• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Happy 6 tripverslagje

flashkop

Bewuste gebruiker
Het begon allemaal vroeg in de morgen (12uur smiddags).
Ik ging een kijkje nemen bij een maat van me die in de straat woont, hij had blijkbaar wat C gefixed om de avond door te komen.
We hebben daar lijnen a volente gelegd en rond 18.00 ben ik dan zo simpel als iets vertrokken naar een maat van me in Antwerpen.
Op de bus had ik een half tripje gestoken zodat als ik bij hem was de trip ongeveer zou beginnen.
Eenmaal daar aangekomen was ik al lichtjes weg, begon dat love gevoel te krijgen dat je ook van X krijgt.
Na een uur en half was de trip op zen hoogtepunt, we hadden wat dark goa opgezet, maar die werd al snel trug vervangen door drum'n'base, we gingen iets te hard en we moesten nog op plaats van bestemming komen.
Wat me opviel was dat deze trip niet zo erg visueel was, alhoewel dat de doek aan de muur met shiva erop wel heel ereug mooi was, door het kleurenpatroon werd je precies in de doek gezogen. De kamer voelde heel warm aan(komt door de houten muren was de conclusie opt einde van de avond) en de sfeer was ook goed, maar wat wil je met 8 trippers:tongueout:
We hebben ons kapotgegierd.
Rond middernacht was het andere deel van de groep aangekomen(massas volk) en zijn we wegen plaatsgebrek maar vertrokken naar happy.
Hoewel we de stad echt uit onze broekzak kenden, vonden we de weg niet goed naar de roosevelt(!!300 meter verder dus:tongueout:).
Toen we op de roosevelt waren hebben we met zen allen bus 23 gepakt en dikke jointe gesmoord op de bus ghehe :stoned: :grin: .
TOen we afstapten en onze weg naar happy voortzetten was het echt een hondeweer, ik werd gek van het geklets van de regen.
Voor de Skateplanet waar het allemaal te doen was stond een rij van een halve kilometer ofzow...
We zijn dan maar beginnen zingen over ACID en toen we binnen waren waren we opgelucht: we waren er, eindelijk.
We zijn dan maar wat bonnekes gaan kopen en hebben ieders direkt een pintje besteld en cola gekocht, de cola was bon want die zat in flesjes handig voor geen gesmos.
Maar de Trip begon al wat te verzachten, dus maar een pilletje gestoken van een van de lokale pillenboer(plan mdma kristal was in het water gevallen) het waren witte mitshubishis, goede pillen bleek wat later :P.
Na het pilletje nog een halve zegel gestoken, en vol ongeduld een kwartier later nog een omdat ik dacht dat we al een uur verder waren en er niets meer van getrip zou komen.
FOUT!!!
The acid hitt me with the power of a nuclear bomb, out of planet earth, into acidland.KABLAMO :mrgreen:
Mijn beeld werd heel raar, ik had het zicht van het derde oog(had dit nog NOOIT meegemaakt van lsd, wss omdat ik nooit meer dan een trip had genomen en mss had de X hier ook wat mee te doen.
Alles was vet raar, mensen hun kop begonnen mooie vormen aan te nemen en wat later begonnen het langverwachte kleurenfestijn :hearteyes: .
De Spek hield me op de been, de X zorgde blijkbaar voorwat ertxa kleurvariatie, ik voelde die pil echt zwaar inslaan en op dat moment begon alles nog intenser te worden, ik bevond me in een diepe Trance.
Dat derde oog zicht was wel fat, zag alles echt heel weird, in het midden van men gezichtsveld was alles duidelijk, eromheen wazig en vol mooie kleurtjes.
Na een uur zwaar hebben te staan feesten in de tekno zaal ben ik maar eens op verkenning gegaan met de rest van de trippers, de Elektro zaal hadden we snel gevonden, de GOA zaal erna en als laatste, eindelijk de DRUM'n'Base zaal.
De drum'n'base die ze op dat moment aant draaien waren vond ik maar slecht, dus ben ik maar op men eentje wat gaan ronddwalen. Op men reis naar de elektro zaal nog wat cola en red bull gaan halen(ben echt niet zo voor bier).
In de elektrozaal had ik me op de grond gezet en heb ik me een dikke blunt gerold :stoned:, ik sta nog steeds verbaast van de uitwerking van wiet op een trip héhé zalig echt.
De elektro was ik snel beu en vanaf die moment ben ik om de 10 minuten naar een andere zaal geflasht om trug af te zakken naar de drum'n'base zaal, waar mijn geliefde vriend Murdock aant draaien was à la style PETROOOOOOL!!!
echt fijne kerel, hij heeft toen hij ons zag binnenkomen ons favoriete petrol lieke gedraaid ZAAALIG.
Ben dan ff de wc's gaan zoeken, heb ze echter nooit gevonden en ben dan maar uitgekomen op een muurtje, heb daar een half uur staan sassen :tongueout:.
TRug aangekomen in de drum'n'base zaal was het derde oog trug verdwenen(eindelijk want het begon een beetje op men systeem te werken).
Heb dan maar men tweede pil gestoken.
Had dan aan een maat die heel begerig van een cola stond te drinken eens een slokje gevraagd, toen ik de smaak van mdma herkende heb ik maar gauw zen hele glas leeg gekieperd héhé hij was ff kwaad, maar hij had blijkbaar nog enkele grammen md bij zich.
Gevolg was een half uur later trillende ogen (heeft lang geduurd)
Tegen 7 uur besloten na de nodige vertrek jointjes door te gaan.
TOen kwamen we echter de GOA zaal passeerden zijn we omwille van de bangelijke muziek daar nog een dikke twee uur blijven hangen, we hadden ons geplaceerd in die tentconstructie met tafeltjes waar naast ons een lief koppeltje met ons nog enkele JKES heeft gepaft.
Rond 9 uur zijn we vertrokken en wonder boven wonder was het andere deel van de groep ook blijkbaar juist van plan te vertrekken, we hebben toen met zen allen de metro gepakt, waar niemand wist waar we hene moetsten buiten ik, maar ja wie gelooft er nu een tripper hé:tongueout:
Na lang gediscussier of we nu richting merksem :confused: :confused: moesten of richting LINKEROEVER had de groep toch besloten dat de tripper zen gedacht mss wel het beste was aangezien er geen enkele lijn 410 door merksem rijd.
Op de 410 zat iedereen er HEEEEEL begaaid bij, we hebben nog wat gelachen en we zijn dan maar ieders zen eigen weg gegaan, richting bed.
Eenmaal aangekomen in men straat zag ik dat de jonge met de C op tafel een lijn aan het leggen was van +/- 20 cm, de gek, dat zou hij nooit alleen opkunnen.
Ik ben dus maar te hulp geschoten.
NA al dat gelijn ben ik dan maar naar men bed gegaan waar ik nog wat heb zitten naflashen om uiteindelijk in een diepe slaap te vallen waar ik pas de volgende morgent uit ontwaakte.
Al bij al was het een zwaar goed feestje, wel veel FLASHERKES, heb denk ik niet ene iemand nuchter gezien, iedereen had zware kassen :sunglasses: .
Volgende week ander feestje, maar daar ga ik het wel rustig aan doen, ga mss 1 pilletje steken, meer niet.
CIAOOO en nog een goed 2007 zonder al te veel politie en met VEEL gerook in cafe's(fuck die regel, de eerste die men saf komt doven sla ik volledig pertotal.

Bovenaan