ReggaeBlaster
Bewuste gebruiker
Ik heb zojuist net voor t eerst pure hasj gerookt. Op een muntje een brokje gelegd, aangestoken, uitgeblazen, en dan met een fles erover terwijl het doorsmeulde en rook gaf af en toe een grote diepe haal genomen. Ik denk dat t intotaal 0.10-0.15 geweest is. Normaal rook ik eigenlijk altijd 0.30+/- aan hasj in een jointje met tabak. Ik ben vele malen meer stoned.
Ik ben echt volledig op een andere manier stoned. Veel chiller/relaxter. Ondanks ik behoorlijk doorgerookt ben, ervaar ik eigenlijk 0,0 gevoel van paranoia. Normaal als ik een beetje rond een bepaald niveau kom, begin ik nog wel is paranoia te worden maar nu geen enkel teken daarvan. Daarnaast ga ik heerlijk in de muziek op. Wat ik normaal ook wel heb maar niet zoals nu.
Ervaren meer mensen dit zo?
Ik ben echt volledig op een andere manier stoned. Veel chiller/relaxter. Ondanks ik behoorlijk doorgerookt ben, ervaar ik eigenlijk 0,0 gevoel van paranoia. Normaal als ik een beetje rond een bepaald niveau kom, begin ik nog wel is paranoia te worden maar nu geen enkel teken daarvan. Daarnaast ga ik heerlijk in de muziek op. Wat ik normaal ook wel heb maar niet zoals nu.
Ervaren meer mensen dit zo?