Hartkloppingen, slecht zicht

Ik probeer mijn verhaal kort te houden, ik had anderhalve roze pil op en twee lijntjes speed. Ik begon om 01:00 en laatste keer dat ik had gegeten was 18:00 de vorige dag. Ik ging niet slapen dus was 24u lang wakker ivm dat ik voor werk ook al om 06:00 sochtends op moest.

Toen ik ging staan ging ik KO voor een seconde maar was daarna weer terug. Ik ben door mijn dip heen en voel mij niet depressief, alleen het is nu bijna anderhalve week verder en heb nog steeds last hartkloppingen in de avond als ik ga liggen en slecht zicht, soms heb ik gevoel dat ik miss weer hallucineer. Is dit gewoon omdat ik te hard ben gegaan en ff een paar weken miss moet herstellen of is dit niet natuurlijk en moet ik de huisarts raadplegen?

Ik voeg er ook aan toe dat ik als in wakker wordt in de ochtend en eet en energie opbouw mij best normaal voelt het begint alleen aan het einde van de dag.

Bobsacamano

Badass junkie
Hallo Heisenberg101,

Goed dat je je informatie hier komt zoeken. Wat je hebt gebruikt zegt ergens niet zoveel. Anderhalve roze pil kan van alles zijn. Ik ga er maar even van uit dat het XTC is maar hoe zwaar ze zijn weten we nu niet.

Allereerst moet je XTC en speed niet combineren dit is extra slecht voor je hersenen. Ook staat er niet bij hoe vaak je gebruikt. Was dit je eerste keer XTC of heb je het vlak daarvoor ook al een keer gedaan. Het is belangrijk genoeg rust te pakken voor en na gebruik van XTC en veel andere drugs. Gebruik maximaal eens in de drie maanden XTC.

Dan je probleem. Ik denk een deel dat je teveel hebt gebruikt en combinaties hebt gemaakt die niet zo handig zijn. Maar anderhalve week later nog het idee hebben dat je niet helemaal bij bent is niet goed. Dit kan naar mijn mening twee redenen hebben.

Reden één je maakt je erg zorgen en gaat daardoor ongemerkt dingen zien en merken aan je lijf. Was je normaal moe geweest dan ging je gewoon naar bed of dacht je er verder niet over. Nu breng je het meteen in verbinding met je gebruik. Ik heb dit ook nog wel is gehad.

Reden twee er is wel wat aan de hand, ga dan naar je huisarts en wees eerlijk tegen hem of haar.

Probeer een vast slaap ritme aan te houden nu en gezond te eten.

Succes

heisenberg101 zei:
Ik probeer mijn verhaal kort te houden, ik had anderhalve roze pil op en twee lijntjes speed. Ik begon om 01:00 en laatste keer dat ik had gegeten was 18:00 de vorige dag. Ik ging niet slapen dus was 24u lang wakker ivm dat ik voor werk ook al om 06:00 sochtends op moest.

Toen ik ging staan ging ik KO voor een seconde maar was daarna weer terug. Ik ben door mijn dip heen en voel mij niet depressief, alleen het is nu bijna anderhalve week verder en heb nog steeds last hartkloppingen in de avond als ik ga liggen en slecht zicht, soms heb ik gevoel dat ik miss weer hallucineer. Is dit gewoon omdat ik te hard ben gegaan en ff een paar weken miss moet herstellen of is dit niet natuurlijk en moet ik de huisarts raadplegen?

Ik voeg er ook aan toe dat ik als in wakker wordt in de ochtend en eet en energie opbouw mij best normaal voelt het begint alleen aan het einde van de dag.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Waarschijnlijk een pil rond de 180 mg zoals meestal in nederland. 1 en een halve daarvan en 2 lijnen pep = hersenen frituren en dat kan je minder leuke bijwerkingen geven. Rust goed, eet gezond en met structuur. Komt zo wel goed...

ooscaar

Wijs gebruiker
Klinkt als een flinke dip inderdaad. Het lijkt me apart dat je hartproblemen hebt na een keertje xtc en speed. Gezond eten, rustig aan gaan sporten, tussen de 8 en 10 uur slapen per nacht en je komt al een heel eind denk ik. Als het dan echt nog langer aanhoudt, laten we zeggen nog anderhalve week, dan kun je misschien de dokter bezoeken.

Bovenaan