1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hasj olie substantie

Discussie in 'De kweek- en crea-hoek' gestart door Flippow666, 8 sep 2019.

Wietzaadjes, kwaliteit wiet zaden kopen - Gold Seeds
  1. Flippow666

Flippow666 Newbie

Haai!
    Ik heb via een goeie vriend wat hasj/THC olie substantie gehad, dit heb ik gehad omdat me vriend kanker heeft in stadium 4 en hij heeft totaal geen drugs ervaring (nog nooit gerookt en nog nooit aangeschoten geweest zelfs). Dit wil ik nu op mezelf gaan testen zodat ik een beetje weet wat de sterkte is, mocht het zover komen als hij te veel last gaat krijgen van bijwerkingen van de imuumtherapie of misschien wel chemo dat dit misschien wel verlichting kan gaan geven. Mijn vraag is wat is de beste manier van inname? Het is nu namelijk 1 dikke plakkaat.

Waterpijp-bong.nl vindt dit leuk.
  2. GoldSeeds

GoldSeeds Newbie

Hmm, misschien moet je eens kijken op de website https://www.canshaman.com/, wellicht dat ze je daar kunnen helpen. Naar mijn weten is olie toch altijd in vloeibare vorm, dan kan je het gewoon door wat druppels te nemen gebruiken zoals iedere andere olie.

3. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

Ik gok zo dat je deze moet roken, met een mes schraap je een klein beetje van het plakkaat af, dan verwarm je het wat met een aansteker dat het wat vloeibaar wordt en dan op een vloeitje smeren en oproken.

Er is ook een vorm die je onder je tong moet druppelen (zoals CBD olie dus), maar die is per definitie vloeibaar.

4. Used&abused

Used&abused Experimenterende gebruiker

Beste is om het puur te roken lijkt mij.

Eigenlijk gewoon dabben. Ik heb laatst nog een nieuwe dab bong / olie bong gekocht bij Waterpijp-bong.nl, sponsor hier van het drugsforum. Die dingen zijn heerlijk in gebruik. In mijn naaste omgeving heb ik helaas ook die het noodzakelijk voor medisch gebruik gebruiken, i.p.v. recreatief. Die zweren bij een bong. Rook je het puur, dan krijg je zo min mogelijk schadelijke stoffen van tabak ed binnen. Nog beter is het om actieve kool erbij te gebruiken.

5. Flippow666

Flippow666 Newbie

Ah jammer dat het om te roken is(voor hem dan). Want hij kan totaal niet tegen rook e.d ivm astma. Dus dan moet ik kijken voor een bong of een vaporizer. Ik rook wel, dus dan ga ik er straks 1 tje draaien om te testen qua sterkte. Ik ga sowieso nog ff jullie websites checken dan! Bedankt voor jullie reacties

6. Used&abused

Used&abused Experimenterende gebruiker

Bij astma is vapen nog beter ja. Kan trouwens ook icm met een bong, met sommige vaporizers.

Maar onze website? Je bedoeld waterpijp-bong.nl dat ik noemde? Die is niet van mij hoor, was het maar waar, haha. Ik koop daar wel regelmatig, geven goed advies ook.

Laden...