Hardste drug

spliffsnatcher

Belezen gebruiker
Wat is jouw hardste ervaring met drugs, que psychise gevolgendan, ik bedoel niet superstrak staan?

Bij mij salvia: bij geen enkele andere drug heb ik ooit mijn wil verloren maar dat was echt wel extreem, een compleet andere wereld en nadien heb ik vernomen dat ik er echt niet best uitzag, het voelde niet helemaal onprettig. Maar wat was ik ff weg.

begsby

Newbie
Mijn hardste ervaring is tot nu toe nog geweest dat m'n zeer naaste familielid in de afkickkliniek terecht kwam door de c.

Audio Scum

Belezen gebruiker
Tot nu toe ayahuasca, waarschijnlijk word m`n hardste Iboga maar ben er nog niet uit of ik het ga gebruiken.

Lana

Wijs gebruiker
Op straat geschopt vanwege speed en crack, in auto´s en kraakpanden "wonen" en daarna met m´n zwangere buikje het afkickcentrum in. Valt nog mee da'k geen ziekte heb.
Het was een geweldige tijd. :smoke:

Moon

Bewuste gebruiker
een keer flink hard gegaan op de speed en xtc waardoor ik zo zat te tandenknarsen (en dat doe ik meestal nooit als ik speed heb gehad dus kwam denk ik door de combi) dat ik een kies heb afgebroken :openmouth:
volgens anderen zag ik er ook echt afschuwelijk uit, er werd de hele tijd aan me gevraagd of het nog wel goed ging terwijl ik me op dat moment heerlijk voelde.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
op xtc, gingen we een kraakpand binnen en het was pikke donker, dus 1 iemand had dat flitser lampje aan van ze mobieltje, en ik was zo enthousiast dat ik voorop liep en ben toen in zo'n soort kelder hok voor de deur gevallen, je weet wel bij de voordeur heb je meestal zo'n mat en daaronder een luik, dat luik was open en ik liep er vol in, veel last gehad van me arm omdat ik daar de klap mee opving. zelfs toen ik nog strak stond, kan je nagaan hoe het had gevoeld als ik nuchter was, ook lag er allemaal glas waar ik ook inviel, gelukkig geen snijwonden anders was me hele aaf wel verneukt met een stuk glas in me pols :openmouth: ben toen ook erg geschrokken toen ik viel kon het echt niet geloven, de xtc reageerde er ook raar op op dat moment zoveel gemengde gevoelens :openmouth: :openmouth:

Rain

Bewuste gebruiker
Van salvia 20x extract.. Ik had het gevoel alsof ik de hele tijd naar links werd gezogen. Ook had ik een lachkick waarbij ik niet kon stoppen, ik vond helemaal niets grappig maar kon echt niet stoppen met lachen. Dit vond ik zwaar irritant, verder snapte ik er geen reed van, was ineens verdwaald in een voor mij hele bekende stad.. Twas eens maar nooit meer!

Mr.jiho

Wijs gebruiker
bij mij op een feestje
had 3-4 capsules mdma genomen van iedern 0.18/0.20g
nog nooit zo gehallucineerd in m'n leven was een prachtige ervaring
maar de mensen waren echt bang van mij, met mijn scheve muil
nog nooit zoiets meegemaakt
(m'n hallucinaties staan beschreven in hallucineren op xtc denk ik)
:wave:

flash kieke

Wijs gebruiker
Bij mij toen ik voor mijn eerste keer mdma had genomen.
Op een gegeven moment dacht ik echt dat ik naar het ziekenhuis kon.

A

Anonymous

Gast
Ik ben een keer verkeerd gegaan van een pil(witte mitsu's, ik en een paar maten gingen ze testen), ik ging naar huis en 2 uur later was het uitgewerkt, en totaal geen comedown. Ik was toen helemaal in mezelf gekeerd, en dacht waar was ik nou mee bezig, ik heb over veel teveel dingen nagedacht en heb besloten rustig aan te doen met drugs.
Het was 10 weken maanden geleden en dat was de reden waarom ik stopte met die rommel, ik heb het nog 1 keer gedaan op In.Qontrol dat beviel me wel en ik doe het nooit meer zomaar. Misschien op een feest een keertje.

Bovenaan