Hashish chocolade!

Wat vind jij van deze ChocoladeHasj?

• Lijkt me Lekker!

Stemmen: 0 0,0%
  • Het lijkt meer op een groot plak Hasj!

• Bleeeeh, het is veel te warm geweest!

• Anders, namelijk?!

• Totaal aantal stemmers
    0

BacingsPen

Badass junkie
Jaja, heb het al jaren willen doen, maar vandaag is het er ook eens van gekomen :)

Ben gestopt met dagelijks blowen (vanaf zaterdag) maar ben al bijna in de verleiding geweest sjag va me pa te jatten, en een hasj jointje te draaien..

Omdat ik dit ECHT niet wil, (ben namelijk ook verslaafd aan nicotine ben ik achter :cry: ) heb ik al mijn hasj verkruimeld (was nog aanzienliijk deel van de 4 gram die ik vorige week nog heb gekocht :P) en deze door gesmolten blokjes chocolade gemengd!

Het resultaat is op de volgende foto's te zien:

De verkruimelde hasj:

Het eindresultaat:

Vind de chocolade zelf nogal mislukt, de chocolade ging al snel verdrogen, en de suiker ging al snel caramelliseren:( (hoe schrijf je dat?:P) Het lijkt nu meer op een grote plak hasj vind ik :P

De Hasj zag je echter wel in de chocolade verdwijnen, (het bubbelde) dus ik denk wel dat het zal werken!

Ps, heb wel eens gewoon hasj gegeten, maar voelde daar dan niks van.. Omdat de hasj nu verhit is geweest, zal het effect veel sterker zijn, of niet?!

:beer:

BacingsPen

Badass junkie
Sweet_Shadow zei:
Chocolade is altijd goed :P

De foto's zijn wel een beetje aan de grote kant trouwens.

hihi, ja klopt, nog wel op m'n telefoon gemaakt:confused:

Nouja, zal volgende keer is kijken hoe je die foto';s verkleind..

Ps, heb het nog niet geproeft..

Ben bang dat ik dagelijks aan de chocolade hasj ga als ik eenmaal begin :rolleyes:

En aangezien ik eergisteren gezondigt heb en een puur jointje heb gerookt :flushed:

zommes

Badass junkie
Ziet er goed uit op zich, bij mij is het altijd mislukt.

Kan je ook even beschrijven hoe je precies te werk bent gegaan.

Foto's verkleinen?

De help afdeling van Imageshack zei:
How do I resize my images using ImageShack?

Select an image to upload, then checkmark the box next to "Resize Image?" Finally, select a new size from the drop down menu and click the "host it!" button. Your image will resample and resize based on the dimensions you selected. However, you cannot resize an image to be bigger than the actual source image that you upload. Your image's original proportions will be kept.

BacingsPen

Badass junkie
zommes zei:
Ziet er goed uit op zich, bij mij is het altijd mislukt.

Kan je ook even beschrijven hoe je precies te werk bent gegaan.

Foto's verkleinen?

De help afdeling van Imageshack zei:
How do I resize my images using ImageShack?

Select an image to upload, then checkmark the box next to "Resize Image?" Finally, select a new size from the drop down menu and click the "host it!" button. Your image will resample and resize based on the dimensions you selected. However, you cannot resize an image to be bigger than the actual source image that you upload. Your image's original proportions will be kept.

Heb gewoon een pannetje gepakt, met deksel.. Daarna 1 voor 1 blokjes er in gedaan, en eerst vuur laag, tot het een beetje zacht begon te worden.. Toen met een vork beetje vermengen/er een brei van maken.. En zodra je het idee hebt dat het warm genoeg is, en min of meer is gesmolte, doe je er wat Hasj over heen.. Balletje er van maken, beetje plaat drukken, hasj erover heen, 1 laten worden met de brei.. Balletje maken, etc :)

Zo ongeveer, maar heb eigenlijk gewoon wat zitten aankloten :smoke:

teonanacatl

Belezen gebruiker
mooi mooi
maar int vervolg moet je ook eens proberen om een kwart grammetje hasj in melk op te warmen tot het een geelbruine kleur krijgt. (hasjtrip)
hans plomp en gerben helinga zouden het al gedaan hebben want heb het gelezen in hun boek.

azgaza

Badass junkie
Ziet er lekker uit! Hasjbrownies werken ook heel goed trouwens maar ik heb nog nooit hasjchocola gemaakt. Maar het ziet er heerlijk uit. Veel plezier ermee.

Bovenaan