Happy bicycle day!

Discussie in 'LSD' gestart door Pionier, 19 apr 2015.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Pionier

Pionier Donateur Donateur

Albert Hoffman beleefde zijn eerste LSD trip op 19 april 1943, het is vandaag de dag 72 jaar geleden dat Albert Hoffman deze trip maakte.. Gefeliciteerde ouwe tripper :rock: :smile:

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      121,2 KB
      Weergaven:
      6.383
  2. Fool

Fool Badass junkie

:rock:

Nog iemand die ten ere van dit een tripje geplanned had? :P

3. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

Thanks voor de reminder Pionier. Bedankt voor het ontdekken van dit geweldige middel Albert Hofmann!

Helaas laat mijn drukke schema geen LSD trip toe op het moment. :cry:

4. Pionier

Misschien niet ten ere van dit, maar als het goed is heb ik ergens weer een stevige trip geplant ergens in begin mei :smile:

5. cheiron

cheiron Bewuste gebruiker

Dat is met microdoseren geen excuus meer toch :smile:

6. SkittlesAndMe

SkittlesAndMe Badass junkie

Helaas, gisteren niet al was het prachtig weer.

Binnenkort de candyflip om het goed te maken dat ik Bicycle day gemist heb :P

7. Pionier

Oja, en niet te vergeten. Happy 4/20 :stoned:

8. Psychedelibee

Klopt, maar de eerste keer microdoseren doe ik liever wel op een rustig moment, nou had gister best gekund ware het niet dat ik de dag ervoor aan de pep zat op de meet en maar 3 uurtjes had geslapen. Niet echt een goed moment om het microdoseren uit te testen dus.

Damn die mis ik ook al, blow al een tijdje niet meer doordeweeks. Happy smoking voor de genen die dat wel doen. :stoned:

9. reverb

reverb Bewuste gebruiker

Ja, as. zaterdag.

Was het vergeten, natuurlijk 19/4 ... 72 jaar alweer.
    Nu heb ik zelfs een pracht reden :smile: voor een lsd-trip. Bedankt voor de herinnering Pionier!

10. cheiron

Ben benieuwd wat je ervan gaat vinden.

De geschikte mindset is naar mijn idee anders dan bij een 'normale' dosering: geen innerlijk werk of een hele dag vrij maken, maar juist een productieve dag, zoals school, belasting invullen, werk, etc etc. Dan moet je natuurlijk wel laag genoeg gedoseerd hebben; 25 ug kan al teveel zijn voor zo'n dag. Maar omdat je om de 3 dagen opnieuw kunt doseren zonder tolerantie, is dat best uit te zoeken....

11. Psychedelibee

Ja dat snap ik, maar kan me op werk helaas niet permitteren dat ik teveel neem. Heb veel meetings en presentaties, dan moet ik me wel kunnen concentreren natuurlijk. Dus eerst maar eens thuis de juiste dosis vinden.

12. cheiron

Dat is wel raadzaam ja... De dosering komt vrij nauw en je wilt de boel niet verkloten. Als je het oplost in spawater (verontreinigingen in het kraanwater zouden de LSD sneller kunnen afbreken) kun je, als je precies werkt met een doseerpipet, vrij goed de juiste dosering vinden. Ik heb het nu in een druppelaar: 50 druppels is net teveel, 40 druppels lijkt precies goed (waarschijnlijk +/- 15 ug) Meetings en presentaties krijgen dan juist een extra boost, met diepere concentratie, meer creativiteit etc zonder dat je de controle verliest.

Ben benieuwd naar je experimenten, ik vind het zoeken van de ondergrens (ipv de bovengrens) verrassend interessant.

13. SkittlesAndMe

Jaa happy bicycle day weer vandaag! Nog iemand een tripje op de planning? :hearteyes:

14. Tijdloos

Tijdloos DF Staff Medewerker Moderator

Jaaa!!

Alles staat bijna klaar nu nog wachten op mede 'reisgenoten' :smile:

Bijgevoegde bestanden:

• index.jpg
      index.jpg
      Bestandsgrootte:
      117,4 KB
      Weergaven:
      4.235
  15. Psychedelibee

Scherp heren! En geniet van de reis Tijdloos :smile:

16. Tijdloos

Dank je gaat zeker lukken , goede stemming zat voorraad van alles en gezelligheid :wink:
    Over een uurtje is het zover. Heb maar oxazepam bewaard/gekregen mocht iemand te hard gaan , maar met zegels van 130 mics verwacht ik dat niet.

RIP A.Hoffman.

17. Bobsacamano

Bobsacamano Badass junkie

Had graag mee willen doen kerel geniet er van.

18. Tijdloos

Was een spontane actie van vrienden , leuk aangezien ik nu toch tijd heb en de casting voor morgen niet doorgaat hoorde ik vanmiddag. Zoals word gezegd het beste is bedacht het leukste is spontaan.
    Op uitzonderingen na natuurlijk.. :wink:

19. SkittlesAndMe

haha dat hangt er vanaf. In mijn geval zijn spontane acties √°ltijd de beste acties, tenzij het met drugs te maken heeft. Dan zijn het altijd de slechtere beslissingen :tearsofjoy:

Goede trip gehad?

20. Bobsacamano

Bobsacamano Badass junkie

Haha dat heb ik nou ook...

21. Psychedelibee

Happy bicyle day allemaal!

Deel Deze Pagina