Hasj van de vloer roken?

S_hxgxn24

Newbie
Ik ben een meisje van 15 jaar en ik blow nu ongeveer 2 jaar al elke dag. Het veranderd een beetje hoe vaak, sommige dagen rook ik alleen in de avond en andere dagen rook ik 3 keer per dag. Maar ik rook wel sowieso elke dag. Ik ben weleens gestopt voor een weekje en toen was ik in een goede periode van mijn leven, dus dat ging best wel okey. Ik kan me ook herinneren dat ik bijna stond te springen omdat ik zo blij was. Een vriend van me zei dat dat kwam door dat me hersenen weer blijheidsstofjes aanmaakten ofzo. Maar de laatste tijden heb ik me weer heel erg slecht gevoeld en dus ben ik meer gaan roken weer. Alleen ik heb dus geen geld gehad om weer hasj te halen want ja ik ben natuurlijk 15 en ik werk ook niet ofzo heb gewoon zakgeld😂 maar dus ik heb nu voor 3 en een halve dag niet geblowd en aan het begin ging dat wel oke want ik heb veel afleiding gehad ik ben met me moeder veel dingen gaan doen en ik merkte dat ik me goeie emoties ineens veel beter voelde en dat maakte me echt blij. Maar nu begonnen dus de slechte emoties ineens weer te komen en het ding is dat ik die al zo lang heb afgesloten ofzo. Gewoon wanneer ik me slecht voel toch gelijk blowen en gewoon alles vergeten. T is best wel zielig en ik schaam me dr wel een beetje voor maar ik kan dr nu moeilijk vanaf. Me moeder weet ook niet dat k zoveel blow ze denkt alleen soms met vrienden. Maar ja nu dacht ik dus ik kan nu echt niet meer nuchter blijven. Dus ik begon met zoeken in me kamer. Der lag altijd wel ergens wat. Maar ik heb nu dus best wel wat stukjes hasj gevonden op de grond. Gewoon net zoveel als dat ik normaal in een joint zou doen. En het zat wel zegmaar geplakt aan de grond dus ik ben der wel overheen gelopen enzo. En ik weet niet hoelang het daar heeft gelegen. Maar mijn vraag is dus kan ik dat dan roken? Want het lijkt me ook verspilling om het weg te gooien. En ik begin nu echt onrustig enzo te worden. Ik weet ook dat t juist binnen een dag of 2 nu beter zou moeten worden maar ik heb allemaal dingen van me verleden in me hoofd nu en het voelt gewoon alsof me hersennen schreeuwen tegen me. Ik kan het gewoon niet meer. Het hele probleem is ook ik zou ook gewoon pillen kunnen doen maar ik wil nog soortvan verstandig blijven. Dus weet iemand of dit een probleem is dat het op de grond lag? Ik heb weleens gehoord dat als der iets in een joint zit wat der niet hoort en je rookt het dat je hele erge rare effecten kan hebben dat je ineens gaat trippen enzo. En dat wil ik dus liever niet haha. Dus kan iemand me helpen?

MR_CHIP

Badass junkie
Ben je jonger dan 16 jaar? Maak dan geen account aan: het is niet toegestaan een account aan te maken op dit forum, tenzij je vooraf schriftelijke toestemming van je ouders kunt overleggen.

Passiegebruiker

Belezen gebruiker
De werking zal zeker afgenomen zijn ook de smaak zal zeker niet zijn wat je zou willen.
Maar er is niks mis mee om oude hasj te roken, je word er niet opeens ziek van.

Maar na ik jou verhaal heb gelezen raad ik je wel aan omdat blowen veel impact op je maakt wel een poging doen om te stoppen…

Zelf ook jarenlang dagelijks gerookt maar je ondrukt gevoel/problemen, dit gaat zeker een keer terug komen.

Пусто

Bewuste gebruiker
Zoek hulp als je niet op jezelf kan stoppen. Je moet de dingen nuchter aangaan en verwerken. hoelanger je nu zo door gaat hoe grotere achterstand op sociaal emotioneel gebied je gaat ontwikkelen. Je hersen zijn nog niet uitgegroeid.

Bovenaan