Hash chinezen -> hasholie??!

Oke een maat van me, zag ik eens hash chinezen (aluminiumfolie, vlam eronder, en door een buisje ook uit alumoniumfolie opzuigen) nu beweerde hij dat dit bestwel hard aankwam, watk min of meer wel kan geloven ja, maar hij zei ook dat hij zo hasholie kreeg aan de binnenkant van z'n alufolie-buisje?! weet dr iemand of je idd ook zo hasholie kan make, zou wel handig zijn, liever dit dan met explosiegevaar werken he :wink:

Yooooooooooo :stoned:

jasper

Wijs gebruiker
jullie nederlanders zijn echt te raar, waarom niet gewoon een joint rollen?

ontopic : ik kan je niet helpen sorry :P

Imke

Badass junkie
Ik denk niet dat dat mogelijk is, er gaat een heel proces aan vooraf om hasjolie te verkrijgen. Hetgeen wat er in het buisje overblijft is gewoon restafval denk ik. :P
Ik heb trouwens nog nooit gehoord dat iemand hasj ging chinezen. :confused:

hypersnap

Bewuste gebruiker
hasj chinezen: no way :) En hasj ole wordt helemaal niet zo gemaakt hoor. Dat maak je met multigas bussen.

matthijs

Badass junkie
Je kan vat wel hasj chinezen... gewoon hetzelfde principe als een zelfgemaakte vaporizer. (hasj in een leeg peertje, vlammetje eronder en hijzen maar) Denk niet dat de rotzooi in zijn buisje hasjolie was trouwens. Dat zit ook in mijn hasjpijpje en dat is gewoon teer :tongueout:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
hasjolie jagen ?

Ik wil niemand voor lul zetten maar hasjolie gemaakt uit een butaan extractie kan gevapt worden.

Vappen is verwarmen tot het vedampt, de damp zuig je op .

Hoe je de damp opzuigt is niet gebonden aan regels, hoe je de olie verwarmt ook niet.

Een druppel olie op een alufolie met een opgerolt buisje die dient als zuigbuis zou mij 100% lekker high kunnen krijgen.

De vraag is dan ook:

Wat het poeder of was het plakkerige olie ?

:stoned:

dat het hash was wist ik wel zeker hoor, maar dat hij het chineesde snappik zowieso totaal niet, waarschijnlijk ipv vaporize, maar ga der ook van uit dat dr zo geen olie kan achterblijven, anders zouden er wel meer mense dat doen ipv dat hele andre (tevens gevaarlijke) proces...

dus niet denken dat ik zo naif ben ofzo, maar dacht achja, misschien kan het toch...

in ieder geval ebbet net dan maar zelf geprobeert, vergeet de olie, zal je niet veel vn zien, maar het voelt beswel lekker!

yooo

fs180

Belezen gebruiker
ben ik nou de enigste die wel gewoon begrijpt dat hij hasj verbrande? en dat hasj olie.. dat dan weer wel niet :openmouth:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Volgens mij nog niemand gezien die vertelde wat dat spul was dat in z'n buisje bleef hangen. Maar iedereen kent vast wel van die oude films waar van die nette dames sigaretten door zo'n buisje (naam ben ik helaas kwijt) roken. Nu heb ik dat ook wel eens met een jointje gedaan, dan blijft er ook van die bruine, bijna stroperige, vloeistof in hangen, ik neem aan dat dat gewoon teer is?

sjaartrol

Bewuste gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Maar iedereen kent vast wel van die oude films waar van die nette dames sigaretten door zo'n buisje (naam ben ik helaas kwijt) roken.

jep heb zo'n dingetje, en het is idd teer da er blijft inhange...

trouwens, na het verwarme van die hash is alle thc eruit, dus tis zeker geen hasholie...

fs180

Belezen gebruiker
Ellesdee zei:
fs180 zei:
ben ik nou de enigste die wel gewoon begrijpt dat hij hasj verbrande? en dat hasj olie.. dat dan weer wel niet :openmouth:

:tearsofjoy:

wat een lekkere vage post :mrgreen:
wiet :openmouth:

maar als je hasjblokje aansteekt en de rook inhaleert wordt je ook knetter.. dus dit zal wel zelfde werken.. enne die rotzooi in je buisje zal wel iets van verbrandingsresten zijn ja

Osi`

Bewuste gebruiker
Ge kunt ook gewoon de hasj op een naaldje steken en dan de hasj tegen het vuurtje houden en dan de dampen in ademen ... of onder een glas die rook en dan gewoon die rook opzuigen in da glas ofzoiets :wink:

Ma zowiezo vele liever via ne joint :tongueout:

daoist

Experimenterende gebruiker
Ik heb er niet heel veel verstand van maar de huis tuin en keuken methode is gewoon beetje olie in een glazen potje op de verwarming zetten (als de verwarming aan is). Dan wiet erin en dit zo een halve dag laten staan.

Je kan ook olie au bain marie koken. dus een pan water met een kleinere steelpan met wiet en olie en water verwarmen.
deze wietolie dan ongeveer 30 minuutjes au bain mare verwarmen. daarna de olie met water af laten koelen en dit in de koelkast zetten. de olie zal stollen en zich scheiden van het water. het water gooi je weg en de olie breng je op kamer temperatuur en wordt het weer vloeibaar. Er zullen vast betere methodes bestaan die nog verfijnder zijn maar iedereen kan hasholie maken met twee pannetjes gewoon in de keuken.

Verhoudingen weet ik niet precies. ik doe meestal een 0,5 gram hash in au bain marie opgewarmde de chcocomel.
werkt als een tierelier. Misschien als je geen wiet gewend ben dan is 0.3 of 0,4 gram hash ook wel genoeg.

Hier een filmpje over wietolie make op youtube. Mag ik dat posten?

Er bestaan ingewikkeldere methodes. hoe meer wiet je erin flikkerd hoe stewrker het wordt.
Mocht je nou heel weinig olie willen maken met heel veel wiet dan moet je water bij de olie doen. en het water en de olie verwarmen en later de olie weer scheiden van het water door het in de koelkast te zetten waardoor de olie gaat stollen.

Nogmaals ik ben geen expert maar dit is een veilige methode die iedereen thuis kan proberen.

Liefhebbertje

Bewuste gebruiker
De met butaan ontrokken 'isolated' hash kan je zeer goed chinezen je doet een brokje op het folie 1 sec vlam eronder en laten lopen terwijl je inademt schijnt een ander soort high te geven
Let wel op dat je niet teveel doet het is zeer sterk

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
De met butaan ontrokken 'isolated' hash kan je zeer goed chinezen je doet een brokje op het folie 1 sec vlam eronder en laten lopen terwijl je inademt schijnt een ander soort high te geven
Let wel op dat je niet teveel doet het is zeer sterk
Chinezen van hasj olie zou moeten werken inderdaad, maar is nog best lastig denk ik. Veel makkelijker is het om hasj olie te dabben, wat in feite je bong veranderd in een vaporizer.

Liefhebbertje

Bewuste gebruiker
Ja ik gebruik het zelf niet
Maar kreeg de info mee
Dat het op die manier het snelste en heftigst zou worden opgenomen
En je tot 20? Hits uit een gram kon halen
Geen idee of dit klopt
Maar het werd goed ontvangen

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ja ik gebruik het zelf niet
Maar kreeg de info mee
Dat het op die manier het snelste en heftigst zou worden opgenomen
En je tot 20? Hits uit een gram kon halen
Geen idee of dit klopt
Maar het werd goed ontvangen
Dabben en chinezen werken in principe hetzelfde, het verdampen van je hasj olie. Effect zal hetzelfde zijn, maar met chinezen verpest je makkelijker je product als je het niet goed doet.

Tot zo'n 20 hits uit een gram met hasj olie klopt wel ja, als je het verdampt heb je er echt heel weinig van nodig. Super potent spul is het, geeft ook een zeer zuivere high.

Bovenaan