1. Hey Bezoeker! Wil jij kans maken op €100 shoptegoed in de webwinkel van Azarius? Lees in dit topic hoe je met een foto mee kunt met de actie! Deze actie loopt tot en met 30 april, doe vandaag nog mee!
    Ontzet Notitie

Hans Teeuwen en Ketamine

Discussie in 'Ketamine' gestart door TechNora, 13 feb 2008.

1. TechNora

TechNora Wijs gebruiker

Het is me opgevallen dat Hans Teeuwen zijn humor, en gedrag heel typisch ketamine-achtig overkomen. Het zal me niks verbazen als hij 't veel gebruikt (heeft)... Of zelfs gebruikt tijdens zijn shows?

Het kan aan mij liggen natuurlijk, maar het viel me nogal enorm op... :confused:

2. TrippyShit

TrippyShit Badass junkie

En wat is ketamine-achtig gedrag dan precies :P
    wanneer gedraagt iemand zich ketamine achtig?

3. TechNora

TechNora Wijs gebruiker

Naja moeilijk uit te leggen... van die bizarre gedachtensprongen, en heel bizar scheef denken. Als je ketamine kent, en je kent Hans Teeuwen ... het is gewoon hetgene wat ik er het dichtst bij vind komen. Maargoed, just a thought... :mrgreen:

4. lysergine25

lysergine25 Badass junkie

LOL .... als iemand het kan uitleggen ben jij het wel.

5. takedown84

takedown84 Belezen gebruiker

kheb wel gehoort datie zichzelf ooit heeft laten opnemen voor cocaïne maar weet ook niet of het waar is:smile:

6. Drientje

Drientje DF-koning

heb ook wel eens gehoord dat hij veel speed nam ook op het podium, maar sommige mensen hebben die gedachten sprongen nu eenmaal, je mag mijn zus leren kennen. Die weet niet eens wat drugs is, heeft heel licht syndroom van down.

Lief meisje maar erg rare gedachten

X

Drientje

7. jcutter

jcutter Badass junkie

Hij heeft ADHD.

8. Wacky

Wacky Badass junkie

Ik heb em geloof ik wel eens horen zeggen dat paddos verplicht ipv verboden zouden moeten zijn.
    Prima kerel volgens mij :smile:

9. Wile-E-Peyote

Wile-E-Peyote Badass junkie

10. Boogie!

Boogie! Experimenterende gebruiker

in al die shows loopt ie wel ontzettend met zn kaken te schuiven..

^in dat filmpje iets na 1:00 als ie applaus krijgt

11. alberthoffman

alberthoffman Belezen gebruiker

denk niet dat dat toen der tijd al in wat... keta is pas van de laatste jaren volgends mij....

12. TechNora

TechNora Wijs gebruiker

^Wel in Nederland, maar bv in Spanje, en Duitsland is het al veel langer bekend, en in Argentinie ook, en vast in veel meer landen in die richting, maar van deze landen weet ik het zeker. Mijn vermoedens over Teeuwen zijn trouwens ook niet zomaar uit de lucht komen vallen... Zowel an public, als via andere wegen heb ik verhalen gehoord, maargoed je weet natuurlijk nooit wat daarvan waar is bij zo'n persoon. Ik hoop dat het waar is, dan begrijp ik hem nog beter :sunglasses:

13. crysis

crysis Bewuste gebruiker

dat was theo maassen

14. TechNora

TechNora Wijs gebruiker

^Hahaha, daar heeft Theo Maassen een mooi stukje over, datie verward wordt met Hans Teeuwen :mrgreen:

15. crysis

crysis Bewuste gebruiker

te grof ja :grin:

16. Wacky

Wacky Badass junkie

ohoh.... :smile:
    Kunnen jullie daar een linkje naar produceren ?

17. TechNora

TechNora Wijs gebruiker

'Laatste wens' intypen in youtube, ik krijg die link niet klein...

18. crysis

crysis Bewuste gebruiker

19. Atropa

Atropa Bewuste gebruiker

Ik snap Nora haar idee wel.

Met ket heb je weleens dat je nog net kunt lopen en bewegingen maakt, wat zegt met bepaalde gezichtsuitdrukkingen en dan opeens 'stilvalt' en met een neutrale emotie, starend als een standbeeld effe versteend staat om vervolgens weer een andere houding aan te nemen. Veelal een tegenover gestelde als daarvoor. Alsof er opeens een andere ziel in de persoon heeft plaatsgenomen.

Met Ket heb ik ook vaak dat ik pas minuten later doorkrijg wat ik toen heb gedaan.

Ook de blik in de ogen van Hans vertoond wel gelijkenissen met ket. Als die even koelbloedig aanstaard, althans zo komt dat op anderen over.

Ik gok dat hij een ex-blower is, nu af en toe coke doet en idd misschien wat keta. Kleine hoeveelheden pep sluit ik ook niet uit.

20. Wacky

Wacky Badass junkie

Daar kan peter de vries een puntje aan zuigen.

21. Purple haze

Purple haze Bewuste gebruiker

Maar....

Ik dacht dat je enorm rustig werd van ketamine, dat kan ik van hans teeuwen niet zeggen :P

22. Miss Kittin

Miss Kittin Badass junkie

Ik heb Hans Teeuwen wel eens in het echt ontmoet en ik weet iig wel dat ie niet vies is van een lijntje sos....

23. dfssdfde

dfssdfde Badass junkie

inderdaad :openmouth:

24. Funky Monkey

Funky Monkey Badass junkie

Binnenkort in de Prive: Hans Teeuwen zwaar aan de dope en word opgenomen in afkick kliniek!

:beer:

25. Lektroluv

Lektroluv Bewuste gebruiker

26. Funky Monkey

Funky Monkey Badass junkie

En ik dacht dat wij gek werden na een gezellig weekendje maar dit slaat alles :beer:

27. dfssdfde

dfssdfde Badass junkie

Die vent is echt een genie, z'n antwoorden bij de meiden van Hallal denk ik dat het heet, ge-ni-aal

28. shokora

shokora Wijs gebruiker

Dat viel mij ook al op ja :smile:

29. Psy High

Psy High Belezen gebruiker

Theo Maassen

30. troebadoer

troebadoer Bewuste gebruiker

Ik weet dat hij hier in Welterhof in Welten ( Heerlen ) een paar keer in het gekkenhuis heeft gezete, of kliniek. Waarvoor weet ik niet precies..

31. berbe

berbe Bewuste gebruiker

ik had gehoord dat ie heroine verslaads was en daarna ook periodes speed gebruikt heeft

32. sillitspat

sillitspat Newbie

Hans teeuwen is manisch depresief

33. jcutter

jcutter Badass junkie

Hij heeft adhd.
    Ook dat gaat gepaard met depressies.
    Ik lijk wel een beetje op hem.

34. TechNora

TechNora Wijs gebruiker

Hahahahaa, waarom denk je dat? :tearsofjoy:

35. jcutter

jcutter Badass junkie

Waarom hij adhd heeft of waarom ik qua humor wel een klein beetje op hem lijk?

36. TechNora

TechNora Wijs gebruiker

Hans Teeuwen is fokking geniaal! Denk je echt bij hem in de buurt te kunnen komen? :beer:

37. jcutter

jcutter Badass junkie

Nee, maar ik snap wel hoe hij op die dingen komt.
    ADHD zeg ik je!
    Op sociaal gebied, is het echt prettig om adhd te hebben :P
    Voor sommige trouwens ook niet.

38. TechNora

TechNora Wijs gebruiker

ADHD prettig op sociaal gebied? De mensen die ik ken met adhd zijn eerder geneigd tot egoisme, en walsen snel over anderen heen, die misschien even een seconde na willen denken voor ze een harde opmerking plaatsen. :worried:

39. jcutter

jcutter Badass junkie

Mwa, ik leer het juist met de dag meer, om mensen het naar hun zin te maken enzo.
    Maar dan moet ik me wel op me gemak voelen natuurlijk :smile:
    Ik kom juist altijd heel aardig, lief en geinteresseerd over.
    Dat is wat ik iig terug hoor.
    Het is maar net wat ik met een persoon wil bereiken he :wink:

40. Dumpy

Dumpy Wijs gebruiker

Hem/haar neuken bedoel je?

Deel Deze Pagina