Hasj oplossen in cognac

teiper

Newbie
Ik had nog 2 gram hasj en aangezien het wel weer is voor een warme chocolademelk met een tik heb ik de 2 gram opgelost in 50 ml cognac (staat een dag of 4 te weken). Maar ik vraag me af of dit niet te veel is voor 2 koppen chocolademelk. Komt dus neer op 1 gram in 25 ml per persoon, met warme chocolademelk en slagroom uiteraard.

cropp

Badass junkie
dat is heel veel voor 2 koppen chocomel, gezien de alcohol zou ik er zuinig mee doen

hou het op 0.2 gram per keer

teiper

Newbie
maar eerder had ik van dezelfde hasj 2 gram opgelost in roomboter en daarna in 2 koppen chocolademelk gedaan. (1kop per persoon) het effect was toen echter minimaal.
is het oplossen in alcohol zoveer sterker als oplossen in roomboter?

Katsujinken

Experimenterende gebruiker
teiper zei:
maar eerder had ik van dezelfde hasj 2 gram opgelost in roomboter en daarna in 2 koppen chocolademelk gedaan. (1kop per persoon) het effect was toen echter minimaal.
Ik weet niet hoe je het had gedaan maar dat klinkt mij erg vreemd in de oren. Zelfs de meest ervaren stoners die ik ken wagen zich niet aan meer dan een halve gram pp in de chocomel en ikzelf ga van 0,3 g zes uur lang ongegeneerd spacen.

cropp

Badass junkie
teiper zei:

nee, ik weet niet wat voor hash jij had maar 1 gram de man is gewoon superveel. ik drink iedere week hashthee, als ik een dag vrij heb, maar ik waag me niet aan meer als 0.4 gram

Bovenaan