een speed overdosis is wel erg gestoord.. je ziet ook mensen daaagen wakker zijn op crystal meth dagenlijks.. en ook nog thuis knetterleip psycho rondspacen.. maar van normale pep een overdosis istog wel tegen de 4/5 gram aan (zonder tolerantie) opeen nacht dan ofzo he

en egte lekkere zuivere knetterpep.. maar dan ben je ook zwaar gestoord bezig,, ken wel mensen die dat makkelijk doen(met (hoge) tolerantie.. zij snuiven 1 gram om de avond intekomen in 10 min op.. (ook niet altijd zuivere shit tg/zijn egte die-hards

) maar meestal fixen ze wel goed poeder

maargoed,,ik vraag me nog steeds af of je eerder een overdosis bereikt als je geen tot weinig tolerantie hebt dan alsje hoge tolerantie hebt.. je hebt inmiddels meernodig om het zelfde effect te bereiken dus ook om overdosis te bereiken???

weet iemand dit??|ik heb wel eens meer dan 2 gram gesnoven van ong: 5/6 uur savonds tot volgende dag 5 uur.. maar was wel de hele avond flink doorhalen,,(houd maar op over de kater)
maargoed, ben nu ook aan mn 2e gram bezig,. was zaterdag avond tot zondag middennacht doorgegaan op een grammetje.. 5 uurtjes geslapen en vanaf maandag nacht 1 uur(paar uurtjes geleden) weer aan mn 2e gram begonnen.. (de rest van de dag niks gebruikt en goed.gezond gegeten wat ik morgen ook nog doe.. en dan stop ik

daarna mischien nog 1 x iinde zomervakantie,, en na de vakantie word het sporadisch op feesten enzo(H)
maargoed,., verder spijt het me vreselijk dat ik nu met mn leipe spacekop een verschikkelijk lang off topic bericht aan het plaatsen ben,, maar door omstandigheden (

) blijft deze kerel(ikdus

) maar praatjes hebben

hehehe

dus ik kap nu maar fftjes af
(en voor de wakkere, poeder freakende, stuiterende, knetterkoppersonen die nu ook nog lekker eventjes doorflippen geduurende de hele nacht

heb ik deze nutteloze mededeling

: ga er eens lekker voor zitten met muziek na keuze aangepast aan de situatie:en leg een mooi vormpje van je witte/geele/roze of mischien zelfs blauwe spacetroep, maak er vervolgens weer een mooi hoopje van

en leg een lekkere dosis neer op een spiegeltje/cdhoesje of andere creatieve ''hak-ondergrondje.. droog en hak je koekje tot mooi ''poeder'' en snuif met een daarvoor bestemde/gemaakte kokertje dat ookwel snuifbuis word genoemd,,, jou juiste dosis zo diep je neus in, dat je in een fractie van een seconden je traantje wegpinkt, neus vast houd(omdat hij pijn doet

) en nog een nakkie legt met de gedachten dat je alleen kan vissen als je daar een geschikte vissershoed op hebt die je kan wassen op 130 graden zonder bang te hoeven zijn dat je je hoedje in de oven hebt gestopt inplaats van de wasmachine.......
conclusie: ik kan veel maar dan ook egt veelste veel bullshit lullen onder de pep, zonder te stoppen,, en er gaat deze nacht waarscheinlijk ook niet veel zinnigs uitkomen omdat ik simpelweg te space ben en maar onbewust roekeloos door blijf typen (ondertussen al lang niet meer wetend wat ik allemaal heb getyped(enik ga het ook egt niet proberen.. ) )
en ik lul alles veelste uitgebeid uitgelegt(af en toe wel handig,, maargoed,,) verder betrap ik mij bij elke toets die ik indruk weer dat ik WEER uitgebreid poep aan het praten ben.. het lijkt net alsof ik een gesprek met mezelf voer en vind het best gezellig
dus ik ga maar eens even andere topics verrassen met mijn gestoorde geouwe hoer(maar ga het niet al te bond maken

wel reacties blijven geven waar mensen iets aan hebben

...
verder raad ik jullie niet aan dit te gaan lezen ofzo,, of seriues op te vatten(op wel een paar dingen na)
""LEES OP EIGEN RISICO'''' (gaat namenlijk eventjes heerlijk nergens over, maar tog lul ik eigenlijk geen onzin want het klopt op de een of andere manier vast wel
ik ben tog allang vergeten wat ik allemaal heb getyped en waarom ik uberhoubt een reactie plaats
nog een fijne wakkernacht voor de wakkeren onder ons(jullie begrijpen me vats wel

)
en droom lekker verder voor de slapende wezens onder ons
geniet maar lees met maten
typische psychopsychedelic gekte
ik ben allang vergeten