Hasj

SteenS

Experimenterende gebruiker
Hey Dames en Heren, Meisjes en Jongens :P

Als iemand zin heeft kan hij of zei hier close up foto's uploaden en laten zien van zijn/haar hasj of wiet om kwaliteit te bevestigen van de hasj of wiet, zet er eventueel wat informatie bij, hoe de hasj of wiet is vernoemd, hoe het ruikt en proeft, is het een sativa, indica of een hybride, wat voor stone/high effect geeft het, wat is de beste manier van consumptie.

De reden dat ik dit topic heb aangemaakt is omdat ik zelf ook een vraag over de kwaliteit heb, en omdat ik het leuk vind om misschien meer te te weten te komen over de kwaliteiten van hasj en wiet, ik heb het eigenlijk hoofdzakelijk over hasj maar wiet mag er natuurlijk ook bij :P

Ik heb hier een paar foto's van de hasj die ik uit een coffeeshop uit Heerenveen heb gekocht.

Wacht eff, de fotos willen niet echt goed, dan maar via link :flushed:
http://i46.tinypic.com/2604dpv.jpg

Beste foto's:
http://i45.tinypic.com/33nvlzc.jpg
http://i46.tinypic.com/2zq6laa.jpg
Naam:
Afghaanse hasj of Afghani hasj, ik weet niet precies meer :P

Kleur:
Zwart van buiten, Bruin van binnen.

Geur:
Heel spicy

Smaak:
Hellaas heb ik erg slechte smaak-pupillen, maar ik denk een beetje mintachtig.

Hoe was het voor de keel/luchtwegen:
Ging goed bij mij, geen directe steek in mijn keel ofzo, wel merk ik een paar dagen nog afentoe een iets zwaardere ademhaling (maar niet tot het punt van gevaarlijk :P).

Manier van consumptie:
Of er een naam voor is, geen idee, ik leg het maar niet zelf uit, hier is een filmpje xD http://www.youtube.com/watch?v=OeFEcCSuLO8

Het effect:
Bij mij gaf het een hele andere high dan bij wiet, wiet word ik namelijk meestal paranoïde van!
Deze 'Afghaanse hasj' (ik neem aan dat dat het echt is) geeft een heel stoned warm licht achtig effect, ik had een beetje het gevoel dan ik zweet op mijn voorhoofd had maar dat was niet zo :P
Maarja, het was iniedergeval HEEL anders dan het wiet effect, juist rustig werd ik er van :)

Wat voor soort is het:
Ik denk Indica, want het maakt me rustig, en dat heeft nederwiet eerlijk gezegd nooit echt bij mij gedaan, innerlijk.

Samenvatting:
Zwart aan de buitenkant, bruin aan de binnenkant zoals je ziet, heel klei achtig (vooral als je het heel even in je broekzak stopt), erg spicy geur, proeft mint achtig, achteraf had ik wat last van mijn keel en ademen ging iets zwaarder dan normaal merkte ik de volgende dag afentoe, maar ik rook erg weinig cannabis. Het effect was een warm licht stoned effect, het komt helemaal niet hard aan zoals nederwiet bij mij doet :)

Wat denken jullie van deze hasj, ziet het er verdacht uit (vervuild met andere troep), is het een erg goede hasj, of gemiddelde kwaliteit? Is het iets wat jij (als je een ervaren blower bent) zou gebruiken? Enzovoort :P

Ik hoop dat er meer mensen zijn die hier wat op gaan zetten, zoniet jammer :(

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Leuk om zo'n topic op te starten.

Echter, wanneer jij je 1e hasj hebt gerookt, hoe kun je die dan beoordelen? Je hebt immers nog geen vergelijkingsmateriaal.

Annyhow, aan de buitenkant (zeker via een foto) is de kwaliteit NIET in te schatten.
Ok, je zou kunnen zien dat het absolute rommel is, maar dat zie je dan zelf als consument ook wel.

Wel fijn dat hasj beter voor je werkt, komt vaker voor. Wiet is wat harder te handelen dan hasj, het is aanweziger en intenser. Hasj is rustiger, chiller en minder op de voorgrond.

Smoken

Bewuste gebruiker
Hasj is de shit :grin:

Hoe jij jou manier van spacen op hasj of wiet omschrijft herken ik mezelf volledig in.
Jou omschrijving van de smaak, geur en space is die ook van een typische Afghaan.

Afghaan is een lekker hasje hoor, ik zelf rook nu alleen nog maar hasj en wel een derde van de keren is het Afghaan.
Zou als ik jou was ook alleen hasj gaan roken, misschien dan ooit nog een wietje, gewoon voor de ervaring, maar hoofdzakelijk hasj.

Wat ook lekker is is een licht hasje, zoals polm. Die geeft een zelfde soort space, maar dan energieker.

Peace

Bovenaan