1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

halve portie amazone XTC

Discussie in 'Trip reports' gestart door Peterblaat, 8 dec 2007.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Peterblaat

Peterblaat Experimenterende gebruiker

Hey iedereen,

ik heb zondag getript op een halve portie amazone XTC, en ik vond 'm erg heftig.
    We (een maat en ik) waren beetje dom geweest en waren in de kou naar een stukkie groen gegaan, op zo'n half uurtje lopen van mijn huis.
    Daar rond gelopen, maar snel toen de paddo's begonnen waren begon het te regenen. Wij dachten van 'ach, buitje, komt wel goed', nou niet dus. De hele dag regende het, dus toch maar terug gelopen naar een viaduct op de route naar mijn huis.
    Daar een tijdje, drijfnat en door en door koud, gelegen op een beton blok en ik ging nogal bad. De omgeving stond me totaal niet aan, overal grafitie en teksten als 'Bodegrave de shit!'.
    Ik deed mijn ogen dicht en ik belande in een getto, ik zag beelden voorbij komen van gangsters en getto's en dat soort intimiderende beelden. Soms vergat ik zelfs dat ik in een trip zat en hij was pas een uurtje op gang en zat dus nog lang niet op de max.
    Ik maakte me daar zorgen over, omdat ik al zo vreselijk hard ging, en ik kon totaal niet meer logisch nadenken waardoor ik nog meer bad ging.
    Uiteindelijk had ik het zo vreselijk koud dat ik niet eens meer weg kon zakken in m'n trip en zijn we naar mijn huis gelopen, ondanks dat mijn pa thuis was en die niet mocht weten dat ik paddo's op had.

We hebben over een half uurtje afstand minstens een uur gedaan (door de regen en kou), en thuis moesten we normaal doen tegen m'n pa. Ik snapte helemaal niets van de zaak, en ik moest allerlei dingen regelen, en dat is me wonder boven wonder gelukt.
    Uiteindelijk was m'n pa de kamer uit, en konden we lekker verder in de trip, die inmiddels twee uur duurde.
    Vanaf dat moment maakte ik iets heel vaags mee wat ik eerdere trips wel vaag gevoeld had, maar nog niet had opgemerkt.
    Het was namelijk zo dat mijn lichaam maar bleef trillen en rillen terwijl ik het inmiddels niet meer koud had, maar het leek of de chaos in mijn hoofd overeen kwam met de chaos in mijn lichaam (het trillen en beven).
    En wat veel vager was, het leek of ik twee persoonlijkheden kreeg.
    De ene persoonlijkheid sprak over wat ik voelde, wat ik dacht, wat mij bezig hield en was als het ware de client, en de andere persoonlijkheid luisterde en gaf raad wat ik het best kon doen om die problemen die ik dan had op te lossen als een soort psycholoog. Het voelde zo raar, maar ook zo ontzettend goed. Het was of ik met een vriend sprak waar ik geen schaamte voor kende, waarvan ik wist dat hij me intens lief had, hoe ik ook zou zijn en het niet uitmaakte hoe ik was; Hij hield zoiezo van me, wat ik ook zei, voelde of ervaarde. En daarnaast begreep hij me, hij wist wat ik voelde, hij wist wat ik dacht en hij wist wat ik ervaarde, en daarom kon ik het ook onder woorden brengen tegenover hem en daarmee tegenover mijzelf, zonder schaamte.
    Zo heb ik een uur tussen die twee persoonlijkheden geschakelt, en naarmate ik meer begreep van mijn problemen, des te rustiger werd mijn lichaam.
    Ik begon met een vertrokke gezicht, gefronst voorhoofd / wenkbrauwen en een zwaar trillend en bevend lichaam (dit kon ik overgens wel stil houden maar dan ging de chaos in mijn hoofd door en die leek dan vele malen erger) en eindigde in een soort rustige houding waarna ik zo af en toe "wakker" werd en naar m'n maat keek of die goed ging en dan weer wegzakte in de trip.

Toen de trip op z'n eind kwam (na zo'n goeie vier uur) voelde ik me uitgerust, alsof ik een lange tijd geslapen had, maar tegelijkertijd voelde ik mij of ik een zware dag leren voor een repetitieweek, en dan nog is vele malen zwaarder, achter de rug had. Ik was mentaal compleet afgebrand, en ben savonds ook redelijk op tijd naar bed gegaan waarna ik goddelijk heb geslapen.
    Ook de dagen erna voelde ik mij vreselijk goed en echt of ik herboren was.
    En nu, een week later, heb ik nogsteeds dat ik mijn inzichten die ik gehad heb kan toepassen in mijn overdenkingen en overpiekeringen.
    Ik twijfelde erg of het wel verstandig was om te gaan trippen, omdat ik nogal eens depressief was en er veel gebeurd was wat me nogal bezig hield en wat me verdrietig stemde, maar ik ben zeer blij dat ik het heb gedaan.

Dit waren mijn ervaringen die ik met jullie wou delen,

Grz

PeterBlaat

2. lichtendonker

lichtendonker Belezen gebruiker

Lekker he, om verfrist uit je trip te komen en te blijven.
    Ik vind trippen zo wie zo een soort van zelfontdekking. :)
    Jij hebt duidelijk een gesprek met jezelf gehad.
    Wel jammer dat je het stiekem moest doen. De volgende keer toch maar eens bij iemand anders thuis die alleen is of wachten tot je ouders een avondje weg zijn. Is een stuk relaxter :grin:

Laden...