Hasjboter maken?

Discussie in 'De kweek- en crea-hoek' gestart door Hans, 22 dec 2008.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Hans

Hans Wijs gebruiker

Wat is de beste manier om hasjboter te maken? Ik ben van plan om hasjbrownies te maken maar ik ben bang dat ik de thc vergal ofzo :tongueout:. Ik heb nogal een kut kookplaatje dus ben op zoek naar informatie desbetreffende de verdampingstemperatuur van hasj en het smeltpunt van boter enzo.

2. Mortallis

Mortallis Experimenterende gebruiker

Tis niet heel nauwkeurig.. Maar hopelijk heb je hier wat aan

3. Wile-E-Peyote

Wile-E-Peyote Badass junkie

wietboter,

1 kilo boter
    1 kilo bladafval

doe de boter in een kleine pan, zet deze in een grote pan, met water.

Zet de pannen op het vuur, het water gaat koken, zet het vuur lager.

als de boter is gesmolten, voeg dan het bladafval toe. laat dit ongeveer 3 uur zo staan, let op dat de pan niet droogkookt, doe af en toe een kopje water erbij, vanuit de waterkoker.

na 3 uur is de boter lekker groen.

giet door een zeef, en druk het bladafval goed tegen de zeef aan, pak een handschoentje, en knijp het uit tot je er raar van word.

Doe boter in lege saladebakjes, of terug in andere afsluitbare bakjes.

je kan de boter invriezen.

De sterkte van deze boter is niet te bepalen. dus altijd even testen. Doe een theelepel in een kwart liter warme chocolademelk, en neem een slok. kijk na een uur of ie aanslaat, voel je m al, dan is t sterk. en zou je ongeveer 50 gram in een spacekace voor 8 personen kunnen stoppen.

4. gtje

gtje Bewuste gebruiker

1 kilo knip voro 1 kilo boter?????

dies helemaal wacko heah
    je bedoelt dan natte knip zeker ???? en het licht aan je knipafval

heb je knip afval dat spier wit is ... moet jem inder gebruik of anders doseren !!!

1 gram hasj kun je 4 leuke brownies van maken

5. donaldduck

donaldduck Belezen gebruiker

6. Wile-E-Peyote

tja wiet boter, geen kruidenboter.

zo issie langer goed te houden, je moet nooit cake bakken van puur alleen wietboter.. beetje verdunnen.

7. psychopsychedelic

psychopsychedelic Wijs gebruiker

volgens mij hoef je geen hasj boter persee te maken, gewoon door je beslag heen verpoeieren en lekker in de oven

8. gNuxx

gNuxx Wijs gebruiker

hangt van de hoeveelheid wiet af, wij hebben een keer een spacecake gemaakt van 500gram gruis, dit kun je niet zomaar door je cake gooien :wink:

9. Hans

Hans Wijs gebruiker

Oke klinkt goed maar verdampt THC niet al rond de 60/70 graden?

10. paulXTC

paulXTC Bewuste gebruiker

gewoon een halve gram hasj per persoon en dan de hasj goed versnijden en bij de boter doen, dan roeren! en dan heb je Hasjboter

11. Wile-E-Peyote

daarom ook de kleine pan, in een pannetje water op t fornuis zetten. en als t kookt t vuur wat lager.

Deel Deze Pagina