• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Hasj - ~0.25g in de melk *gaap*

Qocaïne

Badass junkie
Aii! Hasjmelk.. goed hallucineerd dan!! Als je jezelf open ziet gaan terwijl er stralen verdwijnen :grin: hehe prachtig!

Een vriend van me dronk Hasjmelk.. hij werd zo wazig en zwaar, dat hij nergens meer toe instaat was. Hij kroop naar zijn bed en is direct in slaap gevallen. 15 uur(!!) later werd hij wakker vanuit een coma.. :openmouth:

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
^ ja die loomheid is niet fijn, de tweede keer had ik dat niet maar was ik wel vreselijk misselijk. Ben benieuwd hoe het me de volgende keer zal vergaan :wave:

Qocaïne

Badass junkie
^ 1ste keer loom, 2de keer misselijk. Misschien toch maar niks voor mij dit :P Hopen dat je derde keer lekker valt ^_^!

Jadi

Bewuste gebruiker
hasj trekt me niet, al helemaal niet in melk :P geef mij maar een lekkere joint met nlwiet :stoned:

Allolalie

Bewuste gebruiker
Ik had ook een keer hasj of weedmelk gemaakt samen met een vriend, maar na één glas had hij genoeg en ik had zowat een liter gemaakt, die heb ik toen maar opgedronken, ik heb nog nooit zo hard van hasj / wiet gespaced... Ik had eerst een lachkick van een uur, in die lachkick liet ik los van mijn lichaam en hoorde ik mezelf lachen als of ik iemand anders hoorde lachen. Toen moest ik om mijn eigen lach lachen en lachte ik eigenlijk twee keer / dubbel. Na het lachen werd ik heel rustig en kwam ik compleet los van mijn lichaam en zag ik vanuit een hoek van het plafond mijzelf liggen op het bed... Dat was zwaar mooie ervaring.

Bovenaan