Hasj of Wiet?

ikzouhetechtnietweten

Bewuste gebruiker
hasj, smaak is lekker donker, aarde achtig en zwaarder op de keel, en hasj maakt je alleen 'stoned' geen andere dingen, bij wiet door verschillende terpenen kan je stemming veranderen, vreetkick lachkick noem maar op, en ik hou meer gewoon van het stoned hoofd leeg gevoel

Kordie

DF-koning
hasj, smaak is lekker donker, aarde achtig en zwaarder op de keel, en hasj maakt je alleen 'stoned' geen andere dingen, bij wiet door verschillende terpenen kan je stemming veranderen, vreetkick lachkick noem maar op, en ik hou meer gewoon van het stoned hoofd leeg gevoel

Klinkt goed.
Lachkick en dat soort dingen ben ik ook geen fan van.

Manu76

Badass junkie
Ik blow niet meer, al dikke 2 weken ondertussen. Mijn longen zijn er tevreden mee. Maar een Mariachi is ook wel lekker. Oftewel wiet en hasj samen.

chemboy

Belezen gebruiker
Ik las dit en moest gewoon meteen lachen 😩 (high, wiet, ik vind dit effect juist wel leuk)

Hippie Langwaus

DF-koning
Hasj heeft mijn voorkeur over het algemeen. Ik hoef er meestal minder van te roken dan van wiet. Het is goed te bewaren met weinig verlies van potentie.

Maar een lekker topje wiet kan ik ook zeker waarderen. En er bestaat zeer potente wiet, die in sterkte niet onder doet voor menige hasjiesj.

JanDeBrandweerman

Bewuste gebruiker
Om serieus terug te komen, toen ik nog een vape had kon ik heel de dag aan een stuk blowen maar met hasj zou ik binnen een uur te moe zijn om nog op mijn benen te blijven staan.
Wiet heeft de voorkeur omdat je niet per se moe wordt.

CaptainF

Experimenterende gebruiker
Ik snap nog steeds niet hoe een hasj sterker is dan een goeie krachtige amnesia haze. Lees ik op internet

Bovenaan