. Ik heb alles bijna wel gezien dieren op me kamer aan het rond rennen, men kamer muren die scheef stonden, en dan ook nog de geluiden. Als ik zelf geluid maak op dat moment, dan daarna hallucineer ik zelf geluiden. Men ouders horen schreeuwen tegen men zus bijvoorbeeld of muziek horen. Echt heb met 3mmc meer gezien dan 2cb en truffels bij elkaar.
 

De Apotheker

Badass junkie
Ik zelf gebruik bijna elk weekend ongv 2 3 gram. Elke vrijdag en zaterdag nacht ga ik altijd door, hierdoor heb ik vreselijk slaaptekort, maar de dingen die ik met slaaptekort en een zware overdosis 3 wel allemaal niet heb gezien is niet normaal. Ik zag schimmen alsof het geesten waren, ik zag mensen ook gewoon echt in kleur. Ik heb alles bijna wel gezien dieren op me kamer aan het rond rennen, men kamer muren die scheef stonden, en dan ook nog de geluiden. Als ik zelf geluid maak op dat moment, dan daarna hallucineer ik zelf geluiden. Men ouders horen schreeuwen tegen men zus bijvoorbeeld of muziek horen. Echt heb met 3mmc meer gezien dan 2cb en truffels bij elkaar.
Klinkt als genoeg reden om eens een pauze in te lassen of hulp te zoeken? Het kan op een dag heel verkeerd uitpakken en dan kun je zomaar een stimulant psychose te pakken hebben.

Ik ben echt geen heilig boontje maar als die symptomen regelmatig zouden voorkomen zou ik nog een keer goed nadenken of het niet te ver gaat.
 
Laatst bewerkt:

StraatPiraat

Badass junkie
Klinkt als genoeg reden om eens een pauze in te lassen of hulp te zoeken? Het kan op een dag heel verkeerd uitpakken en dan kun je zomaar een stimulant psychose te pakken hebben.

Ik ben echt geen heilig boontje maar als die symptomen regelmatig zouden voorkomen zou ik nog een keer goed nadenken of het niet te ver gaat.
Eens, ik heb zelf een lange periode eens in de 2 nachten geslapen en een gram 3mmc per dag gesnoven. Hallucinaties kwamen wel voor maar zeker niet in de mate die hier omschreven wordt.
 
Hi all! Ik heb zojuist 2 gram aan 3MMC gekocht. Ik had namelijk gehoord en gelezen dat je hier van zou kunnen hallucineren, en eerlijk gezegd leek dit mij heel leuk dus vandaar. Ik heb al wat lijntjes genomen, en tot zo ver niks. Ik ben hier nog best wel nieuw mee, vandaar dat ik eigenlijk even wilde weten of het wel echt mogelijk is en hoe ik hier het beste voor kon zorgen? Kan ik het stimuleren?

Heb tot nu toe eigenlijk alleen ervaring met xtc en pep dus het hele hallucineren gebeuren is nog een beetje nieuw voor me.. Be nice haha

Bedankt!!
Af gezien van het feit dat je niet gaat hallucineren van 3-mmc,
Hi all! Ik heb zojuist 2 gram aan 3MMC gekocht. Ik had namelijk gehoord en gelezen dat je hier van zou kunnen hallucineren, en eerlijk gezegd leek dit mij heel leuk dus vandaar. Ik heb al wat lijntjes genomen, en tot zo ver niks. Ik ben hier nog best wel nieuw mee, vandaar dat ik eigenlijk even wilde weten of het wel echt mogelijk is en hoe ik hier het beste voor kon zorgen? Kan ik het stimuleren?

Heb tot nu toe eigenlijk alleen ervaring met xtc en pep dus het hele hallucineren gebeuren is nog een beetje nieuw voor me.. Be nice haha

Bedankt!!
Ondanks dat 3-mmc hartstikke leuk kan zijn, zou ik misschien voortaan wat meer informatie opzoeken over drugs voordat je ze probeert. Alle soorten drugs hebben allerlei soorten effecten afhankelijk van dosering, puurheid, je gemoedsstand, etc. Geen enkele substantie heeft één effect. Daarnaast is het sowieso beter als je van tevoren geïnformeerd bent over alle risico's en positieve effecten van drugs die je probeert. Is veiliger, een kleine moeite en ook nog eens interessant om te lezen!

P.S.: Nee, van 3-mmc ga je niet hallucineren. Behalve als je minstens een gram in een nacht erdoorheen jast.
 

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
P.S.: Nee, van 3-mmc ga je niet hallucineren. Behalve als je minstens een gram in een nacht erdoorheen jast.
Oneens... van 3mmc ga ik wel van hallucineren. Gisteravond zat ik op bank, op mn telefoon bezig, en ondertussen zag ik vanuit mn ooghoeken een stuk of 10 katten de trap op en af rennen, later zag ik ze nog over het plafond lopen ook. Wat eigenlijk best grappig was, ik besefte me nog hoe bijzonder dat was omdat de staart ook tegen het plafond zat, en niet naar beneden hing. Tsssk brein, als je dan dingen gaat verzinnen, doe het dan goed 🙄😂
Maar echt vanuit de ooghoeken zegmaar.
En nee, ik was geen 3 dagen wakker.
Denk dat het gewoon een soort stimulatie van de brein is oid,
 

CuriousExplorer

DF-koning
Of TE VEEL 3mmc in een TE KORT tijdsbestek. Of dit nou gaat om eenmalig een gram op 24 uur, of 10 gram op 3 maanden.
Uw lichaam geeft tekenen dat het teveel is.
Jullie lichaam, jullie keuze.

Maar gezond is het niet.
 

CuriousExplorer

DF-koning
Ik zelf gebruik bijna elk weekend ongv 2 3 gram. Elke vrijdag en zaterdag nacht ga ik altijd door, hierdoor heb ik vreselijk slaaptekort, maar de dingen die ik met slaaptekort en een zware overdosis 3 wel allemaal niet heb gezien is niet normaal. Ik zag schimmen alsof het geesten waren, ik zag mensen ook gewoon echt in kleur. Ik heb alles bijna wel gezien dieren op me kamer aan het rond rennen, men kamer muren die scheef stonden, en dan ook nog de geluiden. Als ik zelf geluid maak op dat moment, dan daarna hallucineer ik zelf geluiden. Men ouders horen schreeuwen tegen men zus bijvoorbeeld of muziek horen. Echt heb met 3mmc meer gezien dan 2cb en truffels bij elkaar.
2 a 3 gram per week. Moet je lekker zelf uitmaken, maar je speelt uw eigen proefkonijn.
3mmc is een analoog van 4mmc, en meer dan waarschijnlijk ook een serotonineslurper.
Google maar eens : serotonine tekort.

Hoe leuk het nu ook is, draai het roer 180° om want het blijft niet zo.
 
Laatst bewerkt:

Rivalrie

Badass junkie
Oneens... van 3mmc ga ik wel van hallucineren. Gisteravond zat ik op bank, op mn telefoon bezig, en ondertussen zag ik vanuit mn ooghoeken een stuk of 10 katten de trap op en af rennen, later zag ik ze nog over het plafond lopen ook. Wat eigenlijk best grappig was, ik besefte me nog hoe bijzonder dat was omdat de staart ook tegen het plafond zat, en niet naar beneden hing. Tsssk brein, als je dan dingen gaat verzinnen, doe het dan goed 🙄😂
Maar echt vanuit de ooghoeken zegmaar.
En nee, ik was geen 3 dagen wakker.
Denk dat het gewoon een soort stimulatie van de brein is oid,
Iets teveel genomen wellicht? Ik heb geen idee hoe 3mmc werkt.
 

Blauweaap

Badass junkie
Oneens... van 3mmc ga ik wel van hallucineren. Gisteravond zat ik op bank, op mn telefoon bezig, en ondertussen zag ik vanuit mn ooghoeken een stuk of 10 katten de trap op en af rennen, later zag ik ze nog over het plafond lopen ook. Wat eigenlijk best grappig was, ik besefte me nog hoe bijzonder dat was omdat de staart ook tegen het plafond zat, en niet naar beneden hing. Tsssk brein, als je dan dingen gaat verzinnen, doe het dan goed 🙄😂
Maar echt vanuit de ooghoeken zegmaar.
En nee, ik was geen 3 dagen wakker.
Denk dat het gewoon een soort stimulatie van de brein is oid,
Voor slaap tekort hoef je geen dagen wakker te blijven. Ik ervaar na speed meestal al na 2uurtjes slaap schimmen etc voorbij komen (mits het donker is)
 

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
Iets teveel genomen wellicht? Ik heb geen idee hoe 3mmc werkt.
Nee, het zal max 300mg zijn geweest, verdeeld over 10 uur.
Voor slaap tekort hoef je geen dagen wakker te blijven. Ik ervaar na speed meestal al na 2uurtjes slaap schimmen etc voorbij komen (mits het donker is)
daar heb je wel gelijk in ja, heb dat ook wel eens dat ik dacht, he? nu al? Ik begin net? XD
Anders verwoord, ik denk niet dat 3mmc een hallucinerende stof is, misschien dat bestaande gedachtes uitvergroot worden oid? Nuchter heb ik ook wel eens dat ik denk dat ik de kat zie lopen maar dat dat niet zo is. Maar zoals gisteravond, heel mn huis vol katten 😅
 

Rivalrie

Badass junkie
Nee, het zal max 300mg zijn geweest, verdeeld over 10 uur.

daar heb je wel gelijk in ja, heb dat ook wel eens dat ik dacht, he? nu al? Ik begin net? XD
Anders verwoord, ik denk niet dat 3mmc een hallucinerende stof is, misschien dat bestaande gedachtes uitvergroot worden oid? Nuchter heb ik ook wel eens dat ik denk dat ik de kat zie lopen maar dat dat niet zo is. Maar zoals gisteravond, heel mn huis vol katten 😅
Hoop dat ze het wel op de kattenbak gedaan hebben
 

Addrera

Experimenterende gebruiker
Allemaal heel erg bedankt voor de lieve en hulpzame reacties, ik wil melden dat ik inmiddels aardig wat 3mmc heb gebruik en het een hele toffe drug vind. <3
 

CuriousExplorer

DF-koning
Nee, het zal max 300mg zijn geweest, verdeeld over 10 uur.

daar heb je wel gelijk in ja, heb dat ook wel eens dat ik dacht, he? nu al? Ik begin net? XD
Anders verwoord, ik denk niet dat 3mmc een hallucinerende stof is, misschien dat bestaande gedachtes uitvergroot worden oid? Nuchter heb ik ook wel eens dat ik denk dat ik de kat zie lopen maar dat dat niet zo is. Maar zoals gisteravond, heel mn huis vol katten 😅
Laatste maal dat ik hallucineerde op 4mmc. ..
Heel de duistere waskamer stond vol hometrainers. Tot op een paar cm van mij neus.

😅

* ik weet wat het is om zo'n dingen te zien. Maar sinds kort pieker ik teveel over de mogelijke schade ipv te genieten.
 

Hija de la luna 1

Bewuste gebruiker
Hi all! Ik heb zojuist 2 gram aan 3MMC gekocht. Ik had namelijk gehoord en gelezen dat je hier van zou kunnen hallucineren, en eerlijk gezegd leek dit mij heel leuk dus vandaar. Ik heb al wat lijntjes genomen, en tot zo ver niks. Ik ben hier nog best wel nieuw mee, vandaar dat ik eigenlijk even wilde weten of het wel echt mogelijk is en hoe ik hier het beste voor kon zorgen? Kan ik het stimuleren?

Heb tot nu toe eigenlijk alleen ervaring met xtc en pep dus het hele hallucineren gebeuren is nog een beetje nieuw voor me.. Be nice haha

Bedankt!!
Jij zegt dat je nieuw bent ? Ik weet zelfs nog niet eens wat 3MMC is.....Be nice 🙄
 

Hija de la luna 1

Bewuste gebruiker
Laatste maal dat ik hallucineerde op 4mmc. ..
Heel de duistere waskamer stond vol hometrainers. Tot op een paar cm van mij neus.

😅

* ik weet wat het is om zo'n dingen te zien. Maar sinds kort pieker ik teveel over de mogelijke schade ipv te genieten.
Pfff..mijn man droomt regelmatig van kamer vol blote vrouwen...piekert nu ook over mogelijke schade . Terwijl ik me dan afvraag ..potverdorie zou dat bij mij blote mannen geven ?
 

Amisulpride

Experimenterende gebruiker
Veel informatie hier van mensen die duidelijk nooit een flinke dosis ()MMC hebben genomen. Het werkt naast de dopamine op de serotonine, zelfde als waar LSD op werkt en naast je geluk geven ook je infornatie van geur, zicht, smaak etc verwerkt. Samen met MDMA als je genoeg neemt werkt dit zeker hallucinerend maar dan zit je wel op randje overdosis!/serotonine syndroom
 

CuriousExplorer

DF-koning
Veel informatie hier van mensen die duidelijk nooit een flinke dosis ()MMC hebben genomen. Het werkt naast de dopamine op de serotonine, zelfde als waar LSD op werkt en naast je geluk geven ook je infornatie van geur, zicht, smaak etc verwerkt. Samen met MDMA als je genoeg neemt werkt dit zeker hallucinerend maar dan zit je wel op randje overdosis!/serotonine syndroom

Er is bijna geen onderzoek gedaan naar 3mmc.


Heb je ook een bron die kan bevestigen?

Edit : ik heb zat ervaring met 3mmc.
 
Laatst bewerkt:
Ik zelf gebruik bijna elk weekend ongv 2 3 gram. Elke vrijdag en zaterdag nacht ga ik altijd door, hierdoor heb ik vreselijk slaaptekort, maar de dingen die ik met slaaptekort en een zware overdosis 3 wel allemaal niet heb gezien is niet normaal. Ik zag schimmen alsof het geesten waren, ik zag mensen ook gewoon echt in kleur. Ik heb alles bijna wel gezien dieren op me kamer aan het rond rennen, men kamer muren die scheef stonden, en dan ook nog de geluiden. Als ik zelf geluid maak op dat moment, dan daarna hallucineer ik zelf geluiden. Men ouders horen schreeuwen tegen men zus bijvoorbeeld of muziek horen. Echt heb met 3mmc meer gezien dan 2cb en truffels bij elkaar.
ik heb precies hetzelfde gehad mijn kamer was helemaal vervormd, ik hoorde mijn ouders met kastdeuren smijten en schreeuwen terwijl dit niet zo was en overal hoor ik gefluit vandaan komen
 

Vchip

Badass junkie
ik heb precies hetzelfde gehad mijn kamer was helemaal vervormd, ik hoorde mijn ouders met kastdeuren smijten en schreeuwen terwijl dit niet zo was en overal hoor ik gefluit vandaan komen
dit had ik ook tijdens een beginnende drugspsychose. dat was wel echt zwaar fuckedup. had dit na basecoke en slaaptekort
 

Boromeij

Experimenterende gebruiker
Hi all! Ik heb zojuist 2 gram aan 3MMC gekocht. Ik had namelijk gehoord en gelezen dat je hier van zou kunnen hallucineren, en eerlijk gezegd leek dit mij heel leuk dus vandaar. Ik heb al wat lijntjes genomen, en tot zo ver niks. Ik ben hier nog best wel nieuw mee, vandaar dat ik eigenlijk even wilde weten of het wel echt mogelijk is en hoe ik hier het beste voor kon zorgen? Kan ik het stimuleren?

Heb tot nu toe eigenlijk alleen ervaring met xtc en pep dus het hele hallucineren gebeuren is nog een beetje nieuw voor me.. Be nice haha

Bedankt!!
hoi,
ik kan bevestigen dat dit deels klopt.
ik zelf heb dit namelijk wel, dit is dan alleen wel nadat ik een vrij hoge dosis heb genomen (0.4 gr of meer).
daarnaast moet ik wel vertellen dat het niet zo zal zijn als lsd bijvoorbeeld, het is meer dat dingen bewegen die stilstaan enzo.
zelf heb ik ook dat ik veel harder ga ''trippen'' als ik er pep bij gooi.

ik hoop je zo voldoende geholpen te hebben.
nog vragen? stel ze gerust.
 

Rivalrie

Badass junkie
Klopt het is idd ook een psychose maar de 3mmc triggerd die psychose lijkt mij. Want ik weet vrijwel zeker als ik na een avondje niet slapen geen drugs doe dat ik geen dingen zie of hoor. Maar zodra ik dan ga snuiven wel
Als je een psychose krijgt van 3mmc dan heb je al veel stuk gemaakt in je hoofd. Heb je hier verder geen last van? En ondanks de schade blijf je gebruiken?
 
Bovenaan